kansa saa sitten valita saatteko jatkaa politiikassa, on pirullista kun tuollaiset saavat jatkuvasti palstatilaa lehdissä, julkaiskaa vain kaikki nimet te jotka tiedätte ketä ne on, me oikeat keskustalaiset ei tykätä teistä, saatte häipyä itse.
Vastaukset 2
- Näin on
Tiedän paljon samaa tietoa, kuin Korhonenkin ja uskon että sitä vielä tulee esillekin.
Vanhasella ei ole minkäänlaista mahdollisuutta "savustaa" Korhosta hänen paikaltaan, sen hän ja Kalli tietävät.kepu nitisee ja natisee liitoksissaan kuin vanha pärekori ja hajoaa atomeiks ennen eduskuntavaaleja kuin berliinin muuri. alakakaa kepulaiset katteleen ittellennä uutta äänitorvea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3011065Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61887- 76865
- 71755
- 67701
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40695- 44607
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34597- 42531
- 49529