tsarevo 09

MaJe

Ekaa kertaa Bulgariaan menossa ja kaverin kanssa etsittiin rauhallista paikkaa joten päädyttiin Tsarevoon...kyseisestä paikasta ei hirveesti ole löytynyt keskusteluja,ymmärsin et asukkaita on n.6000 mutta onko alue jo täynnä turisteja?
ja jos joku on oleillut Tzarevo Plazassa,johon olemme 11.8 menossa toivoisin infoa,ei mitään odotuksia hotellista saati maasta sillä tämä on mulle eka matka ruotsia pidemmälle joten kaikki vinkit tarpeen:)
ollaan yöllä perillä joten aloin heti miettiä mistä ruokaa siihen aikaan?

4

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamitza

      Tsarevossa on enimmäkseen paikallisia ihmisiä.Todella mukava pikkukaupunki.Tsarevo plaza on ihan keskellä kaupunkia,eli joka paikkaan on lyhyt matka. Ei tarvise pelätä varkaita ja oleminen on todella halpaa.

    • Thepupumies

      Ihan sattumalta huomattiin tää sun viestis, kun itsekin etsittiin tietoja kyseisestä kohteesta. Ollaan siis menossa samana päivänä samaan aikaan samaan paikkaan ja samaan hotelliin. Joten yllätyimme positiivisesti, kun saimme kuulla, että paikalle on tulossa muitakin suomalaisia. Minkäs ikäistä porukkaa olette ja mistä päin? Me itse olemme nuoripari Turusta. Olemme käyneet Kreikassa, Turkissa, Tunisiassa, Espanjassa ja Bulgariassa kerran, joten kokemusta etelänmaista löytyy. Meille Tsarevo on matkakohteena aivan uudenlainen kokemus, sillä paikka on melko pieni ja paikalliset puhuvat hyvin vähän englantia. Tietojemme mukaan hintataso on erittäin halpa esim. kaksi henkilöä syö ravintolassa kymmenellä levalla eli viidellä eurolla, sisältäen viinin. Tosiaan paikka on hyvin rauhallinen ja ostomahdollisuudet ovat itse Tsarevossa vähäiset. Ostoksia voi tehdä lähikaupungissa Primoskossa, joka sijaitsee noin viidentoista kilometrin päässä. Primoskoon pääsee bussilla noin kahdella levalla.

      • MaJe

        No en uskonut että suomalaisia sattuisi samaanaikaan koko kylään saati samaan hotelliin,taitaa olla vain 10huonetta hotellissa joten me ollaan jo iso prosenttiosuus.Tosiaan kaverin kanssa kaksistaan ollaan matkalla ja rentoutumaan lähdössä sen mukaan valittiin kohde,tietysti paikallisuus kiinnostaa sillä kuten taisin jo mainita tää on mun ekamatka pohjolaa kauemmas ja kaveri taas käynyt lähinnä turistirysissä joten kaikinpuolin uutta meillekin.Ollaan kanssa suht.nuoria 23ja 25 Helsingistä molemmat.


      • steinberger
        MaJe kirjoitti:

        No en uskonut että suomalaisia sattuisi samaanaikaan koko kylään saati samaan hotelliin,taitaa olla vain 10huonetta hotellissa joten me ollaan jo iso prosenttiosuus.Tosiaan kaverin kanssa kaksistaan ollaan matkalla ja rentoutumaan lähdössä sen mukaan valittiin kohde,tietysti paikallisuus kiinnostaa sillä kuten taisin jo mainita tää on mun ekamatka pohjolaa kauemmas ja kaveri taas käynyt lähinnä turistirysissä joten kaikinpuolin uutta meillekin.Ollaan kanssa suht.nuoria 23ja 25 Helsingistä molemmat.

        olemme tulossa vaimon kanssa ekaa kertaa tzarevoon mutta 12 kerta bulgaria. mielen kiinnolla odotamme millainen tzarevo on, ole kuullut että halpaa on ja hyvä hotelli. jos haluatte kunnolla ostoksille niin burgas on paras paikka, sinne on helppo mennä linjaautolla. on muuten erikoisliikkeitä ja mielenkiintoisia 1 levan kauppoja. hieno kävelykatu keskellä burgasia. hyvää lomaa toivottavasti törmäillän. t harri


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe