Kolmevuotiaan vaatekoko

Kummitäti

Minkäkokoisia vaatteita ostan kolme vuotta täyttävälle kummilapselle? 98 vai 104cm?

6

8786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teresa

lapsen koosta,onko iso vai pieni lapsi.Mutta kyllä muistaakseni ainakin se 104 jos ei isompikin.Meillä on kyllä vähän isompi kokoisia lapsia,mutta kyllä mieluummin liian suuri kuin pieni.

• mamma

Omat lapseni olivat pieniä, ja hitaastikasvavaa lajiketta. Kasvunvara-vaatteet raivostutti, kun eivät ne koskaan olleet sopivia. Roikottaa kaapissa vuosikausia, ovat jo "vanhaa muotia" kun sopivat. Tai muuten tarpeettomia.

Etkö voi kysyä lapsen vanhemmilta minkä kokoisia vaatteita lapsi käyttää tai edes, kuinka pitkä lapsi on? Siitä saa osviittaa ja sitten voikysyä kaupassa myyjältä ja tsekata "standardikoko-taulukosta" mikä on 3-vuotiaan koko (marketeissa näitä kokomittareita on).

Nyt meillä tämä nuorimmainen muksuista on ikäistään isompi jo nyt vauvana.

• vai

koosta se on kiinni. kun ite ostin 90 cm pituiselle sukkahousut kokoa 80 ja 90, ne 80 olivat sopivat.
      Pian tulee kolme vuotiaaksi ja vaatteita pitää ostaa jos ostan 104 kokoa, hukkuu lapsi niihin.
      Minulla oli mitta mukana viimeksi kaupassa kun lapsi ei ollut mukana.
      Vaikeaa joskus löytää täysin sopivankokoisia vaatteita, huh huh.

• jana11

minun 5helmikuuta kolme vuotta täyttaneet poika on 100,3 cm. Kai olis ehkä 104 cm, lapset voi käyttä vähän isopmi kokoisia vaateita, mutta ei liian pienia.

• amable

alle 100 cm vaatteet jää äkkiä pienkis...omallani on kokoa 104 cm, mutta serkullaan 110 cm joka on samanikäinen

• äiskä

Meillä 2,5 vuotias poika käyttää nyt 98 cm vaatteita. Eli hänelle 104 olisi sopiva 3 vuotiaana. Mutta kuten muutkin ovat todenneet, lapset ovat hyvin eri kokoisia jo tuossa iässä. Itse kysyin ennen joulua kummityttöjeni vanhemmilta suoraan vaatekoon, kun ostin pyjamia lahjaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      82
      3646
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1802
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1085
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      855
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      745
    Aihe