Liekit

Tuli Taivasta suuteli
huipulle kipinöi
liekit paloaan kertomaan

kuvaksi tunteensa luomaan
ilot ja murheet näyttämään

mutta älä kasvojani
maailmalle näytä

ellet sydämeeni
tietäsi löydä.

Vain kasvona kuin liekkimerinä
maailmojen tuuliin

sisimpääni
ei kukaan nää

- ja liekit Taivasta
suuteli
sateella huuliaan kastoi.

Sisimpäni maailmalle
on kuin
tuntematon mieli

jota Rakkaus nyt hyväilee

Liekit
minussa

ja sisähuoneeni liekehtii.

6

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hienoa kerrontaa
      rakkauden liekkimeressä on hyvä olla,
      kunhan ei polta itseään, ei ainakaan
      kovin monen asteen palovammoille.

      Kaunis on runosi, loppua kohti vain paranee,
      lopuksi rakkaus hyväilee sisintäsi ja kuinka
      sisähuoneesi liekehtii rakkaudesta, hienoa!

      • Rakkautta voi olla niin monenkaltaista
        ja niin moniin eri asioihin elämässä.
        Vain hyvä kuin lämmin turvallinen tunne
        on pääsia että kantava voima,ehkä se
        voi olla rakkautta kirjoittamiseen kuin
        itsensä ilmaisemiseen - olla oma itsensä.

        Nämä runoni olen tavallaan niputtanut
        yhteen samalla muotilla kuin tunteella,
        koska tunsin että nämä nyt halusivat
        tulla ylös...ja seuraavasta/seuraavista
        ei taas tiedä mutta ehkä jo.... ?

        Kiitos Sinulle ja sanasi muistan
        kuin lämmöllä niitä pidän kuten
        aina ennenkin.


    • kärventää.

      Roihusi poroksi
      polttaa.

      Mutta
      mitä sille teen!

      Olet kaukana
      kaukainen haaveko vain?

      Kasvosi
      niitä ei kukaan nää!

      Ne piilossa pidät
      kait
      itseltäskin?

      Ja
      sydän
      sinne tunteesi nuo
      piilotat!

      Varovasti
      joskus
      kurkistat!

      Sielläkö
      vielä jotain ois?

      Miksi
      kaiken sä
      piilotat

      Ei sieltä

      kukaan löydä
      sua.

      Vain tuli
      kaiken sen polttaa!

      Olen!

      • Tervehdys kuka sitten oletkin ja Kiitos
        tästä joka on miellyttävää lukea että
        tuntien kokea "vastarunosi"itsessäni.

        Runoilla on niin monta tunnetta kuin
        kieltä ja ikäänkuin tässä tervehdimme
        toisiamme hyvällä tunteella.

        Aidosti Sinua Kiittäen ja hyvää
        helle viikkoa hyvillä mielin.


      • sinulle!
        dolan kirjoitti:

        Tervehdys kuka sitten oletkin ja Kiitos
        tästä joka on miellyttävää lukea että
        tuntien kokea "vastarunosi"itsessäni.

        Runoilla on niin monta tunnetta kuin
        kieltä ja ikäänkuin tässä tervehdimme
        toisiamme hyvällä tunteella.

        Aidosti Sinua Kiittäen ja hyvää
        helle viikkoa hyvillä mielin.

        Ihkua hellettä!! On sitä odotettukin!!
        Ja ehkä jotain muutakin...!


      • sinulle! kirjoitti:

        Ihkua hellettä!! On sitä odotettukin!!
        Ja ehkä jotain muutakin...!

        Hyvää lämpöä ja toisille ehkä jopa
        uuvuttavaa mutta nautitaan tästä
        sen verran kuka mitenkin
        hyvällä jaksaa mukanaan
        kantaa.

        Jos pikkuisen lisää jotain muustakin,
        voisi tietää että vois sanasensa heittää...
        no hyvää mustikkasatoa vaikkapa.

        Kiitos Sinulle ja
        Hyvää kesää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe