Etsin kämppistä asumaan Lahteen, asunnosta ei vielä tietoa, mutta etitään yhdessä. Olen rauhallinen ja en jaksa bilettää ihan joka viikonloppu(mutta melkein);) en häiriinny helposti, joten sullaki saa olla omaa elämää:)
Vaihtoehtoisesti etsin 1h k kävelyetäisyydellä lamk:ista, koolla ei ole väliä...olen pieni joten en tarvitse paljon tilaa;) vuokra saisi olla max 290-330:)
kämppistä/yksiötä Lahden keskustasta
7
1038
Vastaukset
- festream
Heippa!
Itsellänikin on kämppä hakusessa, yksiöistä vaan tahtoopi olla huutava pula lamk:in läheisyydessä. Kämppisratkaisu on siis yksi varteenotettava vaihtehto. Taitaisi jopa tulla halvemmaksi, kuin yksiö ja onpahan ainakin juttuseuraa jolle kirota opintopisteitään. :)- to68431
Hei!
Minä etsin myös kimppakämppää ja kämppistä Lahdesta elo- tai syyskuun alusta. Hakusessa olisi mielellään kolmio hintaluokkaa alle 300e/hlö ja n.1km keskustasta. Olen luonteeltani kimppa-asuja, enkä oikein viihdy yksiössä. Kokemusta löytyy monen ikäisistä kämppiksistä ja molemmista sukupuolista.
Lisätietoja minusta sekä yhteystiedot löytää helpoiten facebookista tatu.oksanen - ennaneh
to68431 kirjoitti:
Hei!
Minä etsin myös kimppakämppää ja kämppistä Lahdesta elo- tai syyskuun alusta. Hakusessa olisi mielellään kolmio hintaluokkaa alle 300e/hlö ja n.1km keskustasta. Olen luonteeltani kimppa-asuja, enkä oikein viihdy yksiössä. Kokemusta löytyy monen ikäisistä kämppiksistä ja molemmista sukupuolista.
Lisätietoja minusta sekä yhteystiedot löytää helpoiten facebookista tatu.oksanenMinäkin etsin kämppistä Lahdesta, tahtoisin muuttaa Möysään tai Joutjärven läheisyyteen, että on vähän ryteikköä siinä juoksemiseen sun muuhun ajatusten lepuuttamiseen ja mukava fillarimatka keskustaan ja Ahtialaan.
Hinta edullinen tietenkin.
Olen 24 vuotias tyttö, tykkään että maksut maksetaan ajallaan ja sellasta joustavaa luonnetta kämppisten välille. Olen asunut ainoastaan yhden vuoden yksin viimesen 10 vuoden aikana. Muuten koko ajan kämppisten kanssa jopa yksiössä viiden ihmisen voimin tai kierrellyt maailmaa.
Kirjoittakaa niin turistaan lisää
terkuin: Enna
[email protected]
- Riinu87
Moi, oot varmaan jo löytänyt kämppiksen..?
Olen 21-vuotias AMK-opiskelija ja minulla on vielä kämppis hakusessa, joten jos vielä sellaista etsit, kirjoittele vaikka [email protected] - daima
Mäkin kaipaisin kivaa tyttökämppistä/-kämppiksiä Lahdesta jakamaan jonkinsorttisen asunnon keskustan liepeiltä, parin kilometrin säteeltä. Kovin paljon yli 300 euron kk-vuokran en pysty venymään.
Olen ihan kohta 20v ympäristötekniikkaa lamkissa opiskeleva tyttö. Etsin kämppistä, jonka kanssa ei olisi ongelmia vuokrien yms maksussa. Olisi myös ihanaa, mikäli kemiat osuisivat niin hyvin yhteen, että voitaisiin yhdessä parantaa maailmaa ja mulla olisi joku, jolle laittaa ruokaa :-D (Yksin tuppaa olemaan vähän tylsää...) Olen myös supereläinrakas, joten kämppiksen lemmikkikään ei ole ongelma - päinvastoin! Mulle voi vaikkapa iskeä mailia [email protected] jos on kämppistä vailla. :)- lahtelainen_
Vieläkö etsit kämppistä? (:
- Blaizer
Terve! Etsin myös kämppää/kämppistä Lahden keskustasta. Opiskelut alkavat minulla 11.8. Koulutuskeskus Salpauksessa, joten asunnon tarvetta tällä hetkellä on. Suostuisin asumaan kämppiksen kanssa kaksioon tai kolmioon. Olen 20-vuotias luonteeltani rauhallinen ja luotettava kaveri sekä tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Vuokran olisi kimppakämpässä maksimissaan oltava 350 €/kk. Tuosta ylös en hirveesti pysty venymään. Pystyn pitämään kämppää yhteisesti kunnossa (siivoan, laitan ruokaa jne. Jos tarve tietenkin vaatii!)
Jos on kiinnostusta niin ottaa voi yhteyttä [email protected]
Terv.
Timo Myllymäki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784