Mun jinkku manki leikkas kiinni.
Mistäs sais käytettynä laadukkaan vähän ajetun koneen?
Mieluiten honda tai skyteam.
Kiitoksia.
JINKKU LEIKKAS KIINNI!!!!!
8
322
Vastaukset
- joo, joo
kenties neenää ja persettä? Koneremppa ei ole iso juttu ja laadukkaassa koneistamossa laatuosilla n.250€. Silloin kone on käytännössä uusi... Et osta 'vähän ajettu' - mustalaiselta!..
- ...höpö
Laatukoneistamossa laatuosilla maksaa remontti varmasti uuden kiinanmonkeyn verran. Uuden koneen saa kyllä tuolla 250€ hinnalla, ei tosin mitään huippulaadukasta.
- ghfgsdfggh
Hehe, tais unohtua pojjaalta laittaa öljyt/vaihtaa öljyt....
Ei noi vakio moottorit koskaan leikkaa kiinni jos niitä ei viritä paljoo tai unohda öljyjä.
hehehehehhahhaahahahahhhhhööhöhöhöhöhöhähähähhähähääähaaaaaaaa... - gfhgfhfgh
Ei tarvi uutta konetta ostaa. Kyllä jinkustakin ihan ok koneen saa.
Viet huoltoon. - gfhfgjhjvb
Osta sinä vähän ajeltu terhi!!
- joo, joo
sitä Terhiä on ajettu? Onko ajettu eddestä ja takaa - ja miten suurella. Mutta vähänajettu ja varsinkin jos nuori niin kiinnostais. Alle 16-kesäistä Terhiä en minäkään huoli.
- fdgfdhtytg
joo, joo kirjoitti:
sitä Terhiä on ajettu? Onko ajettu eddestä ja takaa - ja miten suurella. Mutta vähänajettu ja varsinkin jos nuori niin kiinnostais. Alle 16-kesäistä Terhiä en minäkään huoli.
on 17 kesäinen! mutta kyllä sitä on ajeltu aika paljon :(
- joo, joo
fdgfdhtytg kirjoitti:
on 17 kesäinen! mutta kyllä sitä on ajeltu aika paljon :(
yksilö melkein kerjää jatkuvaa ajoa. Otatko vaihdossa mun 69-vuotiaan mutsin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657