535cc yamaha

Pertsa

Meininki ois ostaa keväällä 535 virago käytettynä.Joten kysyn kyseisen pyörän omistajilta mielipiteitä ja kokemuksia pyörästä.
Havittelen tämän tapaista pyörää koska sillä haluaa myös emäntä ajella tulevana kesänä ja istuin korkeus on siinä ratkaiseva,ja se että se on helposti hallittava.Elikkä omistajat kertokaa kokemuksia.Sekä mihet että naiset.

33

21094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomi

      Mulla on kyseinen värkki miinuspuolia::
      Mun satula on semmoinen yksiosainen nakki ja perse puutuu noin 50 kilsan päästä.Olen kyllä rakentelemassa uutta kaksi-osaista satulaa. Ja samalla tappien siirto sarjat rakennuksen ala.olen 183cm pitkä ,joten jalat saa olla mahdolisemman suorassa .Sarvet vaihdoin kesällä joten ajo asento muuttui hieman.Pakoputket avarsin, löin ne pillit siittä keskeltä pois tuli ihan moottoripyörän äänet.Muutes ihankiva peli,ollaan ajeltu kaks päällä melko paljon,ja kun kiirettä ei ole niin kerkiää kyllä.

      • moikka! näin kirjoituksesi jammusta ja olit lyönyt pillit pois putkista ja saanut kunnon äänet. mua kismittää myös se tuhina mikä siitä kuulluu. kerrotko miten sen teit ja onko ollu poliiseilla sanomista. kiittäen ripee2.


    • jjs

      viime kesältä noin 6000km takana kyseisellä mopolla. ei mikään matka pärrä ole,perse ja niskat jumissa jo 300km lenkin jälkeen,mut helppo ajella ja näppärä hallita;) hyvä vekotin "muistella" kuin sitä pyörää viedään.

    • Pertsa

      Mikä pyörä customeista teidän mielestänne on hyvä pyörä,sekä matkaajossa että cruisailuun..?
      Kertokaa kokemuksia niin tietää suurinpiirtein ostaa sit asiallinen vekotin.

      • 535

        Ostin viime heinäkuussa uuden (oli muuten viimeinen vuosimalli tuo 03) Virago 535:n. Kilsoja kertyi 8 000, päivittäistä työmatka-ajoa n. 100km/päivä ja päälle n. 200-300 km pituisia saaristo/Turunalue-keikkoja emännän kanssa. Erinomainen pyörä ajella ja nautiskella, ulkonäkö on niin namu että...sitäpaitsi: pimut tulevat juttelemaan todella aktiivisesti, on se NIIN upea peli : )


    • commu68

      Osta ihmeessä virago jos emäntä meinaa ajella,me9illä on ollut 535 3 vuotta emännän ajossa,ittellä on vanhempi pyörä ja saa olla jatkuvasti laittamassa.Kyseinen pyörä on tosi varmatoiminen vehje jos tekee tietyt(huollot).Jos mielen kiinto riittää niin kysele lisää

      • pexi 55

        mitkäköhän huollot on virakoon ensisiaiset


      • viragon tehot

        olen hankkimassa ekaa pyörää, aA-kortti taskussa, eli 25kw maksimi. Ajattelin viragoa, kortti riittäs 250 kuutioiseen tai sitten kuristetttuun 535. Miehellä on iso kutsi, sen sarviin tuskin koskaan uskallan tarttua, on niin painavakin.
        Siis olisiko 535 naiselle sopival olen 170 senttiä pitkä, onko helppohoitoinen? Ulkonäkö on kyllä mieleen. Käytettyä havittelen, oisko jollain vinkkejä, tai sitten ehdotusta jostain muusta sopivasta mallista


      • naikkonen 175cm
        viragon tehot kirjoitti:

        olen hankkimassa ekaa pyörää, aA-kortti taskussa, eli 25kw maksimi. Ajattelin viragoa, kortti riittäs 250 kuutioiseen tai sitten kuristetttuun 535. Miehellä on iso kutsi, sen sarviin tuskin koskaan uskallan tarttua, on niin painavakin.
        Siis olisiko 535 naiselle sopival olen 170 senttiä pitkä, onko helppohoitoinen? Ulkonäkö on kyllä mieleen. Käytettyä havittelen, oisko jollain vinkkejä, tai sitten ehdotusta jostain muusta sopivasta mallista

        jalkatappien siirtosarja oltava... muuten huomaat olevasi "liian" pitkä pikku viragoon.


      • Lady Virre
        viragon tehot kirjoitti:

        olen hankkimassa ekaa pyörää, aA-kortti taskussa, eli 25kw maksimi. Ajattelin viragoa, kortti riittäs 250 kuutioiseen tai sitten kuristetttuun 535. Miehellä on iso kutsi, sen sarviin tuskin koskaan uskallan tarttua, on niin painavakin.
        Siis olisiko 535 naiselle sopival olen 170 senttiä pitkä, onko helppohoitoinen? Ulkonäkö on kyllä mieleen. Käytettyä havittelen, oisko jollain vinkkejä, tai sitten ehdotusta jostain muusta sopivasta mallista

        Juuri päädyin pitkällisen pohdinnan jälkeen ostamaan Virago 250sen, enkä sitä 535sta. Ja onneksi ostin! Sillä on loistava harjoitella, kun ajaminen on vielä lapsenkengissä.
        Todella yllättynyt olen siitä kuitenkin, minkälaiseen painostukseen jouduin, kun yksi sun toinen mies oli sitä mieltä, että tuollaista mopoa pidä ostaa. Kuitenkin kun ajoin näytille, tuli lopulta yhden vanhan motoristin suusta se totuus. "Uskaltaako joku peräti ostaa tarpeeksi Pienen pyörän?!" No niinpä niin...
        Kaikkein tärkeintä on siis sulkea korvat kaikilta huutelijoilta ja tehdä ihan itse se päätös!
        Olen itse 170cm pitkä naishenkilö ja tosiaan harjoittelupyöränä toimii loistavasti=)


      • heyjoe1
        pexi 55 kirjoitti:

        mitkäköhän huollot on virakoon ensisiaiset

        Moottoriöljyn ja suodattimen vaihto sekä peräöljyn vaihto. Muistaa vielä vaihtaa kupariprikat, niin ei tipu öljyt ulos.


    • vesa

      Elikäs tuollainen siisti viinpunainen 15 tkm ajettu löytyisi. joko tax free tai sitten verotettuna. soittele p 041-5467505

      • bus

        sovitaanko ettei puhuta viragosta ja moottoripyörästä samassa ketjussa. jos tykkää "moottoripyöräillä" pyöräteitä pitkin, niin on virago varmasti oiva valinta. kaveri joka oli ostamassa moottoripyörää, koitappa herätä pikkuhiljaa!


      • minä ite
        bus kirjoitti:

        sovitaanko ettei puhuta viragosta ja moottoripyörästä samassa ketjussa. jos tykkää "moottoripyöräillä" pyöräteitä pitkin, niin on virago varmasti oiva valinta. kaveri joka oli ostamassa moottoripyörää, koitappa herätä pikkuhiljaa!

        Katsos tuo minun vistini onkin jo vuodelta 2004 eli ajalta jolloin sinä ajoit pyörätiellä ja naapurin setä piti pyörästä kiinni, Isää tuskin löytyy tuollaisella ajatus maailmalla.
        Virago kelpaa kyllä sinulla siihen ei ole rahaa!
        nimin. Pyöriä 125 cc ja 1500 cc väliltä


      • tystytytsy
        minä ite kirjoitti:

        Katsos tuo minun vistini onkin jo vuodelta 2004 eli ajalta jolloin sinä ajoit pyörätiellä ja naapurin setä piti pyörästä kiinni, Isää tuskin löytyy tuollaisella ajatus maailmalla.
        Virago kelpaa kyllä sinulla siihen ei ole rahaa!
        nimin. Pyöriä 125 cc ja 1500 cc väliltä

        Oi tuo oli niin hyvä kommentti! Todellakaan tartte mussuttaa siittä, mikä on pyörä ja mikä ei.


    • HAJU

      Olet oikeilla jäljillä "pärrän" hankkimisen suhteen. Itse ajellut kyseisellä pyörällä liki 50000 km ja olen ollut parikesää vaihtamassa pyörää, mutta tiukan pohdiskelun jälkeen olen päätynyt pitämään uskollisen ystävän kotona. Tiedän mistä puhun koska olen omistanut moottoripyörän liki 35 vuotta. Kuka tykkää mistäkin? Virago on ollut minulle sopivin kaikista.

    • NAUTISKELIJA

      TURHIA HÖPINÖITÄ JA KATEELLISTEN PANETTELUA !!

      VIRAGO ON PYÖRÄ SIINÄ MISSÄ MUUTKIN JOS JOPOA EI MUKAAN LUETA.
      VIRAGOLLA ON NAUTINTOAJAA JA TOIMII KUIN ENKELI.
      SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI !!!!!

    • vs-man

      hei, osta intikka heti kerralla. vs1400 käy hyvin.

      • herää jo

        tää ketju on toooooosi vanha


      • vs-man
        herää jo kirjoitti:

        tää ketju on toooooosi vanha

        entäs sitten pahvi, intikka on hyvä pyörä.


      • vigaro
        vs-man kirjoitti:

        entäs sitten pahvi, intikka on hyvä pyörä.

        no, ostiko "pertsa" keväällä 2004 viragon?... vai jonkin muun menopelin?


    • oh1la

      Ostin vasta 2011 59-vuotiaana, Virago on hyvä peli!!¨

    • 65 v.

      Heips!
      Olen ajellu 5-vuotta 535-pyörällä ja ollu tyytyväinen. Ei mitään vikaa koko aikana .
      Olen jo seniori-iässä enkä vaadi pyörältäni mitään ihmeitä. Omani on ihan tehtaan jäljiltä vakio.
      Jos joku haluaa rikitellä laitetta niin miksi ei. Mulle riittää sellasenaan. On helppo huoltaa vain öljyt ja putsari kerran vuodessa.
      Suosittelen jos pyörä muuten on makuusi.
      Minäkin voisin myydä omani !

    • munamies

      Hieno pyörä täytyy myöntää. Ostin eka pyöräksi juuri 535:n. Helppo käsitellä ja totutella ajamaan. Varmatoiminen peli mutta ainoa huono puoli oli että jäi kesässä pieneksi. Helppo ostaa kun tarjontaa löytyy rutosti mutta samasta syystä vähän vaikea myydä eteenpäin.
      Seuraava xv1100 olikin jo vähän raskaampi ja se tuntuikin jo isolta pyörältä. Monta vuotta sen kanssa tulikin taivallettua mutta aikanaan sekin alkoi tuntua hiukan "mopolta" jos sanonta sallitaan.
      Nyt on alla jo 2300 kuutiota ja merkkikin on vaihtunut. Jospa sitä nyt ajelisi taas pidemmän aikaa samalla pärrällä.
      Mitä tästä opimme. Pienemmästä on hyvä aloittaa. Aluksi sekin tuntuu isolta mutta kaikkeen tottuu ja alkaa tehdä isompaa mieli.
      Niinhän ne naisetkin taitaa ajatella...

    • essi

      moron

      • essi

        Siis moron uudestaan. Millai on, kysyisin viragon kardaanista. siinähän on perässä oljyt, tietty. mutta kun tuli avattua moottorin päästä pyöreä poski, on parilla ruuvilla kiinni ja tiivisteet on, ja sen posken alla on sitte tää kulmavaihde ilmeisesti, niin sieltä lorahti lattialle puolen kahvikuppia öljyä. No kysymys kuuluu; pitääkö siellä olla öljyä, ja jos niin mitä öljyä se on ja vielä että mistä sitä sitte laitetaan, mitään lisäysaukkoo ei ole. Että josko löytyis tietoo, kun kysäsin yhdestä huollosta niin sano että ei kuulu olla. Muuten 535 on ihan käypänen ajettava, paitsi että mulla ainakin etupää on vähän löysä, ja ääni on sellanen viheltävä, se vähän ärsyttää.
        Mulla voi kyllä olla jotain vikaakin siinä. Jos joku viitsii antaa asiallisen vastauksen
        niin kiitollisuudella ei ole loppua täällä päässä.


      • vfr
        essi kirjoitti:

        Siis moron uudestaan. Millai on, kysyisin viragon kardaanista. siinähän on perässä oljyt, tietty. mutta kun tuli avattua moottorin päästä pyöreä poski, on parilla ruuvilla kiinni ja tiivisteet on, ja sen posken alla on sitte tää kulmavaihde ilmeisesti, niin sieltä lorahti lattialle puolen kahvikuppia öljyä. No kysymys kuuluu; pitääkö siellä olla öljyä, ja jos niin mitä öljyä se on ja vielä että mistä sitä sitte laitetaan, mitään lisäysaukkoo ei ole. Että josko löytyis tietoo, kun kysäsin yhdestä huollosta niin sano että ei kuulu olla. Muuten 535 on ihan käypänen ajettava, paitsi että mulla ainakin etupää on vähän löysä, ja ääni on sellanen viheltävä, se vähän ärsyttää.
        Mulla voi kyllä olla jotain vikaakin siinä. Jos joku viitsii antaa asiallisen vastauksen
        niin kiitollisuudella ei ole loppua täällä päässä.

        Ei vastausta edelliseen viestiin mutta etköhän jo ole selvittänyt asian . Jovain...itselläkin kyseinen peli. Itsellä vispas ja haki kaikki tiepaikkaukset...kunnes vaihdoi renkaat eteen pirelli route/taakse metzler marathon. Vanhat tais olla alkuperäiset. Siis vaikutus oli hirmuinen. Kuin toisella pyörällä ajelis. Paras matkanopeus 80/90km/h. Eli rentoon ajeluun suuniteltu mp. Ja ok ensipyörä. Paljon parempiakin varmasti on ensi m-p:ksi. Mutta mulla ei muutakuin kunnolla säädetty ja huollettu virago on vastinetta rahalla...edullisestihan näitä saa jo.


    • 535

      Ostin Virago 535 ns. ensipyöräksi 5-vuotta sitten. Matkailtuani sillä monta tuhatta km vuosittain niin eipä ole haluja raskaampaan ja kankeampaan vaihtaa. Viragon teho/painosuhde on aivan ehdoton niin pienille sorateille kuin asfaltillekin. Vääntää hyvin myös isommilla vaihteilla niin ei tarvitse jatkuvasti kepittää.

    • 535

      En tohdi olla kommentoimatta munamiehen kirjoitukseen kun mainitsee että prätkä jäi kesän aikana pieneksi. Ei kannattaisi ostaa kasvuiässä vielä prätkää mikä jää pieneksi nimittäin se tulee pitemmän päälle kalliiksi.
      Samoin kommentoisin tuohon että " Pienemmästä on hyvä aloittaa. Aluksi sekin tuntuu isolta mutta kaikkeen tottuu ja alkaa tehdä isompaa mieli.
      Niinhän ne naisetkin taitaa ajatella... "

      Miehet eivät taida näin ajatella.

      • älä.kasva.enää.yhtään

        Ja mitäs sitten, kun se 2300 kuutioinen käy "pieneksi"?


      • Jutustelija1
        älä.kasva.enää.yhtään kirjoitti:

        Ja mitäs sitten, kun se 2300 kuutioinen käy "pieneksi"?

        Sitten on aika varttua ja ostaa kilokyykky ;-)


      • SitäOdotellessa

      • Anonyymi
        älä.kasva.enää.yhtään kirjoitti:

        Ja mitäs sitten, kun se 2300 kuutioinen käy "pieneksi"?

        sitten kannattaa ostaa lentokone tai panssarivaunu


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe