Kyseessä 4,5 ja 6 vuotiaat lapset. Kuusi vuotias ei ole mikään älytön huimapää. Hieman arkakin.
Power Parkkiin vai Wasalandiaan?
5
571
Vastaukset
- Lapsi 3v
Power Parkia en tunne, mutta Wasalandia on mielestäni suunnattu juuri tuolle ikäluokalle. Vanhemmille lapsille Wasalandian meno voi olla turhan vaisua
- pienempienkin kanssa oli
mukavaa. Paljon laitteita myös pienemmille/ei niin hurjia. Ihanasti suunniteltu alue. Todella mukava ja toimiva lomakohde. kannattaa ehdottomasti käydä.
- kaitsu kakkonen
Kun siellä kaikkiin pääsee ja tuon ikäiset viihtyy ja paljon laitteita. Hinta laatu suhde kohdillaan. Mekin mennään 3,7 ja 10v kans sinne piakkoin.
- Useasti käynyt
Totta, että Power Park on ihanan siisti, fiksusti tehty ja monipuolinenkin. Pienemmille laitteita on tarjolla kuitenkin aika vähän..
Minusta Wasalandia on 4-, 5- ja 6- vuotiaille juuri soppeli huvipuisto.
Vähän isompana sitten Power Parkissa touhua riittää vaikka useammallekin visiitille :)- ekakirj
Pärjääkö Wasalandiassa/tropiclandiassa yksin kahden 4-6 v:n kanssa? Serkku ei lähde, koska ko. paikka niin kallis eikä voi uida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882