Karting- ja mikroautot

karting-fan

Tietääkö joku, että mitä eroa on kartingautolla ja mikroautolla?

9

1685

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysy mys

käytännössä ei mitään. mutta periaatteessa mun mielestä mukroautot on RC autoja (www.rc10.fi) ja karting on karting

• vs.mikro

mikroauto on se itsetehty putkihäkkyrä jolla ajetaan pihassa ja pellolla ja karting auto on täys verinen kilpuri luokasta riippumatta millä ajetaan asvaltti radalla

• mikrismikko
        vs.mikro kirjoitti:

mikroauto on se itsetehty putkihäkkyrä jolla ajetaan pihassa ja pellolla ja karting auto on täys verinen kilpuri luokasta riippumatta millä ajetaan asvaltti radalla

samoja vehekitä ne on kun formula-k autot ja go kartitkin, eli kartteja kaikki

• karting12343
        mikrismikko kirjoitti:

samoja vehekitä ne on kun formula-k autot ja go kartitkin, eli kartteja kaikki

Joo näin on, mutta yleensä niillä tarkotetaan just noita vuokra-autoja, joilla ajetaan sisällä ja sellasii omatekosii häkkyröitä

• ei eroa
        karting12343 kirjoitti:

Joo näin on, mutta yleensä niillä tarkotetaan just noita vuokra-autoja, joilla ajetaan sisällä ja sellasii omatekosii häkkyröitä

samoja vehkeitä ovat, ennen puhuttiin mikroautoista mutta nyt puhutaan kartingautoista.

Ennen sanottiin "hyvät tuntemukset" nyt puhutaan "hyvistä fiilareista"

et sellainen ero.

• El reino
        vs.mikro kirjoitti:

Kilpuri on sellainen mihin mennään kartingauton jälkeen ja kilpuria pääsee ajamaan ainoastaan sellainen henkilö jolla on tajuttomasti rahaa tai sitten taitava henkilö. Taitavat kuljettajat lasketaan yhdenkäden sormilla ja varakkaita on hieman enemmän. Kilpurit eroavat myös siten, että niiden suorituskyky ylittää monien eritoten varakkaiden kuljettajien taidot, joten hitaammallakin kilpurilla hyvä kuljettaja peittoaa mennentullen varakaan kuvittelijan. kartingautoilla taas noipeammalla autolla surkeampi kuljettaja voi voittaa, koska niillä ajetaan kokoajan kaasupohjassa.

• mikroauto on mikä tahansa pieni auto ja karting auto on asvaltilla ajetteva matala auto

• sonore

Mikroautoilua harrastaa lapsi ja kartingia isä lapsensa kautta. Nykysuomessa ei kartingia kannata harrastaa, sillä kyseessä on pelkkä kilpavarustelu. Ei mitään järkeä koko hommassa.

• kohtaisesti

mitään ei kannata harrastaa jos/kun jollain kuitenkin saattaa olla paremmat lelut tai ainakin kiiltävämmät tai vähintään isommat. Tulee vaan itselle paha mieli

Itse olen kyllä sitä mieltä, että kannattaa harrastaa sitä mistä itse tykkää ja muitten mielipiteille harrastuksen mielekkyydestä voi antaa pitkät...

Mitä tulee mikroauton ja kartingauton eroihin niin mikroauto on kansankielinen yleisnimi ja kartingauto on virallinen nimi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2464
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      31
      2104
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      82
      1703
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      307
      1588
    5. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      18
      1376
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      141
      1319
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      70
      1137
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1018
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      1003
    10. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      1000
    Aihe