kämppistä/yksiötä Lahden keskustasta

maiskuli2

Etsin kämppistä asumaan Lahteen, asunnosta ei vielä tietoa, mutta etitään yhdessä. Olen rauhallinen ja en jaksa bilettää ihan joka viikonloppu(mutta melkein);) en häiriinny helposti, joten sullaki saa olla omaa elämää:)

Vaihtoehtoisesti etsin 1h k kävelyetäisyydellä lamk:ista, koolla ei ole väliä...olen pieni joten en tarvitse paljon tilaa;) vuokra saisi olla max 290-330:)

7

985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • festream

Heippa!

Itsellänikin on kämppä hakusessa, yksiöistä vaan tahtoopi olla huutava pula lamk:in läheisyydessä. Kämppisratkaisu on siis yksi varteenotettava vaihtehto. Taitaisi jopa tulla halvemmaksi, kuin yksiö ja onpahan ainakin juttuseuraa jolle kirota opintopisteitään. :)

• to68431

Hei!

Minä etsin myös kimppakämppää ja kämppistä Lahdesta elo- tai syyskuun alusta. Hakusessa olisi mielellään kolmio hintaluokkaa alle 300e/hlö ja n.1km keskustasta. Olen luonteeltani kimppa-asuja, enkä oikein viihdy yksiössä. Kokemusta löytyy monen ikäisistä kämppiksistä ja molemmista sukupuolista.

Lisätietoja minusta sekä yhteystiedot löytää helpoiten facebookista tatu.oksanen

• ennaneh
        to68431 kirjoitti:

Hei!

Minä etsin myös kimppakämppää ja kämppistä Lahdesta elo- tai syyskuun alusta. Hakusessa olisi mielellään kolmio hintaluokkaa alle 300e/hlö ja n.1km keskustasta. Olen luonteeltani kimppa-asuja, enkä oikein viihdy yksiössä. Kokemusta löytyy monen ikäisistä kämppiksistä ja molemmista sukupuolista.

Lisätietoja minusta sekä yhteystiedot löytää helpoiten facebookista tatu.oksanen

Minäkin etsin kämppistä Lahdesta, tahtoisin muuttaa Möysään tai Joutjärven läheisyyteen, että on vähän ryteikköä siinä juoksemiseen sun muuhun ajatusten lepuuttamiseen ja mukava fillarimatka keskustaan ja Ahtialaan.
        Hinta edullinen tietenkin.

Olen 24 vuotias tyttö, tykkään että maksut maksetaan ajallaan ja sellasta joustavaa luonnetta kämppisten välille. Olen asunut ainoastaan yhden vuoden yksin viimesen 10 vuoden aikana. Muuten koko ajan kämppisten kanssa jopa yksiössä viiden ihmisen voimin tai kierrellyt maailmaa.

Kirjoittakaa niin turistaan lisää

terkuin: Enna

[email protected]

• Riinu87

Moi, oot varmaan jo löytänyt kämppiksen..?
      Olen 21-vuotias AMK-opiskelija ja minulla on vielä kämppis hakusessa, joten jos vielä sellaista etsit, kirjoittele vaikka [email protected]

• daima

Mäkin kaipaisin kivaa tyttökämppistä/-kämppiksiä Lahdesta jakamaan jonkinsorttisen asunnon keskustan liepeiltä, parin kilometrin säteeltä. Kovin paljon yli 300 euron kk-vuokran en pysty venymään.

Olen ihan kohta 20v ympäristötekniikkaa lamkissa opiskeleva tyttö. Etsin kämppistä, jonka kanssa ei olisi ongelmia vuokrien yms maksussa. Olisi myös ihanaa, mikäli kemiat osuisivat niin hyvin yhteen, että voitaisiin yhdessä parantaa maailmaa ja mulla olisi joku, jolle laittaa ruokaa :-D (Yksin tuppaa olemaan vähän tylsää...) Olen myös supereläinrakas, joten kämppiksen lemmikkikään ei ole ongelma - päinvastoin! Mulle voi vaikkapa iskeä mailia [email protected] jos on kämppistä vailla. :)

• lahtelainen_

Vieläkö etsit kämppistä? (:

• Blaizer

Terve! Etsin myös kämppää/kämppistä Lahden keskustasta. Opiskelut alkavat minulla 11.8. Koulutuskeskus Salpauksessa, joten asunnon tarvetta tällä hetkellä on. Suostuisin asumaan kämppiksen kanssa kaksioon tai kolmioon. Olen 20-vuotias luonteeltani rauhallinen ja luotettava kaveri sekä tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Vuokran olisi kimppakämpässä maksimissaan oltava 350 €/kk. Tuosta ylös en hirveesti pysty venymään. Pystyn pitämään kämppää yhteisesti kunnossa (siivoan, laitan ruokaa jne. Jos tarve tietenkin vaatii!)
      Jos on kiinnostusta niin ottaa voi yhteyttä [email protected]

Terv.

Timo Myllymäki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      317
      7424
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2146
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1362
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1231
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1210
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1146
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe