Moi!
Haittaako välttämättä, että itse on sen 17 ja seurustelukumppani täyttää täs 24? Rakkaushan ei katso ikää, mutta onha toi ikäero jonkinmoinen.. Itseäni se ei haittaa, mut kyl se vähän vaivaa, ku muutama on huomautellu asiasta. Eihän se kuulosta pahalta, 17 ja 24, mutta kun laskee sen ikäeron ni, sit rupee jo mietti et voi helv*tti..
Mitä mieltä ootte?
ikäeroa
8
449
Vastaukset
- SallaJ.
Mielestäni tuo 7v. ei ole paha ikäero ja kuitenkin, kun olet kohta täysi-ikäinen niin et sitten enään ole ''sakkolihaa''. Mutta joillakin ei vaan ikäero toimi. Kuulin erään jutun, jossa nainen oli 20v. ja mies 26v. Mies halusi viettää rauhallisia koti-iltoja jne ja Nainen halusi mennä, nähdä maailmaa ja bilettää.
Suosittelen, että mietit haluatko nähdä maailmaa jne ja toki oletko valmis seksiin, kun 24v. seksi on ihan selvä asia suhteessa.
Mutta jos siltä tuntuu niin go ahead!- Hmhmh
Älä kirjoita asioista, jos et tiedä niistä mitään. Kun täytetään 16 vuotta niin ei olla enää ''sakkolihaa''.
- michi_
itse olen 18 ja seurustelen 25 vuotiaan miehen kanssa..ja kun alettiin seursutelee olin 17 vielä.. ei se minusta paha ikä ero ole..ja tuo teidänkin ikä ero ei tunnu enää missään kun täytät 18 :) jos toisesta välittää/rakastaa ja se toinenkin välittää/rakastaa niin mikäs siinä. anna mennä vaan ja ole onnellinen :) kaikilla on oma mielipide ja itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että kenelläkään ei ole oikeutta puuttua muitten elämään ja sanoa miten pitää elää, niin paitsi isä ja äiti yrittää aina suojella lapsiaan :) mutta ymmärrettävää :)
itse olen kohdannut kavereilta sitä että ihan tahallaan he sanovat että ihan paska jätkä sulla vaikka ei oikeasti ole koska he ovat vain mustasukkaisia ja kateellisia kun heillä ei ole onnellisista suhdetta. kaikilla on lupa olla onnellisia :) ja ethän sinä ole enää sakkolihaa nuori aikuinen jo :))- naistenmies.
hahah, vai nuori aikuinen. Sanoisinpa että teini se on vielä.
itse olen mielestäni nuori aikuinen 31v, kunnes tulen keski-ikään 50v. naistenmies. kirjoitti:
hahah, vai nuori aikuinen. Sanoisinpa että teini se on vielä.
itse olen mielestäni nuori aikuinen 31v, kunnes tulen keski-ikään 50v.No jaa, 31-vuotias "nuori aikuinen"? Niin se nuoruus vaan siirtyy kun itse vanhenee, eikä ole sitä valmis hyväksymään...
Meillä on miehen kanssa ikäeroa yhdeksän vuotta, olin sinua nuorempi tavatessamme ja nyt on yhdessä oltu jo vuosikymmen ja vihillekin ehditty. Ei se välttämättä haittaa. Mutta se millä on merkitystä on haittaako se teillä, ja sen tiedätte tai saatte selville vain te...
- Memories are loves...<3
ehei haittaa!! :D
- tyttå 91
Se ratkasee, miltä susta tuntuu. Kun olette kahdestaa, jutteelettee, teette asijoita yhdessä.. tunnetko itsesi aivan kakaraksi?
Omalla kohdallani voi sanoa, että näin ei ole. Eli kun olemma kahdestaa, juttelemme tai teemme asioita yhdessä, ei ikäeroa huomaa. Itse olen ihastunut 23v jätkään ja olen 17. Aluksi jätkä luuli minua vanhemmaksi, mitä olen ja minä häntä nuoremmaksi, mitä hän oikeasti on..
Ikä on vain numero.. Nyt vaan on tullut mietittyä, että mitä mahtaa vanhemmat sano. Äiti voisi vielä ymmärtää, mutta isä ei koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833852
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t332746Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952174Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201687Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261608Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71454- 271446
Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731443