hörökorvat, kuinka paljon siitäkin saa kuulla vittuilua. on ollu pitempi tukka jo useemman vuoden ja nyt olis vedettävä kaljuksi niin on saatana ainakin inttikavereilla hauskaa. kyllä ottaa päähän!!
kiva mennä inttiin
7
1003
Vastaukset
- klonkulta näytä
niin kukaan ei edes jaksa/huomaa/viittii ajatella mitään tollast
- aloittaja
että mukavia armeijapäiviä edessä..
- Peelo
porukoilla ole muutakin tekemistä kuin mulkoilla toisten korvanlehtiä.
Kunhan joutuu sateessa rämpimään metsässä, ei porukoita paljoa naurata siinä vaiheessa. :) - Pallokorvalädi
Mulla on sama "ongelma" ja oon II/09. Harva kuitenkaan löytää elämänkumppaniaan intistä, joten "vitun ruma jätkä"-kommentteihin kannattanee suhtautua huumorilla. Ihan varmasti saat kuulla niistä : )
Itse olisin hieman pettynyt, jos en saisi ansaitsemaani huomiota. - thubby
Itelläkin oli pitkä letti ennen armeijaa ja vitutti ihan perkeleesti leikata se. Mutta viikon ku oot metässä ilman suihkua nii kyllä siinä vaiheessa on mukavempi, huom. mukavempi, että on lyhyet hiukset. Mukavaa intti aikaa vaan. Itellää TJ 4 :P Missään ei vituta niin paljoo ku armeijassa mutta mistään ei saa niin hyviä muistoja. Sillä mennään eteenpäin :)
- intin propaganda
vaikuttanut mielipiteisiisi, vitutusta, vitutusta, mutta silti intti tuottaa hyviä "muistoja" Tai sitten olet homo, jolle intti on oikeasti antoisaa aikaa.
- JUUPO
intin propaganda kirjoitti:
vaikuttanut mielipiteisiisi, vitutusta, vitutusta, mutta silti intti tuottaa hyviä "muistoja" Tai sitten olet homo, jolle intti on oikeasti antoisaa aikaa.
Tarviiko sun Mr. Asennevamma tulla kommentoimaan jokaseen postaukseen jotain inttipropagandasta ja vapautuksen hankkimisesta????
Alat jo todella ottaa päähän koko henkilö! Ei voi olla paria kuukautta jonkun käskytettävänä, vaan on ollu niin kultanen lapsuus jossa ketään ei tarvinnu totella ja sinä itse oikeen sait tahtosi aina läpi huutamalla ja parkumalla! Kannattaa pikkuhiljaa totutella maailman menoon. KAIKKI EI PYÖRI SINUN YMPÄRILLÄSI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .754406Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503095Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333075Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3962152Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171269Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 741186
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291055- 631045
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973