http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/WinCapitasta on tehty yli 2 000 rikosilmoitusta/1135247140409
WinCapitasta on tehty yli 2 000 rikosilmoitusta
24.6.2009 9:39
A A
Minna Passi
HELSINGIN SANOMAT
Sijoitusklubi WinCapitan toiminnasta on tehty tähän mennessä noin 2 250 rikosilmoitusta. Ilmoituksen tehneet ovat kertoneet menettäneensä sijoitusklubiin rahojaan noin 33 miljoonaa euroa.
Keskusrikospoliisi ja syyttäjä pyysivät toukokuun puolivälissä klubin toiminnassa vahinkoa kärsineitä tekemään tutkintapyynnön kesäkuun puoliväliin mennessä. Kuukauden aikana rikosilmoituksia tehtiin yli 400.
Ilmoitusten määrä tulee vielä jonkin verran nousemaan, sillä kaikkia ihmisiä, jotka haluavat tehdä ilmoituksen, ei ole vielä ehditty kuulla.
WinCapita-tutkinnassa vakuustakavarikkoon, hukkaamiskieltoon tai väliaikaistoimenpitein takavarikkoon asetettujen varojen määrä on tällä haavaa vajaat 17 miljoonaa euroa.
WinCapitaa epäillään laittomaksi pyramidipeliksi. 10 000 suomalaista sijoitti klubiin yhteensä noin 100 miljoonaa euroa.
Wincapitasta tehty yli 2000 rikosilmoitusta
Cluso627.
1
129
Vastaukset
Voisitko vielä kerran tehdä uuden aloituksen.
Kun laitat linkin niin paina enter ja kopioi muutama rivi tuosta alkuperäisestä, mutta älä koko tekstiä.
Kiitos etukäteen, ja poistan tämän vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808