Krapula on minulle tuntematon juttu. Koskaan ei sitä ole tullut vaikka on kyllä tullut paljonkin juotua :-)
Vituttaako?
Ei krapulaa
sadiofdafio
3
604
Vastaukset
- vain nauraa
Taidat puhua jostain amatöörien oksennuskrapulasta, jota ei tosiaan kaikille tule mutta juo viikko tai enemmän viinaa niin sitten tiedät, mikä oikea "krapula" on. Siinä ei ole kyse päänkivusta tai oksentamisesta vaan ihan muista asioista. Siitä vaan kokeilemaan, kyllä sinäkin sen oikean krapulan saat ja takuuvarmasti.
- Heh
Et sitten todellisesta viinan juonnista tiedäkään mitään.
- kuasdfaf
on se sitten kumma kun kaikille muille tulee krapula joiden kanssa juomassa olen ollut
minä en tunne mitään
.. hehe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424410
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1464160- 643786
- 1233752
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans413600Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe763429- 953002
- 542865
- 252676
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142384