Mikä on ollut ratkaiseva tekijä diagnoosin saamisessa? Mitä pitää tapahtua, että diagnoosi irtoaa? Omalla kohdallani reumatologi kieltäytyy vahvistamasta diagnoosia ilman iholääkärin lausuntoa. Iho-oireita ei ole ollut pitkään aikaan ja silloinkin kun on, ne ovat tosi lieviä. Muutoin olen hyvin tyypillinen nivelpsoritapaus. Lääkitys Salazopyrin ja Arava.
Kynsioireita on vähän, mutta Arava on kohdallani auttanut niihin.
Tällä hetkellä näyttää siltä, että patologi on se, joka kohdallani mahdollisen ruumiinavauksen yhteydessä antaa joskus hamassa tulevaisuudessa ao. diagnoosin.
kysymys nivelpsoriaatikoille
Elvistely
2
445
Vastaukset
- sulla ..
mulla teki diagnoosin sisätautilääkäri ja oireiden mukaan. ihotumaa oli jo silloin paljon. kun sain diagnoosin, hain myös kelakorttiin merkinnän 202.. saan siis alennusta 75 prossaa reumalääkkeista..
- Elvistely
Jos ihottumaa on ollut paljon, olet ollut helppo diagnosoitava. Alempi erityiskorvaus on kyllä 72%.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746