kämppistä/yksiötä Lahden keskustasta

maiskuli2

Etsin kämppistä asumaan Lahteen, asunnosta ei vielä tietoa, mutta etitään yhdessä. Olen rauhallinen ja en jaksa bilettää ihan joka viikonloppu(mutta melkein);) en häiriinny helposti, joten sullaki saa olla omaa elämää:)

Vaihtoehtoisesti etsin 1h k kävelyetäisyydellä lamk:ista, koolla ei ole väliä...olen pieni joten en tarvitse paljon tilaa;) vuokra saisi olla max 290-330:)

7

1051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • festream

Heippa!

Itsellänikin on kämppä hakusessa, yksiöistä vaan tahtoopi olla huutava pula lamk:in läheisyydessä. Kämppisratkaisu on siis yksi varteenotettava vaihtehto. Taitaisi jopa tulla halvemmaksi, kuin yksiö ja onpahan ainakin juttuseuraa jolle kirota opintopisteitään. :)

• to68431

Hei!

Minä etsin myös kimppakämppää ja kämppistä Lahdesta elo- tai syyskuun alusta. Hakusessa olisi mielellään kolmio hintaluokkaa alle 300e/hlö ja n.1km keskustasta. Olen luonteeltani kimppa-asuja, enkä oikein viihdy yksiössä. Kokemusta löytyy monen ikäisistä kämppiksistä ja molemmista sukupuolista.

Lisätietoja minusta sekä yhteystiedot löytää helpoiten facebookista tatu.oksanen

• ennaneh
        to68431 kirjoitti:

Hei!

Minä etsin myös kimppakämppää ja kämppistä Lahdesta elo- tai syyskuun alusta. Hakusessa olisi mielellään kolmio hintaluokkaa alle 300e/hlö ja n.1km keskustasta. Olen luonteeltani kimppa-asuja, enkä oikein viihdy yksiössä. Kokemusta löytyy monen ikäisistä kämppiksistä ja molemmista sukupuolista.

Lisätietoja minusta sekä yhteystiedot löytää helpoiten facebookista tatu.oksanen

Minäkin etsin kämppistä Lahdesta, tahtoisin muuttaa Möysään tai Joutjärven läheisyyteen, että on vähän ryteikköä siinä juoksemiseen sun muuhun ajatusten lepuuttamiseen ja mukava fillarimatka keskustaan ja Ahtialaan.
        Hinta edullinen tietenkin.

Olen 24 vuotias tyttö, tykkään että maksut maksetaan ajallaan ja sellasta joustavaa luonnetta kämppisten välille. Olen asunut ainoastaan yhden vuoden yksin viimesen 10 vuoden aikana. Muuten koko ajan kämppisten kanssa jopa yksiössä viiden ihmisen voimin tai kierrellyt maailmaa.

Kirjoittakaa niin turistaan lisää

terkuin: Enna

[email protected]

• Riinu87

Moi, oot varmaan jo löytänyt kämppiksen..?
      Olen 21-vuotias AMK-opiskelija ja minulla on vielä kämppis hakusessa, joten jos vielä sellaista etsit, kirjoittele vaikka [email protected]

• daima

Mäkin kaipaisin kivaa tyttökämppistä/-kämppiksiä Lahdesta jakamaan jonkinsorttisen asunnon keskustan liepeiltä, parin kilometrin säteeltä. Kovin paljon yli 300 euron kk-vuokran en pysty venymään.

Olen ihan kohta 20v ympäristötekniikkaa lamkissa opiskeleva tyttö. Etsin kämppistä, jonka kanssa ei olisi ongelmia vuokrien yms maksussa. Olisi myös ihanaa, mikäli kemiat osuisivat niin hyvin yhteen, että voitaisiin yhdessä parantaa maailmaa ja mulla olisi joku, jolle laittaa ruokaa :-D (Yksin tuppaa olemaan vähän tylsää...) Olen myös supereläinrakas, joten kämppiksen lemmikkikään ei ole ongelma - päinvastoin! Mulle voi vaikkapa iskeä mailia [email protected] jos on kämppistä vailla. :)

• lahtelainen_

Vieläkö etsit kämppistä? (:

• Blaizer

Terve! Etsin myös kämppää/kämppistä Lahden keskustasta. Opiskelut alkavat minulla 11.8. Koulutuskeskus Salpauksessa, joten asunnon tarvetta tällä hetkellä on. Suostuisin asumaan kämppiksen kanssa kaksioon tai kolmioon. Olen 20-vuotias luonteeltani rauhallinen ja luotettava kaveri sekä tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Vuokran olisi kimppakämpässä maksimissaan oltava 350 €/kk. Tuosta ylös en hirveesti pysty venymään. Pystyn pitämään kämppää yhteisesti kunnossa (siivoan, laitan ruokaa jne. Jos tarve tietenkin vaatii!)
      Jos on kiinnostusta niin ottaa voi yhteyttä [email protected]

Terv.

Timo Myllymäki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      121
      1825
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1618
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1175
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      46
      1052
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      949
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      866
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      777
    Aihe