maljapuhe

cashmere

Heippa!

Mietiskelen tässä vaan, että ketä pyytäisin pitämään maljapuheen, joka virallisesti kait on morsiamen isän tehtävä. No, oma isäni on kuollut, joten se on pois laskuista. Olisiko etikettivirhe esim. yhdistää bestmanin puhe maljapuheeseen ?

Onko kokemuksia?

6

5415

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tanja

JEEEEEEeesfdlkjnoiaejrnkmaetklnm
      aetknweituh90iqwj4k5mlhrefd
      vittuhfjdnbsiertjharh09q45uy

• oikeassa

minun mielestä ei edes kannnata mennä naimisiin,koska miehet pettää aina.. kyl on huomattu...

• tipitii

Jep... Ku akat ei anna..

• Miia

Meidän häissä oli erikseen bestman ja seremoniamestari. Seremoniamestari piti maljapuheen. Useissa häissä missä olen ollut niin joku muu kun morsiamen isä on pitänyt maljapuheen.
      Joten ihan hyvin voi bestman hoitaa maljapuheen oman puheensa ohella ellei maljapuheesta tule näin liian pitkä.
      Onko sinulla sisaruksia? Hekin voivat pitää puheen jos saat heidät ylipuhuttua/suostuteltua tehtävään =)

• Nege

Olin viime kesänä häissä, jossa sulhasen isä piti pienen puheen. Morsiamen oikea isä oli kuollut mutta hänellä on kyllä isäpuoli.

• Talvimorsian

häissä maljapuheen piti minun miespuolinen kummini. Oma isäni on kuollut ja tämä kummi on ollut minulle sen jälkeen hyvin tärkeä ihminen, joten oli itsestään selvää, että hän toimii ns. "isän" tehtävissä. Eli samainen kummini myös saattoi minut alttarille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1261
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      878
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      794
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      626
    6. 32
      625
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      574
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      568
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43