Tuli Taivasta suuteli
huipulle kipinöi
liekit paloaan kertomaan
kuvaksi tunteensa luomaan
ilot ja murheet näyttämään
mutta älä kasvojani
maailmalle näytä
ellet sydämeeni
tietäsi löydä.
Vain kasvona kuin liekkimerinä
maailmojen tuuliin
sisimpääni
ei kukaan nää
- ja liekit Taivasta
suuteli
sateella huuliaan kastoi.
Sisimpäni maailmalle
on kuin
tuntematon mieli
jota Rakkaus nyt hyväilee
Liekit
minussa
ja sisähuoneeni liekehtii.
Liekit
6
191
Vastaukset
Hienoa kerrontaa
rakkauden liekkimeressä on hyvä olla,
kunhan ei polta itseään, ei ainakaan
kovin monen asteen palovammoille.
Kaunis on runosi, loppua kohti vain paranee,
lopuksi rakkaus hyväilee sisintäsi ja kuinka
sisähuoneesi liekehtii rakkaudesta, hienoa!Rakkautta voi olla niin monenkaltaista
ja niin moniin eri asioihin elämässä.
Vain hyvä kuin lämmin turvallinen tunne
on pääsia että kantava voima,ehkä se
voi olla rakkautta kirjoittamiseen kuin
itsensä ilmaisemiseen - olla oma itsensä.
Nämä runoni olen tavallaan niputtanut
yhteen samalla muotilla kuin tunteella,
koska tunsin että nämä nyt halusivat
tulla ylös...ja seuraavasta/seuraavista
ei taas tiedä mutta ehkä jo.... ?
Kiitos Sinulle ja sanasi muistan
kuin lämmöllä niitä pidän kuten
aina ennenkin.
- kärventää.
Roihusi poroksi
polttaa.
Mutta
mitä sille teen!
Olet kaukana
kaukainen haaveko vain?
Kasvosi
niitä ei kukaan nää!
Ne piilossa pidät
kait
itseltäskin?
Ja
sydän
sinne tunteesi nuo
piilotat!
Varovasti
joskus
kurkistat!
Sielläkö
vielä jotain ois?
Miksi
kaiken sä
piilotat
Ei sieltä
kukaan löydä
sua.
Vain tuli
kaiken sen polttaa!
Olen!Tervehdys kuka sitten oletkin ja Kiitos
tästä joka on miellyttävää lukea että
tuntien kokea "vastarunosi"itsessäni.
Runoilla on niin monta tunnetta kuin
kieltä ja ikäänkuin tässä tervehdimme
toisiamme hyvällä tunteella.
Aidosti Sinua Kiittäen ja hyvää
helle viikkoa hyvillä mielin.- sinulle!
dolan kirjoitti:
Tervehdys kuka sitten oletkin ja Kiitos
tästä joka on miellyttävää lukea että
tuntien kokea "vastarunosi"itsessäni.
Runoilla on niin monta tunnetta kuin
kieltä ja ikäänkuin tässä tervehdimme
toisiamme hyvällä tunteella.
Aidosti Sinua Kiittäen ja hyvää
helle viikkoa hyvillä mielin.Ihkua hellettä!! On sitä odotettukin!!
Ja ehkä jotain muutakin...! sinulle! kirjoitti:
Ihkua hellettä!! On sitä odotettukin!!
Ja ehkä jotain muutakin...!Hyvää lämpöä ja toisille ehkä jopa
uuvuttavaa mutta nautitaan tästä
sen verran kuka mitenkin
hyvällä jaksaa mukanaan
kantaa.
Jos pikkuisen lisää jotain muustakin,
voisi tietää että vois sanasensa heittää...
no hyvää mustikkasatoa vaikkapa.
Kiitos Sinulle ja
Hyvää kesää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483
