Karting- ja mikroautot

karting-fan

Tietääkö joku, että mitä eroa on kartingautolla ja mikroautolla?

9

1741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysy mys

      käytännössä ei mitään. mutta periaatteessa mun mielestä mukroautot on RC autoja (www.rc10.fi) ja karting on karting

      • vs.mikro

        mikroauto on se itsetehty putkihäkkyrä jolla ajetaan pihassa ja pellolla ja karting auto on täys verinen kilpuri luokasta riippumatta millä ajetaan asvaltti radalla


      • mikrismikko
        vs.mikro kirjoitti:

        mikroauto on se itsetehty putkihäkkyrä jolla ajetaan pihassa ja pellolla ja karting auto on täys verinen kilpuri luokasta riippumatta millä ajetaan asvaltti radalla

        samoja vehekitä ne on kun formula-k autot ja go kartitkin, eli kartteja kaikki


      • karting12343
        mikrismikko kirjoitti:

        samoja vehekitä ne on kun formula-k autot ja go kartitkin, eli kartteja kaikki

        Joo näin on, mutta yleensä niillä tarkotetaan just noita vuokra-autoja, joilla ajetaan sisällä ja sellasii omatekosii häkkyröitä


      • ei eroa
        karting12343 kirjoitti:

        Joo näin on, mutta yleensä niillä tarkotetaan just noita vuokra-autoja, joilla ajetaan sisällä ja sellasii omatekosii häkkyröitä

        samoja vehkeitä ovat, ennen puhuttiin mikroautoista mutta nyt puhutaan kartingautoista.

        Ennen sanottiin "hyvät tuntemukset" nyt puhutaan "hyvistä fiilareista"

        et sellainen ero.


      • El reino
        vs.mikro kirjoitti:

        mikroauto on se itsetehty putkihäkkyrä jolla ajetaan pihassa ja pellolla ja karting auto on täys verinen kilpuri luokasta riippumatta millä ajetaan asvaltti radalla

        Kilpuri on sellainen mihin mennään kartingauton jälkeen ja kilpuria pääsee ajamaan ainoastaan sellainen henkilö jolla on tajuttomasti rahaa tai sitten taitava henkilö. Taitavat kuljettajat lasketaan yhdenkäden sormilla ja varakkaita on hieman enemmän. Kilpurit eroavat myös siten, että niiden suorituskyky ylittää monien eritoten varakkaiden kuljettajien taidot, joten hitaammallakin kilpurilla hyvä kuljettaja peittoaa mennentullen varakaan kuvittelijan. kartingautoilla taas noipeammalla autolla surkeampi kuljettaja voi voittaa, koska niillä ajetaan kokoajan kaasupohjassa.


    • mikroauto on mikä tahansa pieni auto ja karting auto on asvaltilla ajetteva matala auto

    • sonore

      Mikroautoilua harrastaa lapsi ja kartingia isä lapsensa kautta. Nykysuomessa ei kartingia kannata harrastaa, sillä kyseessä on pelkkä kilpavarustelu. Ei mitään järkeä koko hommassa.

      • kohtaisesti

        mitään ei kannata harrastaa jos/kun jollain kuitenkin saattaa olla paremmat lelut tai ainakin kiiltävämmät tai vähintään isommat. Tulee vaan itselle paha mieli

        Itse olen kyllä sitä mieltä, että kannattaa harrastaa sitä mistä itse tykkää ja muitten mielipiteille harrastuksen mielekkyydestä voi antaa pitkät...

        Mitä tulee mikroauton ja kartingauton eroihin niin mikroauto on kansankielinen yleisnimi ja kartingauto on virallinen nimi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe