Edullinen eläinlääkäri helsinki

mardeee

Kissa putos eilen ikkunasta ja jalka aristaa, pitäs kuvata, mutta missä olisi edullisin lääkäri helsingissä? Ku nuo rahat tiukilla, mutta pakkohan tuo on saada lääkäriin!
Muutamaan soitn jo, on täyttä tai liian kallista!!
Kiitos jo etukäteen.

8

3310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin kissasi
      • Kiss,kiss,kippurahän

Hinnastoa ei löydy mistään sen sivuilta

• piuskis

Felinasta saa myös maksettua osissa isommat laskut, jos sitä pyytää. Itselleni ainakin oli mahdollista kun tuli hammashoidosta ja muista tutkimuksista yli 200 euron laskut. Ymmärtävät kyllä tiukat tilanteet :)

• teet ellet

löydä tarpeeksi edulista eläinlääkäriä? Halvimmat eläinlääkärit ovat sellaisia joilla on pieni praktiikka jossa ei ole röntgenlaitteita, eli ei sun kannata kissaasi sellaiselle viedä.
      Kannattaisikohan se kissa viedä hyvälle eläinlääkäriasemalle jossa on pelit ja vehkeet kissasi tutkia. Ja putoaminen voi aiheuttaa kissalle hyvin paljon muitakin vaivoja ja vammoja kuin jalan aristamista!!! Sillä voi olla sisäisiä vammoja ja verenvuotoja, hammasvaurioita, halkeama kitalaessa jne.
      Älä enää vatvo asiaa vaan vie kissa lääkäriin!!! Rahat on varmasti tiukilla, mutta syö muutama päivä vain alennusmakaronia ja jätä uusi paita ostamatta. Niin me muutkin köyhät lemmikkien omistajat joudumme tekemään.

• mardee

mä mikää ääliö ole!! Ku ei oo kokemusta stadin lekureista, ku en oo paikkakunnalta. koko elämäni kissojen kans, että kyllä mä taian iha tietää et voi olla muutakin! ja hei en kysynytkääm praktiikka jos ei laitteita!! Sen verra kuule tajuan että pitää viedä sinne mis laitteet!

• aloittajalta
        mardee kirjoitti:

mä mikää ääliö ole!! Ku ei oo kokemusta stadin lekureista, ku en oo paikkakunnalta. koko elämäni kissojen kans, että kyllä mä taian iha tietää et voi olla muutakin! ja hei en kysynytkääm praktiikka jos ei laitteita!! Sen verra kuule tajuan että pitää viedä sinne mis laitteet!

hieman asiaton viesti ihan asialliseen vastaukseen. Taitaa taas provot pelleillä!

• oli.
        aloittajalta kirjoitti:

hieman asiaton viesti ihan asialliseen vastaukseen. Taitaa taas provot pelleillä!

Viesti oli maltillinen ottaen huomioon, miten tympeään kirjoitukseen sillä vastattiin.

• minimanilife

Helsingistä ei löydy halpaa eläinlääkäriä.
      Lääkärit laskuttaa erikseen kaikesta,siis röntgenkuvista,tutkimuksesta,lääkkeistä ym ja sitten vielä toimistomaksu päälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      23
      3378
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2702
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2260
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2241
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1709
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1519
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1481
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1389
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1211
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1184
    Aihe