metsästyksessä.
Itselle kävi niin, että tilasin mittatilauspuvun ja se onneton oli väärän värinen ja liian lyhyt :(
Häät ovat 1.8-09 ja alkaa olee kohta hätä mistä puvun saan hommattua.
Onko antaa vinkkejä esullisesta hyvästä ompelijasta Lahdesta tai lähi ympäristöstä. Olisi kiva jos hänellä olisi myös kankaita näytillä tai myynnissä.
Auttakaa
4
435
Vastaukset
- esorf
Jos olet tilannut puvun ompelijalta, ja hän on käyttänyt väärää materiaalia (väärän väristä) ja tehnyt liian lyhyen puvun, hänhän on velvollinen korjaamaan virheensä. Varmasti ehtii vielä tehdä uuden puvun. Vai oletko niin pahoillasi virheestä, ettet halua enää asioida hänen kanssaan?
- olin ja
luotin. Menin ja tilasin netistä ja siksi en aijo uudestaan ottaa sitä riskiä, että puku taasen pilalla ja hääpäivänä ei sit lole mitä laittaa päälle muuta ku korkokengät ja korsetti :)
- Tintti111
Minulta löytyisi kaksi upeaa hääpukua jos kiinnostaa. Yksi käytetty ja toinen täysin uusi koko 36-38-42 -44jopa säädettäviä. mailaa [email protected] Saa tulla sovittamaan :)
- viestistäsi
mutta minulla on nyt jo puku teetettynä :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013