Vaellusseuraa naisesta

Mukavaa menoa

Löytyisikö täältä naista joka haluaisi tutustua toiseen samanhenkiseen miespuoliseen vaeltajaan. Suunnitelmissani olisi laskea ainakin yksi joki intiaanikanootilla, samoin yksi rinkkavaellus olisi suunnitteilla ennen talvea. Eli pidän monipuolisesta luonnossa liikkumisesta, kaikessa rauhassa, miksipä rajoittaa liikkuminen vain yhteen tapaan? Erityisesti joenlasku on todella hauskaa kun kaikki menee nappiin.

Tutustuminen vaatii myös jonkin verran aikaa ja vaivaa, mutta, jos ja kun kaikki menee nappiin eipä sitten tarvitse enää vaellusseuraa myöhemmin etsiä. Tarkoitan tällä sitä että toisesta on hyvä tietää jonkin verran ennen kuin lähdetään yhdessä vaellusreissulle, enkä missään tapauksessa ole etsimässä mitään kertakäyttötuttavuutta. Nykyaikana on niin paljon pika-, pika- juttuja, ei tehdä kaikesta sellaista.

Mielestäni tämä on hyvä idea, se vaatii vain hieman viitseliäisyyttä tutustua toiseen. Eli hieman työtä tutustumisen suhteen alussa voi tuottaa todella suuria asioita pidemmällä katsantokannalla katsoen. Sen jälkeen on maailma avoinna... jos tuntuu siltä niin vastaamaan vain, asuinpaikallasi ei ole väliä, nämä vaellusreissuthan voivat olla missä päin Suomea tahansa. Eli vaelteleva nainen, vastaa vain rohkeasti!

Mukavasti vaeltaen

7

1266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      siis missä asut,minkä ikäistä kaveria haet,mitä vaadit toiselta.oletko itse vaeltanut ennen...jne
      tuntuu,että olet ekaa kertaa lähdössä ja tosi nuori..

      • Mukavasti vaeltaen

        Moi! Tulin juuri vajaan viikon reissulta ja nyt pääsen vastaamaan. Olen siis 37 vuotias mies. Asun Kajaanissa. Olen vaellellut Lapissa rinkan kanssa ja muutama jokikin on tullut vuosien aikana laskettua.

        En vaadi toiselta mitään muuta kuin että olet oma itsesi. Pitää vain tutustua ensin jotta tietää kuinka keskenään toimeen tullaan. Kaikki muu kyllä järjestyy kunhan vain kemiat ovat yhteneväiset :)

        ...eli jään nyt kuulolle...

        "Mukavasti vaeltaen"


    • on se hyvä jotain

      itsestäänkin kertoa. Kyllähän meitä kiinnostuneita löytyy, iän vain on oltava suunnilleen sama.

      • Mukavasti vaeltaen

        Moi! Tulin juuri vajaan viikon reissulta ja nyt pääsen vastaamaan. Olen siis 37 vuotias mies. Asun Kajaanissa. Olen vaellellut Lapissa rinkan kanssa ja muutama jokikin on tullut vuosien aikana laskettua.

        En vaadi toiselta mitään muuta kuin että olet oma itsesi. Pitää vain tutustua ensin jotta tietää kuinka keskenään toimeen tullaan. Kaikki muu kyllä järjestyy kunhan vain kemiat ovat yhteneväiset :)

        ...eli jään nyt kuulolle...

        "Mukavasti vaeltaen"


      • Tyyterityy
        Mukavasti vaeltaen kirjoitti:

        Moi! Tulin juuri vajaan viikon reissulta ja nyt pääsen vastaamaan. Olen siis 37 vuotias mies. Asun Kajaanissa. Olen vaellellut Lapissa rinkan kanssa ja muutama jokikin on tullut vuosien aikana laskettua.

        En vaadi toiselta mitään muuta kuin että olet oma itsesi. Pitää vain tutustua ensin jotta tietää kuinka keskenään toimeen tullaan. Kaikki muu kyllä järjestyy kunhan vain kemiat ovat yhteneväiset :)

        ...eli jään nyt kuulolle...

        "Mukavasti vaeltaen"

        Tässä olisi mahdollinen vaelluskumppani ihan Kainuusta. Jos vaikka sp.osoitteesi laittaisit, niin voisin siihen kirjoittaa.


      • Mukavasti vaeltaen
        Tyyterityy kirjoitti:

        Tässä olisi mahdollinen vaelluskumppani ihan Kainuusta. Jos vaikka sp.osoitteesi laittaisit, niin voisin siihen kirjoittaa.

        Hei! Kirjoita suoraan tänne mailiosoitteeseeni: [email protected]

        Terveisin,
        "Mukavasti vaeltaen"


    • lovelywoman

      Moikka!

      Vaeltamisesta kiinnostuneena ajattelin laittaa viestiä.
      Olen kohta 28-vuotias nuori nainen.
      Ota yhteyttä jos haluat tutustua paremmin...

      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe