Voisiko joku avustaa tätä neitiä?

nainenvaillatietoa

Mikä olisi mahdollisimman luotettava, mieluiten suomalainen ja helppokäyttöinen nettipokeri paikka?

Linkkejä ja kokemuksia kaipaillaan!

16

910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ref-linkkejä

      ei kannata painella. Niissä köyhät vain pummii pelirahaa.

      Ihan suomalaista ei vielä ole, lähin on ahvenanmaalainen PAF. Rahansiirto ainakin on sujuvaa molempiin suuntiin. www.paf.fi

      • raykka

        Joudut odottamaan vielä vuoden RAY:n nettipokeria. Sillä välin voisi harjoitella suurissa euro-saiteissa, kuten Ladbrokes, Unibet, Expekt tai Paradise Poker (aka SportingBet). Suosittelen avaamaan etukäteen vaikkapa moneybookers-nettilompakon, jolloin tilisiirrotkin onnistuvat näppärästi reaaliaikaisesti, eikä joudu odottelemaan pankkisiirtoa. Tosin ensin on siirrettävä varat moneybookersiin pankkisiirrolla, johon mennee muutama päivä.


    • suosittelen sinulle

      Eka asia on se, että pokeripaikan pitää olla EU-alueella, ettei tule ongelmia verottajan kanssa.

      Toiseksi on iso etu, jos pokeripaikassa pelataan EUROILLA, eikä dollareilla, koska valuuttamuunnoksista tulee kuluja (huono dollarikurssi).

      Suositelen pokerihuone.com -nimistä paikkaa, ohjelmisto on suomenkielinen, luotettava EU -alueella toimiva paikka ja pelaaminen tapahtuu euroissa. Sieltä saa bonuksenkin kun rekisteröityy (en muista mikä koodi, löytyy googlettamalla).

      • pokerihuone toimii

        EU alueella?


      • 05tiina

        suosittelet kaikista huonointa paikkaa mitä ikänä voi olla... pokeria ei tule pelata milloinkaan pokerihuone.com nimisessä paikassa....


      • .........

        mitään väliä ole pelataanko euro-alueella olevalla saitilla dollareilla vai euroilla. Ei multa veloitettu yhtään mitään kun saitilla pelattiin dollareina ja nostin rahat pois euroiksi muutettuina.


    • poksun pelaajana 5v

      pokerihuonetta. Toimii ja on EU alueella, mikä on tärkeää jos vaikka satut voittamaan jotain.

      Se kai nyt olennaisinta on verotussyistä, että sivut on EUssa.

      • pelaajana

    • sakura111

      PKR on ihan hauska sivusto, ja jokaisella pokerisivustolla voi pelata myös ajanvietteenä leikkirahalla. PKR .n kautta myös rahat tulevat tilillesi nopeasti jos voitat. pienin talletus sivustolle on 25 dollaria (n.17 euroa)...kannattaa kokeilla...

      • Deann

      • 05tiina
        Deann kirjoitti:

        Koitappa Pokerimaata.
        Ollut itse asiakkaana vuosia eikä mitään moitittavaa, asiakas palvelu suomeksi ja voi myös tavoittaa Messengerillä :)

        Suosittelen

        http://www.pokerimaa.com/Signup.aspx?Code=Register_

        pokerimaa nimisessä paikassa, pokerihuonetta ei tule edes harkita.


    • pokeriNiilo
      • neitipelaaja

        aloin itse pelaamaan expekt.com sivuilla. ensin freerolleja ja tienasin jonkun dollarin. sitten tein tilisiirrolla siiron omalta pankkitililtä sinne. meni 1 päivä ja raha oli siellä. niillä on sampo-ja nordeapankissa tilit.

        olen ollut oikein tyytyväinen sivustoon.


    • luotettavat paikat

      http://www.rakebackdeals.us/

      Sieltä saat hyviä rakeback diilejä ja bonuksia. Kaikki
      tuolla olevat pokerihuoneet ovat erittäin luotettavia.

    • Suomen kielisä. Unibet, Betfriends, Pokerihuone, Redkings, Pokerheaven.

      • re-dream

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      54
      895
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      809
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      764
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      756
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      754
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      744
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe