Härkämies

hemu-

Meillä on härkä miehen kans aina ku ollaan vähän ottamassa nii aina vähän säätöä, pusutellaan, kiusaamista ja tällästä.
Mut ku ollaan selvinpäin ni joskus saattaa kyllä olla pitkiäki katseita.
Ollaan tunnettu monet vuojet ja oon aika ihastunu tähän miekkoseen mut en saa mitään yhteyttä tähän mieheen ku en tiedä että onko se kiinnostunu, välillä tulee sellanen olo et ois mut tää ei piä mitään yhteyttä, viesteihin vastailee kyllä.
Mistä voi tietää et härkämies on kiinnostunu?
Tää mies on kyllä ihmeellisin tapaus mihin oon törmänny :D
Ite oon rapu.

5

786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lappapuuro

      Itse kylläkin härkänainen... Mutta härkä ei säikähdä suoraa kysymystä, kysy onnistuisiko vaikka kahvikupin ääressä juttelu vai mitä sitten odotatkin. Kunhan muistat antaa muutaman päivän aikaa, nimittäin "kahvi tänään?" viesti saa minut ainakin säikähtämään ja panikoimaan, näin hitaana olentona... Kerran sen takia itse kieltäydyin...

    • mietiskelyä

      täälläkin härkämiehen kanssa ja sattumalta itsekin olen rapu:) Olis kyllä mielenkiintoista kuulla mielipiteitä ja vinkkejä asiasta.

      • on...

        selvästi niin monta muutakin säätöä,ettei vastauksia tai lupauksia irtoa....kiva kun saa käydä kahvikupposella ja jos muutakin tarjolla ilman sen suurempia sopimuksia ja sit seuraavaan paikkaan.....semmoista...


      • .............
        on... kirjoitti:

        selvästi niin monta muutakin säätöä,ettei vastauksia tai lupauksia irtoa....kiva kun saa käydä kahvikupposella ja jos muutakin tarjolla ilman sen suurempia sopimuksia ja sit seuraavaan paikkaan.....semmoista...

        mikäs sen mukavampaa....toivottavasti vaan tommonen tunteeton ukkeli särkis itteesäkin....


      • hemu-
        ............. kirjoitti:

        mikäs sen mukavampaa....toivottavasti vaan tommonen tunteeton ukkeli särkis itteesäkin....

        Pyysin härkämiehen mun synttärikahveille mut eipäs se kuulemma muistanu tulla. Mää oon kyllä muuttamassa Toiselle paikkakunnalle ja vielä 700km päähän tässä muutaman viikon päästä mut se puhu mulle jotain et ku se valmistuu nyt syksyllä ni se kans vois muuttaa sinne. Mitäs tästä ny sit aattelee?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe