Meillä on härkä miehen kans aina ku ollaan vähän ottamassa nii aina vähän säätöä, pusutellaan, kiusaamista ja tällästä.
Mut ku ollaan selvinpäin ni joskus saattaa kyllä olla pitkiäki katseita.
Ollaan tunnettu monet vuojet ja oon aika ihastunu tähän miekkoseen mut en saa mitään yhteyttä tähän mieheen ku en tiedä että onko se kiinnostunu, välillä tulee sellanen olo et ois mut tää ei piä mitään yhteyttä, viesteihin vastailee kyllä.
Mistä voi tietää et härkämies on kiinnostunu?
Tää mies on kyllä ihmeellisin tapaus mihin oon törmänny :D
Ite oon rapu.
Härkämies
5
817
Vastaukset
- Lappapuuro
Itse kylläkin härkänainen... Mutta härkä ei säikähdä suoraa kysymystä, kysy onnistuisiko vaikka kahvikupin ääressä juttelu vai mitä sitten odotatkin. Kunhan muistat antaa muutaman päivän aikaa, nimittäin "kahvi tänään?" viesti saa minut ainakin säikähtämään ja panikoimaan, näin hitaana olentona... Kerran sen takia itse kieltäydyin...
- mietiskelyä
täälläkin härkämiehen kanssa ja sattumalta itsekin olen rapu:) Olis kyllä mielenkiintoista kuulla mielipiteitä ja vinkkejä asiasta.
- on...
selvästi niin monta muutakin säätöä,ettei vastauksia tai lupauksia irtoa....kiva kun saa käydä kahvikupposella ja jos muutakin tarjolla ilman sen suurempia sopimuksia ja sit seuraavaan paikkaan.....semmoista...
- .............
on... kirjoitti:
selvästi niin monta muutakin säätöä,ettei vastauksia tai lupauksia irtoa....kiva kun saa käydä kahvikupposella ja jos muutakin tarjolla ilman sen suurempia sopimuksia ja sit seuraavaan paikkaan.....semmoista...
mikäs sen mukavampaa....toivottavasti vaan tommonen tunteeton ukkeli särkis itteesäkin....
- hemu-
............. kirjoitti:
mikäs sen mukavampaa....toivottavasti vaan tommonen tunteeton ukkeli särkis itteesäkin....
Pyysin härkämiehen mun synttärikahveille mut eipäs se kuulemma muistanu tulla. Mää oon kyllä muuttamassa Toiselle paikkakunnalle ja vielä 700km päähän tässä muutaman viikon päästä mut se puhu mulle jotain et ku se valmistuu nyt syksyllä ni se kans vois muuttaa sinne. Mitäs tästä ny sit aattelee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992