hörökorvat, kuinka paljon siitäkin saa kuulla vittuilua. on ollu pitempi tukka jo useemman vuoden ja nyt olis vedettävä kaljuksi niin on saatana ainakin inttikavereilla hauskaa. kyllä ottaa päähän!!
kiva mennä inttiin
7
1044
Vastaukset
- klonkulta näytä
niin kukaan ei edes jaksa/huomaa/viittii ajatella mitään tollast
- aloittaja
että mukavia armeijapäiviä edessä..
- Peelo
porukoilla ole muutakin tekemistä kuin mulkoilla toisten korvanlehtiä.
Kunhan joutuu sateessa rämpimään metsässä, ei porukoita paljoa naurata siinä vaiheessa. :) - Pallokorvalädi
Mulla on sama "ongelma" ja oon II/09. Harva kuitenkaan löytää elämänkumppaniaan intistä, joten "vitun ruma jätkä"-kommentteihin kannattanee suhtautua huumorilla. Ihan varmasti saat kuulla niistä : )
Itse olisin hieman pettynyt, jos en saisi ansaitsemaani huomiota. - thubby
Itelläkin oli pitkä letti ennen armeijaa ja vitutti ihan perkeleesti leikata se. Mutta viikon ku oot metässä ilman suihkua nii kyllä siinä vaiheessa on mukavempi, huom. mukavempi, että on lyhyet hiukset. Mukavaa intti aikaa vaan. Itellää TJ 4 :P Missään ei vituta niin paljoo ku armeijassa mutta mistään ei saa niin hyviä muistoja. Sillä mennään eteenpäin :)
- intin propaganda
vaikuttanut mielipiteisiisi, vitutusta, vitutusta, mutta silti intti tuottaa hyviä "muistoja" Tai sitten olet homo, jolle intti on oikeasti antoisaa aikaa.
- JUUPO
intin propaganda kirjoitti:
vaikuttanut mielipiteisiisi, vitutusta, vitutusta, mutta silti intti tuottaa hyviä "muistoja" Tai sitten olet homo, jolle intti on oikeasti antoisaa aikaa.
Tarviiko sun Mr. Asennevamma tulla kommentoimaan jokaseen postaukseen jotain inttipropagandasta ja vapautuksen hankkimisesta????
Alat jo todella ottaa päähän koko henkilö! Ei voi olla paria kuukautta jonkun käskytettävänä, vaan on ollu niin kultanen lapsuus jossa ketään ei tarvinnu totella ja sinä itse oikeen sait tahtosi aina läpi huutamalla ja parkumalla! Kannattaa pikkuhiljaa totutella maailman menoon. KAIKKI EI PYÖRI SINUN YMPÄRILLÄSI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst26014443Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1503940PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1293775Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1681631En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351599Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3921577Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491306Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81091Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok47977Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais100946