Lopetin Campixin käytön

lopetin tupakoinnin 1.6-09 champixin avulla. Oli helppo tapa lopettaa lääke on ok. Minulle vaan alko tuleen niin pahat sivuvaikutukset, en sitten tiedä kumpia oli vieroitusoireita vai sivuvaikutus. Vähensin lääkeännoksen ensi yhteen taplettiin vuorokaudessa kun nukkumine oli vähän sitä sun tätä. Toinen sivuoire oli yöhikoilu yhtä-äkkine hikoilukohtaus ei sentään joka yö. Sitten vähensin puolikkaaseen taplettiin vuorokaudessa ja samat oireet. Kaikista varoituksista huolimatta jätin nyt sen puolikkaankin pois. Olen nyt 2-päivää ollut ilman lääkitystä ja yöt on olleet aivan ihania kun on saanut nukutuksi kunnolla. Myös päivisin olo on ollut virkeämpi. En ollut oma itseni koko aikana kun söin lääkettä kyllä se minuun vaikutti todella voimakkaasti. Kuuri otti voimille mutta kannatti, silti ilman en olisi päässyt irti tupakasta. Mulla on melkein kokonainen pakkaus vielä Champixia jäljellä ja olen ajatellut että alotan uudelleen sen käytön jos en pärjää ilman mieluummin Campix kun tupakka.
3216
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

mulla viikko ilman röökiä ja nyt aloin puolittaa pillereitä ja ajattelin kanssa lopettaa.
Täällä myös ihan kamalat hikoilut öisin ja välillä päivälläkin :)
Mutta ei tee mieli röökiä ja hyvä niin. Mulla jäi jemmaan koko loppu kuiri (3KK) mutta ei voi mittään.

Äänestä
  • sulla on kyllä kunnolla noita lääkkeit pahanpäivän varalle. Ei men hukkaan nekää vaikka syömättä jäis jos vaan pääset tupakasta eroon. Konsitilla millä hyvänsä. Mieluummin sitten uudelleen varovasti aloitus Champixilla jo tuntuu että ei ilman pärjää. Mulla on nyt 47pv menossa ja uudelleen ei ole tarvinnut champiksia aloittaa. Vieläkin vaan on totuttelua tähän raittiiseen elämään, on saamattomuutta ja kaikki yöt ei ole yhtä ihania eli heräilen, mutta eiköhän se tästä. Pää asia on kuitenkin että on päästy jo alkuun tällä tupakoimattomalla tiellä

    Äänestä

  • tuo hikoilu voi kyllä sitten johtua myö pelkistä vieroitusoireista. Mulla pahin hikoilu kesti sen 3-viikkoa.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


kirsikka-marja kirjoitti:

lopetin tupakoinnin 1.6-09 champixin avulla. Oli helppo tapa lopettaa lääke on ok. Minulle vaan alko tuleen niin pahat sivuvaikutukset, en sitten tiedä kumpia oli vieroitusoireita vai sivuvaikutus. Vähensin lääkeännoksen ensi yhteen taplettiin vuorokaudessa kun nukkumine oli vähän sitä sun tätä. Toinen sivuoire oli yöhikoilu yhtä-äkkine hikoilukohtaus ei sentään joka yö. Sitten vähensin puolikkaaseen taplettiin vuorokaudessa ja samat oireet. Kaikista varoituksista huolimatta jätin nyt sen puolikkaankin pois. Olen nyt 2-päivää ollut ilman lääkitystä ja yöt on olleet aivan ihania kun on saanut nukutuksi kunnolla. Myös päivisin olo on ollut virkeämpi. En ollut oma itseni koko aikana kun söin lääkettä kyllä se minuun vaikutti todella voimakkaasti. Kuuri otti voimille mutta kannatti, silti ilman en olisi päässyt irti tupakasta. Mulla on melkein kokonainen pakkaus vielä Champixia jäljellä ja olen ajatellut että alotan uudelleen sen käytön jos en pärjää ilman mieluummin Campix kun tupakka.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu