kundit, löytyykö klitoris helposti?

minxXX

Vai onko vaikeuksia löytää? Jossain englantilaisdokumentissa kerran nuoret miehet eivät oikein osanneet sijoittaa klitorista kartalle. Suomalaisetkin ovat kommentoineet, että kun se on naisella niin pieni se kohta niin on vaikeaa. Vähän yllättävää. Siinähän se on, aina samassa paikassa.

15

2628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina ollut

omalla paikallaan. Ei koskaan mitään epäselvyyttä.

• varmaan...

onkin aina samassa paikassa, vuodesta toiseen...

Naiset on siltäkin osin erilaisia keskenään. Joillakin on suuri, ulospäin pulistunut klitoris, joka on helppo löytää näppituntumalla. Joillakin taas pikku nypykkä, joka on oikeastaan piilossa siellä "lihan sisällä".
      Naisten kosketusherkkyydessä on suuria eroja. Toisten hyvää saa sormeilla vapaasti ja ronskisti, silloin se klitoriskin löytyy vaivatta. Toiset on niin herkkiä, että häpyhuulten sisäpuolelle ei ole lupa sormin mennä: pitää päältäpäin tunnustelemalla löytää klitoris ja tuotaa sille kivoja tunteita. Siinä alkaa jo olla sormi suussa kokeneemmallakin. Miten sen voi löytää, jos siihen ei saa koskea?

Helpointa miehelle on se, jos naisella on suuri, pullottava klitoris, joka ei ole kovin arka. SIlooin sen löytäminen on itsestäänselvän helppoa.
      Monissa muissa tapauksissa ei. Joskus olen itsekin luullut tekeväni hienoa työtä, kunnes mua on alettu ohjata: " se on vähän ylempänä / alempana / olet ihan vieressä..."

• jocelyn69

No kyllä se onkin aina samassa paikassa, oli sitten kooltaan suuri tai pieni, kiihottunut tai lepotilassa, hupun alta esiin työntyneenä tai piilossa. Eli siinä missä pienet häpyhuulet yläosastaan yhtyvät toisiinsa. Jatka vaan hommia:)

• Näin on, klitoriksen
        jocelyn69 kirjoitti:

No kyllä se onkin aina samassa paikassa, oli sitten kooltaan suuri tai pieni, kiihottunut tai lepotilassa, hupun alta esiin työntyneenä tai piilossa. Eli siinä missä pienet häpyhuulet yläosastaan yhtyvät toisiinsa. Jatka vaan hommia:)

kanssa leikkiminen on miehelle yhtä helppöa, kuin naiselle on laukaista mut käsin tai suulla.
        Yksikään nainen ei ole saanut mua laukeamaan muuten kuin yhdynnässä. Kaikki ne yrittävät aikansa, mutta purista, painavat ja hankaavat just väärästä kohdasta - kunnes kyllästyvät ja heittävät sikseen. Mikä siinä voi olla niin vaikeaa... kun se nuppi on aina samassa kohdassa vuodesta toiseen ja se on sentään ISO verrattuna klitorikseen, ei sitä tarvii ettiä kissojen ja koirien kanssa :-)

• tainaron
        Näin on, klitoriksen kirjoitti:

kanssa leikkiminen on miehelle yhtä helppöa, kuin naiselle on laukaista mut käsin tai suulla.
        Yksikään nainen ei ole saanut mua laukeamaan muuten kuin yhdynnässä. Kaikki ne yrittävät aikansa, mutta purista, painavat ja hankaavat just väärästä kohdasta - kunnes kyllästyvät ja heittävät sikseen. Mikä siinä voi olla niin vaikeaa... kun se nuppi on aina samassa kohdassa vuodesta toiseen ja se on sentään ISO verrattuna klitorikseen, ei sitä tarvii ettiä kissojen ja koirien kanssa :-)

Jos oikein luin, täällä otettiin puheeksi se, missä klitoris sijaitsee eikä niinkään sitä, mitä sille pitää tehdä.

• Makunappulasta

Joka naisella erilainen toosa ja niissä erilaiset vitukkeet.

• aiksantuntija
        tainaron kirjoitti:

Jos oikein luin, täällä otettiin puheeksi se, missä klitoris sijaitsee eikä niinkään sitä, mitä sille pitää tehdä.

naiskehonrakentajien klittoja. Ne on pienen jöllin kokoisia ja siten helppo löytää kunhan ensin vaan siirrät häpyhuulet syrjään.

• lippian2
        jocelyn69 kirjoitti:

"..eli siinä missä pienet häpyhuulet yläosastaan yhtyvät toisiinsa"

Huom! Kaikilla naisilla sisemmät häpyhuulet eivät yhdy yläosassa vaan "loppuvat" jo kesken vestibulia. Olen nähnyt myös sellaisen huuliston jossa sisemmät häpyhuulet olivat yhteenliimautuneet ja kiinni klitoriksen hupussa.

Samassa paikassa, joo, mutta kartta on aina erilainen ;-D

• ooooooooooo

joillakin pienempi. Aina on löytynyt ja hakeminen se vasta hauskaa onkin. Jollei mies oikeaa osoitetta löydä, on suuseksissä varmasti muutakin pielessä.

• ohac

Täytyy näin miehenä kommentoida että vaikka se terskakin (naisen klitoris) on iso ja siinä tyrkyllä ja helposti stimuloitavissa niin ei muakaan yksikään nainen ole ikinä saanut laukeamaan muuten kuin yhdynnässä! Väärästä kohtaa pidetään kiinni eikä osata laittaa painetta oikeeseen kohtaan eikä osata rytmiä... vaikka on koittanu neuvoa niin ei vaan näytä onnistuvan...

• hukassa...
        ohac kirjoitti:

Täytyy näin miehenä kommentoida että vaikka se terskakin (naisen klitoris) on iso ja siinä tyrkyllä ja helposti stimuloitavissa niin ei muakaan yksikään nainen ole ikinä saanut laukeamaan muuten kuin yhdynnässä! Väärästä kohtaa pidetään kiinni eikä osata laittaa painetta oikeeseen kohtaan eikä osata rytmiä... vaikka on koittanu neuvoa niin ei vaan näytä onnistuvan...

Multa on kyllä miehet yleensä löytäneet klitoriksen näppituntumalla vaik se aika pieni onkin... Yhen kerran yks mies tokas jotain et "onks sulla klitorista olleskaa?" ja siitä tuli vähän outo olo: kyllä se siellä on mut...

Muutoin tässä oli tosiaan kyse vaan löytämisestä, ei siitä saako toisen stimuloitua orgasmiin. Itte oon tyttö mut en vaadi miestä antaan mulle orkkui suuseksissä: kunhan yhdynnällä pystyy antaan ni se riittää mulle, yhdyntähän on tilanne jossa parhaimmillaan kumpikin voittaa.

• minxXX

Täällä näköjään aprikoidaan edelleen, ja aina löytyy miehiä, jotka tietävät paremmin kuin naiset...
      Kuunnelkaa nyt tarkkaan varsinkin te, joilla on vaikeuksia: vaikka ihmiset ovat erilaisia päästä varpaisiin, klitoris on tosiaan aina pienten häpyhuulten yläpuolella. Jos kohde vaikuttaa miehen näkökulmasta mikroskooppiselta, etsikää ensin ne pienet huulet. Ne pitäisi näkyä ihan hyvin. Voitte vielä esim. laittaa sormet isojen häpyhuulten sisäpuolelle niiden yläosassa ja vähän venyttää vulvaa navan suuntaan, jolloin pienet huulet ja klitoris pingottuvat enemmän esiin. Seuratkaa pieniä huulia niiden yläosaan, ja siinä pitäisi nöpöttää jotain.

Kun on löytynyt, stimulaatio on sitten oma lukunsa.
      Jatketaan toisiimme tutustumista, tytöt kertovat pojille mikä tuntuu hyvältä ja missä kohtaa ja pojat kertovat tytöille mikä on kivaa. Ei kukaan ole seppä syntyessään. Yhdessä masturboiminen btw. avittaa myös oppimista.

• mies.

jos mies etsii klitoristasi suurennuslasin ja anatomian oppikirjan avulla?

• fdcvf
        mies. kirjoitti:

jos mies etsii klitoristasi suurennuslasin ja anatomian oppikirjan avulla?

Tuliko miehelle epävarma olo?

• tiedä, nii..
        fdcvf kirjoitti:

Tuliko miehelle epävarma olo?

kun varovasti sormenpäillä tai kielenkärjellä koittelee, vaik silmät ummeski, kyllä se sieltä on aina löytynnä. Usiasti vinkasee, meinaan naisen suusta voihkaisu.. siitki tietää, olenpa löytänyt kivan lirputtimen jolla leikkiä, härnätä.. selkä kaarelle taipuu, aikoo paeta, otat perskannikoista kii, ettei karkaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1538
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      22
      1050
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      835
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      769
    Aihe