Minulla oli Eset Smart Securityn versio 3 joka tietysti oli päivittänyt itseään koko ajan.
Pari päivää sitten meni nettiyhteydet poikki kokonaan ja selvisi, että vika on Esetin palomuurissa. Asiaan saattaa liittyä se, että käyttöjärjestelmänä on Vista.
Ongelma ratkesi imuroimalla Eset Smart Securityn 4-versio ja asentamalla ja ottamalla se käyttöön aiemmin tulluilla käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Minulla on siis maksullinen versio.
Eset versio 3 kannattaa vaihtaa
Kokemusta on
0
306
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102285
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361275