Olemme lähdössä syyskuun alussa ensimmäistä kertaa Sunny beachille. Keskilämpötilojenhan pitäisi olla suomalaiseen ilmastoon tottuneelle vielä mukavan lämpimät, vai? Millaisia kokemuksia muutoin alkusyksyn matkailusta? Vieläkö kaupat ja ravintolat ovat avoinna?
Lisäksi haluaisin kuulla vinkkejä siitä, mitä kaikkea kannattaa SB:llä tehdä! Löytyykö vesipuistoa? Parhaat shoppailupaikat? Nähtävyydet?
SB:lle syyskuun alussa
1
228
Vastaukset
- nnn875
Kun bussi tulee lentokentältä niin se ohittaa yhden vesipuiston ja lisäksi ainakin yksi vesipuisto. Kukkaiskadulla ja Rantabulevardilla on runsaasti ostospaikkoja, mutta ne eivät mahdollisesti ole edullisimpia. Uudessa Nessebarissa on paikallisten kauppoja Vanhasta Nessebarista löytyy ostettavaa. Hotelli Poseidonin läheltä löytyy Siwan kokoinen ja tapainen kauppa. Royal Barcelossa on ostoskeskus hotellin ympäri ja siellä on ilmastoitu Internet huone jossa on yli 20 konetta. Kaupat ovat auki pitkälle iltaan ja ravintolat toimivat . Lämpöä oli 2007 lähes jatkuvasti yli 25 astetta kun olin siellä syyskuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792