apuja

apua tarvitseva noviisi

Olisi pari kysymystä koskien junioriakatemiaa ensinnäkin olen lukenut foorumilta että ihmiset mm näin puhuu ''olen sijoittanut paljon junioriakatemiaan ja jos poistan sen meneekö rahat hukkaan?'' siis mitä sijoittaa tarkoittaaako hän että maksaa 3 kykyjenetsijän palkkaa viikossa vai mitä?? sekä pelaajista jos on pelaaja esim joka pelaa parhaimillaan 3,5 tähteä niin onko tulevaisuutta? ja voisiko joku opastaa hieman tuon '' junnukoiran '' eli kun laitan junnun sinne antaa jokasesta jotain arvoja esim -82 tai 15 yms niin mitä ne tarkoittaa esim minulla on aikas monessa - kaikki ja paras taito on maalivahti vaikka tähdet maali vahtina on huonommat kuin muilla paikoilla... Siispä apuja

1

669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaska jokunen

kaikki alkuperäiset palaajat joukkueessa ovat rupusakkia!
      eli potki kaikki pois tähdistä välittämättä!
      vaikka nosto systeemi on parantunut lähi aikoina..ja jos "joudut" nostamaan hivenen heikomman kaverin niin kuitenkin kannattaa yrittää kierrättää kaveria joka paikalla. nostin 3 viikkoa sitten 15V ja 110 päivää silkkaa paskaa kykyjenetsiän mukaan...kierrätin 3 paikkaa ja kas kummaa 6 tähteä heti puolustuksessa vaikka en hae edes puolustajia!
      ei se silti sano että siitä mitään tulisi mutta päivityksessä valehteli että olisi jo kelvollinen puolustaja.
      vaikka piti olla heikko maalintekijä kehnolla syötöllä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33