Olen juuri muuttamassa ja wc:n kylpyamme on joskus maalattu.Nyt se on järkyttävän näköinen hilseilee ja kulunut.Omistaja ei ymmärrä mitään mitä sille pitäisi tehdä.Onko kellään kokemusta samanlaisesta tapauksesta ja mitä avuksi.Yök kyllä ällöttää........Kiitos jo vastauksestasi ja suuri kiitos jos siitä o minulle vielä apua::))
Amme maalattu prkl....
2
2044
Vastaukset
Mikäli amme on omilla jaloillaan oleva malli, niin kannat sen ulos (kaveriporukalla), ja kiikutat sen hiekkapuhallettavaksi. Sitten vain sopiva pohjamaali, ja päälle kestävä pintamaali. Teräsveneisiin tarkoitetut tuotteet toimivat 98 % varmuudella (en ole koskaan kokeillut niitä kylpyammeeseen).
Löytyy myös yrityksiä jotka tekevät vanhojen kylpyammeiden kunnostuksia paikan päällä, mutta ei kuulemma ole kovinkaan edullista..
P.S. Jos se ammeen ulkonäkö ällöttää tällaisenaan, niin se on varmasti ollut vielä pahempi ennen maalausta... Nimim, et tiedä miltä vanha amme voi näyttää ;)- itse tehnyt
Sen kylpyammeen voi uudelleen emaloida, tein itse kolme vuotta sitten. Aineet 150€, ammattimiehen tekemänä 500€. Jos on vähänkään maalannut ja osaa seurata netistä ohjeet niin pitäisi onnistua.
Ainut ongelma on se että pintä jää sen verran huokoiseksi että kun meilläkin minä ja tyttäreni värjää hiuksia niin ammeen pohja on hieman värjääntynyt. Eli ei mikään lopullinen ratkaisu mutta jos on muitakin rahareikiä niin tää on ehkä halvin tapa. Uudet ammeet liikkuu siinä 1000€ tietämillä.
Ainut raskas osuus oli vanhab emalin hiominen pois, mutta onnistuu kyllä naiseltakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011571
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58981Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 61866
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t265754Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10750Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä339694Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74686Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58684