Heippa!
Mietiskelen tässä vaan, että ketä pyytäisin pitämään maljapuheen, joka virallisesti kait on morsiamen isän tehtävä. No, oma isäni on kuollut, joten se on pois laskuista. Olisiko etikettivirhe esim. yhdistää bestmanin puhe maljapuheeseen ?
Onko kokemuksia?
maljapuhe
6
5339
Vastaukset
- Tanja
JEEEEEEeesfdlkjnoiaejrnkmaetklnm
aetknweituh90iqwj4k5mlhrefd
vittuhfjdnbsiertjharh09q45uy - oikeassa
minun mielestä ei edes kannnata mennä naimisiin,koska miehet pettää aina.. kyl on huomattu...
- tipitii
Jep... Ku akat ei anna..
- Miia
Meidän häissä oli erikseen bestman ja seremoniamestari. Seremoniamestari piti maljapuheen. Useissa häissä missä olen ollut niin joku muu kun morsiamen isä on pitänyt maljapuheen.
Joten ihan hyvin voi bestman hoitaa maljapuheen oman puheensa ohella ellei maljapuheesta tule näin liian pitkä.
Onko sinulla sisaruksia? Hekin voivat pitää puheen jos saat heidät ylipuhuttua/suostuteltua tehtävään =) - Nege
Olin viime kesänä häissä, jossa sulhasen isä piti pienen puheen. Morsiamen oikea isä oli kuollut mutta hänellä on kyllä isäpuoli.
- Talvimorsian
häissä maljapuheen piti minun miespuolinen kummini. Oma isäni on kuollut ja tämä kummi on ollut minulle sen jälkeen hyvin tärkeä ihminen, joten oli itsestään selvää, että hän toimii ns. "isän" tehtävissä. Eli samainen kummini myös saattoi minut alttarille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1162694- 862354
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651840- 561787
- 1661723
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581566Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461556- 1221372
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3771281Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281269