Eli vaivana on jatkuva limaisuus kurkussa. Mietin voisiko tämä olla jonkinlaista allergiaa. Epäilen ettei se ole siitepölystä koska tää tila on ollut päällä nyt jo ainakin vuoden eli ihan talven ylikin. En tupakoi, en käytä paljoa maitotuotteita enkä mielestäni muutenkaan rasita kurkkua. Onko kenelläkään samanlaista vaivaa?
Voisiko olla allergiaa?
2
284
Vastaukset
- juu samaa
Joo mulla on samaa. Lääkäri ei ottanut tosissaan. Mulla on monia muitakin oireita mm. väsymys. En sit tiiä kun kokeissa oli kaikki hyvin, silti mitään allergiatestejä ei tehty. Nenäkin niiskuttaa kokoajan ja siis ympärivuotista mullakin. En tupakoi, mutta käytän maitotuotteita. Tää on ollut mulla jo yli vuoden nyt on pahentunut. Myös henkeä ahdistaa välillä.
- voivat aiheuttaa
limaisuutta ja vatsaoireita, vaikka niille ei löytyisikään allergisuutta.
Pariksi viikoksi leivän puputus pois ja jos ei mitään vaikutusta niin jotain muuta mietinnän alle.
Kannattaa vaikka pitää ruokapäiväkirjaa. Kirjoittaa ylös mitä on syönyt ja laittaa sitten oireita myös ylös.
Sokeri tai hiilihydraatti myös voi väsyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708