apuja

apua tarvitseva noviisi

Olisi pari kysymystä koskien junioriakatemiaa ensinnäkin olen lukenut foorumilta että ihmiset mm näin puhuu ''olen sijoittanut paljon junioriakatemiaan ja jos poistan sen meneekö rahat hukkaan?'' siis mitä sijoittaa tarkoittaaako hän että maksaa 3 kykyjenetsijän palkkaa viikossa vai mitä?? sekä pelaajista jos on pelaaja esim joka pelaa parhaimillaan 3,5 tähteä niin onko tulevaisuutta? ja voisiko joku opastaa hieman tuon '' junnukoiran '' eli kun laitan junnun sinne antaa jokasesta jotain arvoja esim -82 tai 15 yms niin mitä ne tarkoittaa esim minulla on aikas monessa - kaikki ja paras taito on maalivahti vaikka tähdet maali vahtina on huonommat kuin muilla paikoilla... Siispä apuja

1

708

Äänestä

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaska jokunen

kaikki alkuperäiset palaajat joukkueessa ovat rupusakkia!
      eli potki kaikki pois tähdistä välittämättä!
      vaikka nosto systeemi on parantunut lähi aikoina..ja jos "joudut" nostamaan hivenen heikomman kaverin niin kuitenkin kannattaa yrittää kierrättää kaveria joka paikalla. nostin 3 viikkoa sitten 15V ja 110 päivää silkkaa paskaa kykyjenetsiän mukaan...kierrätin 3 paikkaa ja kas kummaa 6 tähteä heti puolustuksessa vaikka en hae edes puolustajia!
      ei se silti sano että siitä mitään tulisi mutta päivityksessä valehteli että olisi jo kelvollinen puolustaja.
      vaikka piti olla heikko maalintekijä kehnolla syötöllä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      79
      1100
    2. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      104
      1075
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      73
      538
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      483
    5. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      8
      446
    6. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      112
      441
    7. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      13
      440
    8. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      42
      422
    9. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      15
      396
    10. Kysymys palstalaisille: kuinka moni nainen sietää miehen "pakkomielteistä" sekaantumista elämäänsä?

Siedättekö tai sietääkö teidän naisenne miehen "pakkomielteistä" sekaantumista naisen harrastuksiin, ulkonäköön, työhön
      Sinkut
      83
      391
    Aihe