Remarin omistajat ja muut jotka tietävät asiallista tietoa niin tänne kommenttia. Elikkä Remington 870 ja laminaatti tukki. Kestääkö ryynäämistä ja muuta normaalia käyttöä? Onko piippua koe ammutettu rauta hauleille? Eli jos vesilintu jahdissa mielii semmosilla täräytellä.
Kiitos asiallisista kommenteista etukäteen.
Remington 870
2
681
Vastaukset
- remingtonissa
ole pähkinäpuutukki? niin minulla ainakin aikanaan,
ainakin siksi sitä kuvittelin ja sen pintakäsittely oli
uutena todella luokaton, irtosi puuterimaisena
jauheena käsiin joten piti öljytä kokonaan
uudelleen, kyllä se muuten käyttöä kesti vaikka
tukin kaula tuntui todella heppanalta.
12/76:sella luvattiin ampua teräkset
standardipatruunana puolisuppealla holkilla,
elikkä ei magnumia.
nykyisillä 12/89:llä saa varmasti ampua
kaikki mahdolliset teräsmagnumit- Tuuhistelija
Ainakin kaupassa kun kävin nostelemassa tuliluikkua niin oli laminaatti ja synteettinen mutta ei pähkinäpuuta... Eli rautaaki sais syöttää.. Laminaatti on ainaki auringon valossa helposti haaleneva. Unohtu kysästä juuri nuo kysymykset myyjältä niin ajattelin että jos joku tietäis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819