Elisa viihde ja vapaavalintaiset kanavat

Viihteellä

Elisa Viihteeseen kuului nyt 3kk M-kanavapakettia ilmaiseksi.

Onkos joku saanut jotenkin valituksi noita pakettiin kuuluvia vapaavalintaisia kanavia?

Ilmeisesti normaalitilanteessa kun boksin valikoista tilataan kanavapaketti niin samassa yhteydessä napsutellaan mukaan myös nuo vapaavalintaiset. Mutta nyt kun paketti on valmiiksi kytkettynä ei valintoja pääse tekemään.

10

2542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amnesty International

      * Elisa Viihde -palvelun avulla tallennat jopa 2500 tuntia TV-ohjelmaa, ajastat tallennuksia myös etänä, vuokraat elokuvat suoraan televisiostasi ja nautit internetistä huippunopealla laajakaistalla.
      * 5000 Gt tallennustilaa TV-ohjelmille ja digiboksi antenni- ja kaapeliverkkoon.
      * 24 Mbit/s laajakaistayhteys ja laajakaistamodeemi WLAN-tukiasemalla.
      * 5 sähköpostilaatikkoa, 500 Mt kotisivutilaa, laajakaistan apuohjelmat, Tietoturvapalvelu lapsilukolla.

      no eipä näy M- kanavapakettia tuossa.


      Elisa Viihteeseen saat runsaasti Maksu-TV-paketteja. Lisäkanavapaketit tilaat helposti Elisa Viihde -palvelun digiboksin TV-käyttöliittymän kautta ja ne ovat käytössäsi viimeistään 15 minuutin kuluttua tilauksestasi.



      Elisa M -kanavapaketti sisältää kiinteästi 15 kanavaa, joiden lisäksi voit valita viisi kuukausimaksuun sisältyvää valinnaista kanavaa. 24,90 €/kk

      5 valinnaista kanavaa:

      • Viihteellä

        Kyllä se siellä sivuilla jossain lukee että 15.7 mennessä tilattuihin tulee etuna m-pakettia 3kk ilmaiseksi.


      • muutama kanava näkyy
        Viihteellä kirjoitti:

        Kyllä se siellä sivuilla jossain lukee että 15.7 mennessä tilattuihin tulee etuna m-pakettia 3kk ilmaiseksi.

        MTV ja joku bbc näkyy mulla, pari ranskalaista ja muuta turhaa kanavaa.

        ps. ehkä kannattaisi soittaa Elisan asiakaspalveluun?


      • Viihteellä
        muutama kanava näkyy kirjoitti:

        MTV ja joku bbc näkyy mulla, pari ranskalaista ja muuta turhaa kanavaa.

        ps. ehkä kannattaisi soittaa Elisan asiakaspalveluun?

        http://www.elisa.fi/viihde/osta/

        Elisa M-kanavapaketti 3kk 0 €
        Elisa M-kanavapaketin 3 kk käyttö 0 € (norm. 24,90 €/kk). Elisa M-kanavapakettisopimus on toistaiseksi voimassa oleva. Tarjous on voimassa 15.7.2009 asti.

        Olen toki ollut yhdeydessä asiakaspalveluun mutta siellä neuvotaan vain valitsemaan kanavat boksin valikosta..


      • Jake432
        Viihteellä kirjoitti:

        http://www.elisa.fi/viihde/osta/

        Elisa M-kanavapaketti 3kk 0 €
        Elisa M-kanavapaketin 3 kk käyttö 0 € (norm. 24,90 €/kk). Elisa M-kanavapakettisopimus on toistaiseksi voimassa oleva. Tarjous on voimassa 15.7.2009 asti.

        Olen toki ollut yhdeydessä asiakaspalveluun mutta siellä neuvotaan vain valitsemaan kanavat boksin valikosta..

        Minun ymmärykseni sanoo tuon tarkoittavan että jos tilaat M-kanavapaketin niin saat 3kk ilmaiseksi
        kanavapakettien sopimusaika muistaakseni 6kk

        Onko näin???


      • Viihteellä
        Jake432 kirjoitti:

        Minun ymmärykseni sanoo tuon tarkoittavan että jos tilaat M-kanavapaketin niin saat 3kk ilmaiseksi
        kanavapakettien sopimusaika muistaakseni 6kk

        Onko näin???

        Kysyin asiaa asiakaspalvelusta ja paketin saa irtisanoa ilmaisajan loputtua, näinollen mitään kuluja ei tulisi. Kannattaa kuitenkin muistaa irtisanomisaika joka taitaa olla 1 kk.


      • mua ei kiinnosta
        Viihteellä kirjoitti:

        Kysyin asiaa asiakaspalvelusta ja paketin saa irtisanoa ilmaisajan loputtua, näinollen mitään kuluja ei tulisi. Kannattaa kuitenkin muistaa irtisanomisaika joka taitaa olla 1 kk.

        Elisa Viihteeseen saat runsaasti Maksu-TV-paketteja. Lisäkanavapaketit tilaat helposti Elisa Viihde -palvelun digiboksin TV-käyttöliittymän kautta ja ne ovat käytössäsi viimeistään 15 minuutin kuluttua tilauksestasi.


        http://www.elisa.fi/viihde/ominaisuudet/

        itse taidan jättää kokeilematta, kun ei vaan kiinnosta.


    • Viihteellä

      Nyt sain viimein elisan asiakaspalvelusta vastauksen tähän vapaavalintaisten kanavien ongelmaan. Niitä ei voi valita jos kanavapaketin on ruksannut mukaan jo viihde-tilauksen yhteydessä. Näinollen jos haluaa valinnaisia kanavia katsella pitää aspan perua omat kanavatilaukset ja tilaus pitää tehdä uudelleen boksin omista menuista.

    • 5468

      muokkkaa netissä :)

      • Viihteellä

        No tokihan sellainen nyt onnistuu vaan kesäkuussa ei moisesta ollut tietoakaan :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe