Kolmevuotiaan vaatekoko

Kummitäti

Minkäkokoisia vaatteita ostan kolme vuotta täyttävälle kummilapselle? 98 vai 104cm?

6

8745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teresa

lapsen koosta,onko iso vai pieni lapsi.Mutta kyllä muistaakseni ainakin se 104 jos ei isompikin.Meillä on kyllä vähän isompi kokoisia lapsia,mutta kyllä mieluummin liian suuri kuin pieni.

• mamma

Omat lapseni olivat pieniä, ja hitaastikasvavaa lajiketta. Kasvunvara-vaatteet raivostutti, kun eivät ne koskaan olleet sopivia. Roikottaa kaapissa vuosikausia, ovat jo "vanhaa muotia" kun sopivat. Tai muuten tarpeettomia.

Etkö voi kysyä lapsen vanhemmilta minkä kokoisia vaatteita lapsi käyttää tai edes, kuinka pitkä lapsi on? Siitä saa osviittaa ja sitten voikysyä kaupassa myyjältä ja tsekata "standardikoko-taulukosta" mikä on 3-vuotiaan koko (marketeissa näitä kokomittareita on).

Nyt meillä tämä nuorimmainen muksuista on ikäistään isompi jo nyt vauvana.

• vai

koosta se on kiinni. kun ite ostin 90 cm pituiselle sukkahousut kokoa 80 ja 90, ne 80 olivat sopivat.
      Pian tulee kolme vuotiaaksi ja vaatteita pitää ostaa jos ostan 104 kokoa, hukkuu lapsi niihin.
      Minulla oli mitta mukana viimeksi kaupassa kun lapsi ei ollut mukana.
      Vaikeaa joskus löytää täysin sopivankokoisia vaatteita, huh huh.

• jana11

minun 5helmikuuta kolme vuotta täyttaneet poika on 100,3 cm. Kai olis ehkä 104 cm, lapset voi käyttä vähän isopmi kokoisia vaateita, mutta ei liian pienia.

• amable

alle 100 cm vaatteet jää äkkiä pienkis...omallani on kokoa 104 cm, mutta serkullaan 110 cm joka on samanikäinen

• äiskä

Meillä 2,5 vuotias poika käyttää nyt 98 cm vaatteita. Eli hänelle 104 olisi sopiva 3 vuotiaana. Mutta kuten muutkin ovat todenneet, lapset ovat hyvin eri kokoisia jo tuossa iässä. Itse kysyin ennen joulua kummityttöjeni vanhemmilta suoraan vaatekoon, kun ostin pyjamia lahjaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      229
      1420
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      995
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe