Hei!
Teen Lahden alueella ja ympäristössä monenlaista töitä edullisesti:
Siivoukset yms. n. 9 v. ja lemmikkien hoitaminen n. 20 vuoden kokemuksella edullisesti 15€ / h tai sopimuksen mukaan. sp: [email protected]
Siivoustyöt: Koti- ja yrityssiivous, yksittäiset, siivoukset, muuttosiivous, remonttisiivous, imurointi, rännien puhdistukset, astioiden-, ikkunoiden-, lattioiden sekä pyykinpesu ja silitykset, sekä tarvittaessa verhojen ripustaminen.
Kotiavustustyöt:
Saattajana virkistyskäynneillä, sijaisapu omaishoitajille, teen kauppareissut ja muut asioinnit, yksin tai yhdessä asiakkaan kanssa, rupattelukaverina oleminen, kala- tai pelikaveriksi, viriketoiminnassa avustaminen.
Piha- ja puutarhatyöt vuoden ympäri:
Haravointi, ruohon- ja pensasaidan leikkuut, istutan kukkia, lumityöt, polttopuiden kanto ja lämmitys, pilkon sauna/takkapuut, kukkien kastelu niin sisällä huonekasvit että ulkona puutarhassa.
Lemmikkien hoitaminen: Ruokinta, ulkoilutus, siivous, seuranpito, kouluttaminen yms.
Olen käynyt dogsitter kurssin (90-luvulla) ja olen maatalouslomittaja ammatiltani (1992 lähtien).
Minulla on auto käytössä.
Muuta apua: Avec-palvelut, postin haku, muuttoapu, talonvahtipalvelu, kuljetuspalvelu, mökkitalkkariksi, taulun laitot, TV- ja digipoxien viritykset, autonkuljettajaksi, ruuanlaitto, leipominen ja mainoksien jakaminen.
Kohteet: Yksityis- ja yritystaloudet, ullakot, vintit, mummonmökit, kuolinpesät, kesämökit.
Ota yhteyttä!
Monenlaista töitä teen!
Huushollipalvelu
1
152
Vastaukset
- sinulle.
http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7269557&index=8&anchor=7269557
^^Tässäpä mahtava työtarjous! Ota ihmeessä yhteyttä, niin katsotaan lisää juuri sinun työmahdollisuuksiasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345203
- 292954
- 342424
- 372108
- 152058
- 351842
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594