Helsingin Punavuoreen uusi homobaari Hugo’s Room

Tomppa81-

Punavuoren merkitys Helsingin homoalueena korostui entisestään, kun Isolle Roobertinkadulle aukesi keskiviikkona 24. kesäkuuta uusi cocktail lounge -henkinen anniskelupaikka Hugo’s Room.

Lähimailla sijaitsevat ennestään Isoroballa toimiva homoravintola dtm ja itseään ´heteroystävällisenä homobaarina´ mainostava Annankadun Lost & Found.

Ravintola avataan osoitteessa Iso Roobertinkatu 3 - tiloissa, joissa aiemmin toimi Labyrinth -ravintola. Uudella ravintolalla on sama omistaja kuin Albertinkadun ja Kalevankadun kulmassa sijaitsevalla ´Room Albert Bar´ -ravintolalla.

Punavuoren ravintolaelämässä on ollut sateenkaaren värejä jo pitkään. Legendaarinen Gay Gambrini sijaitsi myös Isoroballa, Annankadulla miltei Lostarin vieressä sijaitsi Sedu Koskisen tähdenlennoksi jäänyt homopaikka Birdie ja kivenheiton päässä Erottajalla toimi joitain vuosia sitten alkuperäinen Room.

3

1154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manicarnia

Mikäs hugossa, ihan kiva paikka... hitusen pieni vain. eikä se alberttikaan mihinkään kadonnut ole, vaikkakaan ei kyllä erottajalta löydykään.

• Cocktail?

Niin avautui taas uus mutta tuskinpa tuo kauan siinä
      viipyy... Ei vissiin rahkeet riitä nykyajan yrittäjillä kun pitää
      wc:n kokoisia baareja perustaa.
      No hyvä puoli on se että näyttäähän se täydemmältä.
      Albertiin verrattuna palvelu on samanlaista kuten edellisessä,
      Sitä ei ole:)

• Anonyymi

ihanaa ois saada miestä maalle

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe