maljapuhe

cashmere

Heippa!

Mietiskelen tässä vaan, että ketä pyytäisin pitämään maljapuheen, joka virallisesti kait on morsiamen isän tehtävä. No, oma isäni on kuollut, joten se on pois laskuista. Olisiko etikettivirhe esim. yhdistää bestmanin puhe maljapuheeseen ?

Onko kokemuksia?

6

5289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tanja

      JEEEEEEeesfdlkjnoiaejrnkmaetklnm
      aetknweituh90iqwj4k5mlhrefd
      vittuhfjdnbsiertjharh09q45uy

    • oikeassa

      minun mielestä ei edes kannnata mennä naimisiin,koska miehet pettää aina.. kyl on huomattu...

      • tipitii

        Jep... Ku akat ei anna..


    • Miia

      Meidän häissä oli erikseen bestman ja seremoniamestari. Seremoniamestari piti maljapuheen. Useissa häissä missä olen ollut niin joku muu kun morsiamen isä on pitänyt maljapuheen.
      Joten ihan hyvin voi bestman hoitaa maljapuheen oman puheensa ohella ellei maljapuheesta tule näin liian pitkä.
      Onko sinulla sisaruksia? Hekin voivat pitää puheen jos saat heidät ylipuhuttua/suostuteltua tehtävään =)

    • Nege

      Olin viime kesänä häissä, jossa sulhasen isä piti pienen puheen. Morsiamen oikea isä oli kuollut mutta hänellä on kyllä isäpuoli.

    • Talvimorsian

      häissä maljapuheen piti minun miespuolinen kummini. Oma isäni on kuollut ja tämä kummi on ollut minulle sen jälkeen hyvin tärkeä ihminen, joten oli itsestään selvää, että hän toimii ns. "isän" tehtävissä. Eli samainen kummini myös saattoi minut alttarille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2037
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      109
      1487
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      481
      1105
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      60
      1058
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      902
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe