Tietääkö joku, että mitä eroa on kartingautolla ja mikroautolla?
Karting- ja mikroautot
9
1685
Vastaukset
- kysy mys
käytännössä ei mitään. mutta periaatteessa mun mielestä mukroautot on RC autoja (www.rc10.fi) ja karting on karting
- vs.mikro
mikroauto on se itsetehty putkihäkkyrä jolla ajetaan pihassa ja pellolla ja karting auto on täys verinen kilpuri luokasta riippumatta millä ajetaan asvaltti radalla
- mikrismikko
vs.mikro kirjoitti:
mikroauto on se itsetehty putkihäkkyrä jolla ajetaan pihassa ja pellolla ja karting auto on täys verinen kilpuri luokasta riippumatta millä ajetaan asvaltti radalla
samoja vehekitä ne on kun formula-k autot ja go kartitkin, eli kartteja kaikki
- karting12343
mikrismikko kirjoitti:
samoja vehekitä ne on kun formula-k autot ja go kartitkin, eli kartteja kaikki
Joo näin on, mutta yleensä niillä tarkotetaan just noita vuokra-autoja, joilla ajetaan sisällä ja sellasii omatekosii häkkyröitä
- ei eroa
karting12343 kirjoitti:
Joo näin on, mutta yleensä niillä tarkotetaan just noita vuokra-autoja, joilla ajetaan sisällä ja sellasii omatekosii häkkyröitä
samoja vehkeitä ovat, ennen puhuttiin mikroautoista mutta nyt puhutaan kartingautoista.
Ennen sanottiin "hyvät tuntemukset" nyt puhutaan "hyvistä fiilareista"
et sellainen ero. - El reino
vs.mikro kirjoitti:
Kilpuri on sellainen mihin mennään kartingauton jälkeen ja kilpuria pääsee ajamaan ainoastaan sellainen henkilö jolla on tajuttomasti rahaa tai sitten taitava henkilö. Taitavat kuljettajat lasketaan yhdenkäden sormilla ja varakkaita on hieman enemmän. Kilpurit eroavat myös siten, että niiden suorituskyky ylittää monien eritoten varakkaiden kuljettajien taidot, joten hitaammallakin kilpurilla hyvä kuljettaja peittoaa mennentullen varakaan kuvittelijan. kartingautoilla taas noipeammalla autolla surkeampi kuljettaja voi voittaa, koska niillä ajetaan kokoajan kaasupohjassa.
mikroauto on mikä tahansa pieni auto ja karting auto on asvaltilla ajetteva matala auto
- sonore
Mikroautoilua harrastaa lapsi ja kartingia isä lapsensa kautta. Nykysuomessa ei kartingia kannata harrastaa, sillä kyseessä on pelkkä kilpavarustelu. Ei mitään järkeä koko hommassa.
- kohtaisesti
mitään ei kannata harrastaa jos/kun jollain kuitenkin saattaa olla paremmat lelut tai ainakin kiiltävämmät tai vähintään isommat. Tulee vaan itselle paha mieli
Itse olen kyllä sitä mieltä, että kannattaa harrastaa sitä mistä itse tykkää ja muitten mielipiteille harrastuksen mielekkyydestä voi antaa pitkät...
Mitä tulee mikroauton ja kartingauton eroihin niin mikroauto on kansankielinen yleisnimi ja kartingauto on virallinen nimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532464Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖312104Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt821703Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3071588Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle181376- 1411319
- 701137
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231018Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu111003Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.131000