Punavuoren merkitys Helsingin homoalueena korostui entisestään, kun Isolle Roobertinkadulle aukesi keskiviikkona 24. kesäkuuta uusi cocktail lounge -henkinen anniskelupaikka Hugo’s Room.
Lähimailla sijaitsevat ennestään Isoroballa toimiva homoravintola dtm ja itseään ´heteroystävällisenä homobaarina´ mainostava Annankadun Lost & Found.
Ravintola avataan osoitteessa Iso Roobertinkatu 3 - tiloissa, joissa aiemmin toimi Labyrinth -ravintola. Uudella ravintolalla on sama omistaja kuin Albertinkadun ja Kalevankadun kulmassa sijaitsevalla ´Room Albert Bar´ -ravintolalla.
Punavuoren ravintolaelämässä on ollut sateenkaaren värejä jo pitkään. Legendaarinen Gay Gambrini sijaitsi myös Isoroballa, Annankadulla miltei Lostarin vieressä sijaitsi Sedu Koskisen tähdenlennoksi jäänyt homopaikka Birdie ja kivenheiton päässä Erottajalla toimi joitain vuosia sitten alkuperäinen Room.
Helsingin Punavuoreen uusi homobaari Hugo’s Room
Tomppa81-
3
1154
Vastaukset
- manicarnia
Mikäs hugossa, ihan kiva paikka... hitusen pieni vain. eikä se alberttikaan mihinkään kadonnut ole, vaikkakaan ei kyllä erottajalta löydykään.
- Cocktail?
Niin avautui taas uus mutta tuskinpa tuo kauan siinä
viipyy... Ei vissiin rahkeet riitä nykyajan yrittäjillä kun pitää
wc:n kokoisia baareja perustaa.
No hyvä puoli on se että näyttäähän se täydemmältä.
Albertiin verrattuna palvelu on samanlaista kuten edellisessä,
Sitä ei ole:) - Anonyymi
ihanaa ois saada miestä maalle
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391