Löytyisikö täältä naista joka haluaisi tutustua toiseen samanhenkiseen miespuoliseen vaeltajaan. Suunnitelmissani olisi laskea ainakin yksi joki intiaanikanootilla, samoin yksi rinkkavaellus olisi suunnitteilla ennen talvea. Eli pidän monipuolisesta luonnossa liikkumisesta, kaikessa rauhassa, miksipä rajoittaa liikkuminen vain yhteen tapaan? Erityisesti joenlasku on todella hauskaa kun kaikki menee nappiin.
Tutustuminen vaatii myös jonkin verran aikaa ja vaivaa, mutta, jos ja kun kaikki menee nappiin eipä sitten tarvitse enää vaellusseuraa myöhemmin etsiä. Tarkoitan tällä sitä että toisesta on hyvä tietää jonkin verran ennen kuin lähdetään yhdessä vaellusreissulle, enkä missään tapauksessa ole etsimässä mitään kertakäyttötuttavuutta. Nykyaikana on niin paljon pika-, pika- juttuja, ei tehdä kaikesta sellaista.
Mielestäni tämä on hyvä idea, se vaatii vain hieman viitseliäisyyttä tutustua toiseen. Eli hieman työtä tutustumisen suhteen alussa voi tuottaa todella suuria asioita pidemmällä katsantokannalla katsoen. Sen jälkeen on maailma avoinna... jos tuntuu siltä niin vastaamaan vain, asuinpaikallasi ei ole väliä, nämä vaellusreissuthan voivat olla missä päin Suomea tahansa. Eli vaelteleva nainen, vastaa vain rohkeasti!
Mukavasti vaeltaen
Vaellusseuraa naisesta
7
1319
Vastaukset
- .....
siis missä asut,minkä ikäistä kaveria haet,mitä vaadit toiselta.oletko itse vaeltanut ennen...jne
tuntuu,että olet ekaa kertaa lähdössä ja tosi nuori..- Mukavasti vaeltaen
Moi! Tulin juuri vajaan viikon reissulta ja nyt pääsen vastaamaan. Olen siis 37 vuotias mies. Asun Kajaanissa. Olen vaellellut Lapissa rinkan kanssa ja muutama jokikin on tullut vuosien aikana laskettua.
En vaadi toiselta mitään muuta kuin että olet oma itsesi. Pitää vain tutustua ensin jotta tietää kuinka keskenään toimeen tullaan. Kaikki muu kyllä järjestyy kunhan vain kemiat ovat yhteneväiset :)
...eli jään nyt kuulolle...
"Mukavasti vaeltaen"
- on se hyvä jotain
itsestäänkin kertoa. Kyllähän meitä kiinnostuneita löytyy, iän vain on oltava suunnilleen sama.
- Mukavasti vaeltaen
Moi! Tulin juuri vajaan viikon reissulta ja nyt pääsen vastaamaan. Olen siis 37 vuotias mies. Asun Kajaanissa. Olen vaellellut Lapissa rinkan kanssa ja muutama jokikin on tullut vuosien aikana laskettua.
En vaadi toiselta mitään muuta kuin että olet oma itsesi. Pitää vain tutustua ensin jotta tietää kuinka keskenään toimeen tullaan. Kaikki muu kyllä järjestyy kunhan vain kemiat ovat yhteneväiset :)
"Mukavasti vaeltaen" - Tyyterityy
Mukavasti vaeltaen kirjoitti:
"Mukavasti vaeltaen"Tässä olisi mahdollinen vaelluskumppani ihan Kainuusta. Jos vaikka sp.osoitteesi laittaisit, niin voisin siihen kirjoittaa.
- Mukavasti vaeltaen
Tyyterityy kirjoitti:
Tässä olisi mahdollinen vaelluskumppani ihan Kainuusta. Jos vaikka sp.osoitteesi laittaisit, niin voisin siihen kirjoittaa.
Hei! Kirjoita suoraan tänne mailiosoitteeseeni: oikeaanaikaan@netti.fi
Terveisin,
"Mukavasti vaeltaen"
- lovelywoman
Moikka!
Vaeltamisesta kiinnostuneena ajattelin laittaa viestiä.
Olen kohta 28-vuotias nuori nainen.
Ota yhteyttä jos haluat tutustua paremmin...
alice.suominen@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801995
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591717Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461676- 1231453
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561228Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501092Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581000Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26887- 69882
- 15879