Vaellusseuraa naisesta

Mukavaa menoa

Löytyisikö täältä naista joka haluaisi tutustua toiseen samanhenkiseen miespuoliseen vaeltajaan. Suunnitelmissani olisi laskea ainakin yksi joki intiaanikanootilla, samoin yksi rinkkavaellus olisi suunnitteilla ennen talvea. Eli pidän monipuolisesta luonnossa liikkumisesta, kaikessa rauhassa, miksipä rajoittaa liikkuminen vain yhteen tapaan? Erityisesti joenlasku on todella hauskaa kun kaikki menee nappiin.

Tutustuminen vaatii myös jonkin verran aikaa ja vaivaa, mutta, jos ja kun kaikki menee nappiin eipä sitten tarvitse enää vaellusseuraa myöhemmin etsiä. Tarkoitan tällä sitä että toisesta on hyvä tietää jonkin verran ennen kuin lähdetään yhdessä vaellusreissulle, enkä missään tapauksessa ole etsimässä mitään kertakäyttötuttavuutta. Nykyaikana on niin paljon pika-, pika- juttuja, ei tehdä kaikesta sellaista.

Mielestäni tämä on hyvä idea, se vaatii vain hieman viitseliäisyyttä tutustua toiseen. Eli hieman työtä tutustumisen suhteen alussa voi tuottaa todella suuria asioita pidemmällä katsantokannalla katsoen. Sen jälkeen on maailma avoinna... jos tuntuu siltä niin vastaamaan vain, asuinpaikallasi ei ole väliä, nämä vaellusreissuthan voivat olla missä päin Suomea tahansa. Eli vaelteleva nainen, vastaa vain rohkeasti!

Mukavasti vaeltaen

7

1344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

siis missä asut,minkä ikäistä kaveria haet,mitä vaadit toiselta.oletko itse vaeltanut ennen...jne
      tuntuu,että olet ekaa kertaa lähdössä ja tosi nuori..

• Mukavasti vaeltaen

Moi! Tulin juuri vajaan viikon reissulta ja nyt pääsen vastaamaan. Olen siis 37 vuotias mies. Asun Kajaanissa. Olen vaellellut Lapissa rinkan kanssa ja muutama jokikin on tullut vuosien aikana laskettua.

En vaadi toiselta mitään muuta kuin että olet oma itsesi. Pitää vain tutustua ensin jotta tietää kuinka keskenään toimeen tullaan. Kaikki muu kyllä järjestyy kunhan vain kemiat ovat yhteneväiset :)

...eli jään nyt kuulolle...

"Mukavasti vaeltaen"

• on se hyvä jotain

itsestäänkin kertoa. Kyllähän meitä kiinnostuneita löytyy, iän vain on oltava suunnilleen sama.

• Mukavasti vaeltaen

Moi! Tulin juuri vajaan viikon reissulta ja nyt pääsen vastaamaan. Olen siis 37 vuotias mies. Asun Kajaanissa. Olen vaellellut Lapissa rinkan kanssa ja muutama jokikin on tullut vuosien aikana laskettua.

En vaadi toiselta mitään muuta kuin että olet oma itsesi. Pitää vain tutustua ensin jotta tietää kuinka keskenään toimeen tullaan. Kaikki muu kyllä järjestyy kunhan vain kemiat ovat yhteneväiset :)

"Mukavasti vaeltaen"

• Tyyterityy
        Mukavasti vaeltaen kirjoitti:

"Mukavasti vaeltaen"

Tässä olisi mahdollinen vaelluskumppani ihan Kainuusta. Jos vaikka sp.osoitteesi laittaisit, niin voisin siihen kirjoittaa.

• Mukavasti vaeltaen
        Tyyterityy kirjoitti:

Tässä olisi mahdollinen vaelluskumppani ihan Kainuusta. Jos vaikka sp.osoitteesi laittaisit, niin voisin siihen kirjoittaa.

Hei! Kirjoita suoraan tänne mailiosoitteeseeni: [email protected]

Terveisin,
        "Mukavasti vaeltaen"

• lovelywoman

Moikka!

Vaeltamisesta kiinnostuneena ajattelin laittaa viestiä.
      Olen kohta 28-vuotias nuori nainen.
      Ota yhteyttä jos haluat tutustua paremmin...

[email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2231
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1416
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      22
      994
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      177
      881
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      772
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe