Ovatko emotytöt seksikkäitä??

outoemo

vastauksia?? ;o ;)

72

5094

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ieieieie

      Ei! Yhenki emon näkee ni paneta viikkoon saatana!

    • -----------

      En kommentoi asiaa, mutta heitän vaan, onko emotyttöjen muka "tarkoituskaan" olla seksikkäitä...

    • emoloverrrrrrrrbooyoyyy

      on ne mun mielestä seksikkäitä! en tiiä miks mut kai se ainaki siitä johtuu et käyttää nii kivoi vaatteita ja sillee........... tai en tiiä miks mut vastaus on KYLLÄ!
      Emotytöt on ihania

    • vastaajaanmeneetaas

      Ei oo.

      • EMOEMOEMOEMO

        Muistakaa et emotkin on ihmisiä, paskat teille jos niit haukkuu -.- OLEN EMO.


    • miten määritteletr

      emotytön. Määritelmiä kun on niin monenlaisia.

      Semmonen perus
      http://www.gfxwallpapers.com/images/wallpapers/Emo_Girl-572926.jpeg
      on söpö lähes kaikkien mielestä. Mutta sit taas kun eteen tulee semmonen ihme friikki jonka tukka on maalattu kymmenellä eri värillä ja naama maalattu ihan liikaa ja jotai sateenkaarivärejä siinäkin (=Scene) niin eow
      http://farm1.static.flickr.com/59/161769560_087bc6f71d.jpg?v=0

      näin vinkkinä. Nää tietysti ei oo kaikkien mielipiteitä, mutta kertoo aika lailla.

      Pojat vihaa jos meikkaatte liikaa. Ei naamaa tartte peittää kokonaan meikkivoiteella ja sit kaiken maailman muilla jutuilla.

      Pojat vihaa vielä enemmän maalattuja kulmakarvoja. D:

      Niin ja pojat myös vihaa monesti tekoripsiä. Ainakin niitä ylituuheita ja sentin pitusia.

      • fesgwegfwrf

        Kyseessä on ns. gyaru, japanilainen tyylisuuntaus.

        Scenet ovat sellaisia kuin Kiki Kannibal.


      • justanotherdisaster

        jooo tuo värikäs tyyppi ei oo scene, ihan japanilainen tyylisuunta toi on, nimee en muista, mut scenet on tällasii:
        http://c.wrzuta.pl/wi4891/bc60424b001e6aa3499ed4ea/0/scene girl

        ja sitten: scenejen ja emojen ero on selvästi huomattava: scenet ovat itsevarmempia ja iloisempia, ja heille tämä tyyli on vain tyyli. emo on taas ja edelleen elämäntapa, jossa tyyli on vain sivuseikka. huomatkaa ihmiset nyt.


      • Joomoi

        Tota noi...
        Toi jälkimmäine linkki ei oo mikää scene.. se on ganguro. I:
        Mainitsin vaa.


      • din din
        fesgwegfwrf kirjoitti:

        Kyseessä on ns. gyaru, japanilainen tyylisuuntaus.

        Scenet ovat sellaisia kuin Kiki Kannibal.

        Oon ite täs nainen et näytänkö ihan sialta eiku ettehän te nää mua8) muttaa kumminkin en mä kumminkää käytä kovin mitään meikkii käytän vaan ripsivärii poskipunaa ja puuterii ja kynsiläkkää nii ei kovin:) et kyl pojat mua haluu


      • din din
        din din kirjoitti:

        Oon ite täs nainen et näytänkö ihan sialta eiku ettehän te nää mua8) muttaa kumminkin en mä kumminkää käytä kovin mitään meikkii käytän vaan ripsivärii poskipunaa ja puuterii ja kynsiläkkää nii ei kovin:) et kyl pojat mua haluu

        Ja pojat oottehan teki ihan seksikkäit♥


    • ei .

      ja vielä kerran ei

    • hyiveeeeee

      ei helvetissä ole !!!!! EIEIEIEIE ja vielä kerran ei * oksennus*

      • ...

        Siis niitähän löytyy netistä niin perkeleen hyvännäkösiä emo-muijia. Valitettava tosiasia kuitenkin on kun silmäimee tuolla kaupungilla niitä kadunkulmassa notkuvia emoporukoita niin huomaa että suureksi osaksi on porukka aivan karmean näköistä sakkia. Mutta siis, kutensanottu, tyylissä ei sinänsä mitään vikaa ole, kunhan vain henkilö omaa tyylitajua.
        Niin ja se on keskeinen ongelma mikä mua häiritsee noissa mun kotiympyröitten emoporukoissa, että ei meinaa oikeen erottaa niitä jätkiä muijista, kovin on samannäköisiä. Jätkät on yleensä semmosii pienikokosia ja ruipeloita että ne sulautuu siihen muijaporukan sekaan.


    • lotski

      no siis eihän EMOtytöt mielestäni yritä olla seksikkäitä. ainaki ite oon saanu sellasen käsityksen, että siis nehän meikkaa naamansa valkoiseksi mustien kajaalien kera, pukeutuvat pelkästään tummiin vaatteisiin ja angstaavat, koska kärsivät itsetunnon alhaisuudesta, kiusaamisesta tai vaikkapa syrjäytymisestä. mutta nää SCENEtytöt kai yrittävät olla hituc seksikkäitä, mutta lukekaa mikä on emon ja scenen ero, jos ette vielä tiiä, kannattaa sillä muuten menevät kaksi eri asiaa ristiin.

      • Cuteemo

        Itse olen kyllä emo mutta itsetunnossani ei ole mitään vikaa eikä ole kiusaaminen kaan vaikuttanut, yritäm aina kyllä olla vähän ns. Masentunut mutta se vaan on se mun juttu eikä liity muntyyliin


    • häh?

      Sellaset perus emotytöt ovat mielestäni erittäin söpöjä =)

    • yksinkertaisesti--------

      aseteltuna, ihan vitun rumia.

      Näyttävät joltain vitun butcheilta.

    • mut

      aika vitun moni emo on ruma. ainakin ne mitä ite tiiän. tosi vittumaisiikin. en ihmettele jos jotkut inhoo emoja.

      • srhfh

        Meiän luokalla on yks tyttö, joka on joku emo tyttö. Se oikeesti sairaan ruma, ei kyllä nouse sen jälkee muutamaan päivään. Tämä tyttö ei ole kyllä poikkeus, sillä kaikki muutkin näkemäni emot on ihan sika rumia...


    • emoille niinkuin

      maanpinnalle palautus - näytätte järkyttäviltä ääliöiltä joista ei muut kiihotu kuin joko homot tai lesbaajat!

      • kingihopo

        Emot on niinku vituuuun rumia!! Oon nähny eläessäni 1-2 "nättiä" emoa, mutta nekin ois näyttäny ihan vitusti paremmalta jos eivät olisi emoja. Jos joku emo joskus kertois et ois ihastunu muhun, vaikka ois kuinka nätti niin en huolis hyi vittu. No, onhan emot muutenkin päästään vialla .... Miks ne muuten ois emoja


      • kingihopo kirjoitti:

        Emot on niinku vituuuun rumia!! Oon nähny eläessäni 1-2 "nättiä" emoa, mutta nekin ois näyttäny ihan vitusti paremmalta jos eivät olisi emoja. Jos joku emo joskus kertois et ois ihastunu muhun, vaikka ois kuinka nätti niin en huolis hyi vittu. No, onhan emot muutenkin päästään vialla .... Miks ne muuten ois emoja

        Päässäni ei ole mitään vikaa vaikka emo oonkin tuo on häiritsevää kun emoja yleistetään tiettyissä asiois. Sitä paitsi jos jonkun mielestä tyttjen ulkonäkö on niin paljon tärkeempi kuin mikään muu nii sillä on pääs vikkaa. enkä nyt myöskään ymmärrä miksi jossain sanotaan ettei emo voi saada muuta kun emon olen tosiaan emo mutta poikaystäväni ei lähelläkään ja silti meillä menee hyvin :)


    • Frozen Angel

      :o en tiennykään että muut pitää emotyttöjä noin rumina... Musta ne on tosi söpöjä =) Esim. just tuo http://www.gfxwallpapers.com/images/wallpapers/Emo_Girl-572926.jpeg on mun mielestä hyvännäkönen. Mut en kyllä tykkää siitä jos tyttö meikkaa paljon ja sitähän aika useet emot taitaa tehä... =/ Tosin eipä taida olla mitään välii onko emotytöt musta hyvännäkösii kun tuskin kukaan emotyttö tälläseen enemmänkin hevarilta näyttävään poikaan ihastuu...

      • iimou<33333333333333

        Voipi olla että nimenomaan niihin ' hevarin ' näkösiin..Niin ku minäki teen. :D MUTTA SANONPAHAN NYT SITTE TEILLE MUILLE: Haistakaa ny perkele itteenne nuoleskelijat! " ei seiso viikkoon" KUKA HITTO PYYSI TEIT KATTOON?! ON SE NY MUUTENKI AIKA PERSEESTÄ JOS OOTTE NOIN HERKKIÄ! Noni .. joha helepotti.. ja btw: kaikki emot ei ees meikkaa, itte en käytä ku vähä eyelineria jos ny joskus ees sitäkään ja NIISTÄ TEKORIPSISTÄ JOITA NE PERKELEEN LISSUT KÄYTTÄÄ ON AINAKIN 4-5 CM PITKIÄ...OTTAKAAS VIIVAIN KÄTEEN JA KATTOKAA PALJON ON SENTTI.

        -Emotyttö joka ajatteli haistattaa paskat..... melkein kaikille-


      • Frozen Angel
        iimou<33333333333333 kirjoitti:

        Voipi olla että nimenomaan niihin ' hevarin ' näkösiin..Niin ku minäki teen. :D MUTTA SANONPAHAN NYT SITTE TEILLE MUILLE: Haistakaa ny perkele itteenne nuoleskelijat! " ei seiso viikkoon" KUKA HITTO PYYSI TEIT KATTOON?! ON SE NY MUUTENKI AIKA PERSEESTÄ JOS OOTTE NOIN HERKKIÄ! Noni .. joha helepotti.. ja btw: kaikki emot ei ees meikkaa, itte en käytä ku vähä eyelineria jos ny joskus ees sitäkään ja NIISTÄ TEKORIPSISTÄ JOITA NE PERKELEEN LISSUT KÄYTTÄÄ ON AINAKIN 4-5 CM PITKIÄ...OTTAKAAS VIIVAIN KÄTEEN JA KATTOKAA PALJON ON SENTTI.

        -Emotyttö joka ajatteli haistattaa paskat..... melkein kaikille-

        Aijaa, ite oon aina luullu että emotytöt ihastuu yleensä vaan emopoikiin ;o Tai sitten sä oot vaan harvinainen tapaus kun tykkäät hevareistakin :D Joo mut ei kyllä haittais vaikka sunlaisia ois enemmänkin... Vaikka luonnehan se tärkein on =)


      • o/
        Frozen Angel kirjoitti:

        Aijaa, ite oon aina luullu että emotytöt ihastuu yleensä vaan emopoikiin ;o Tai sitten sä oot vaan harvinainen tapaus kun tykkäät hevareistakin :D Joo mut ei kyllä haittais vaikka sunlaisia ois enemmänkin... Vaikka luonnehan se tärkein on =)

        Toinen harvinainen tapaus ilmoittautuu palvelukseen ;D


      • x))
        Frozen Angel kirjoitti:

        Aijaa, ite oon aina luullu että emotytöt ihastuu yleensä vaan emopoikiin ;o Tai sitten sä oot vaan harvinainen tapaus kun tykkäät hevareistakin :D Joo mut ei kyllä haittais vaikka sunlaisia ois enemmänkin... Vaikka luonnehan se tärkein on =)

        ja kolmas :D


      • x)) kirjoitti:

        ja kolmas :D

        Ja neljäs xD


    • bliz

      ehdommasti olemme seksikkäitä.

    • ihaniaaaaa
    • minäyksin:(

      emotytöt on tosi söpöjä harmi kun ei oo täälläpäin ja muutenki kuka kovaan punkkariin vois rakastua?

    • freaky94

      No kyllä noissa netin kuvissa on saatanan hyvännäkösiiki emoi mutta kun lähtee kaupungille kattomaan niin auta armias... Ei luonnonvalossa se sentin pakkelikerros näytä hyvälle.

    • ---------

      Mielestäni ihmisen seksikkyys tulee muusta ulkonäöstä, ei niinkään tyylistä, vaikka kyllä siitäkin. :----D

      iimou> kyllä, hevaripojat on sulosia ,__,> mitä drtfgyujhywet punkkarithan ovat ihan jumalattoman hyvän näköisiä, kun niitä on nykyään niin harvassakin.. :0

    • loooollll

      hyi heIvetti ne on hirveen näkösiä!! yhdyn ensimmäiseen vastaajaan

    • Emotytöt näyttää hyvältä, mutta mieleltään ne ovat mielestäni niin kamalia etten ikinä edes harkitsisi mitään vakavaa sellaisen kanssa.

      Eli vastaus kysymykseesi on KYLLÄ, MUTTA mitä hyötyä on pelkästä seksikkyydestä, jos ei ole mahdollisuuksia pysyvään seurustelusuhteeseen?

    • ex emo

      olin "emo" vielä vuosi sitte, mut kyllästyin siihen kun ihan randomit ihmiset huuteli jokapaikassa "emooo" tai "kaunaaa" tai jotai muuta mukavaa. aloin muuttaan tyylii, vedin hiukset pois naamalta, vähensin silmämeikkii, värjäsin hiukset ruskeiks, aloin näyttää enemmä tytöltä, ja heti huomasin että ihmiset suhtautu paljon avoimemmi. sain uusii kavereita, ja kuulin että muutama poikaki on kiinnostunu (:
      kuulostaa varmaan hirveeltä wannabe hommalta mut totta kuitenki.

      http://images.uncyc.org/commons/thumb/5/55/Emoguyorgirl.png/180px-Emoguyorgirl.png
      en nyt omaa kuvaa laita, häpeen liikaa, mutta suurinpiirtei tollaselta näytin.

      ps. kun kirjotat googlen kuvahakuun "emo girl" nii yli puolet kuvien hemmoista on scenejä

    • En pidä itseäni seksikkäänä. Tosin kampaaja meni ja pilasi hiukseni, ja nämä ei edes kasva. enkä saa värjätä. Mutta pidän kyllä muita emoja (sekä tyttöjä että poikia) Seksikkäinä. ^^

    • -96 poika

      Mun mielestä rohkeasti itseltään näyttävät tytöt ovat kauniita ;D
      Ei väliä ruumiinrakenteella tai vaatteilla.
      Se on se luonne ja "yleis" vaikutelma joka ratkaisee.

    • vtn pellet!!

      voi margariini*ittu ku on lapsellista porukkaa liikenteessä!mielestäni niin emotytöt kuin pojatkin ovat todella hyvännäköisiä.omalla kohdalla se johtuu siitä että he erottuvat massasta.ei kaikki emot ole todellakaan mieleltään sellaisia niinkuin käsitykset tuppaa olemaan.emot vain mielletään sellaisiksi.ei tietenkään sotamaalattu tyttö voi näyttää hyvältä olipa se emo tai ei.ja mitä *ittua se kellekkään kuuluu miten kukainenkin pukeutuu..tyyli on jokaisen oma-asia,jokainen päättää haluaako kulkea massan mukana vai erottua siitä.JOKAISELLA ON KUITENKIN OMA MIELIPIDE ASIASTA..mutta..näkispä nämä negatiiviset kommenttoijat päivän valos nii ei varmaa monelta teille liikenis..sen verran pinnallista porukkaa liikentees

    • ...

      ömöm.. Aika pöljä kysymys tavallaan :DD Koska ei kaikki emot/scenet näytä samalta! Ku jos yks on sexxyyy.. ja sattuu oleen scene, nii ei se tarkota et kaikki ois.. tai jos yks sattuu oleen ruma, nii sekää ei meinaa et kaikki ois ;) Kuka tajus mitä meinaan ?? :D

    • ... :DD

      ... :DD
      Toi oli paha

    • ohmygosh, emot on kauneimpii mitä tiiän

    • 93 vantaa

      pakko myöntää mulla on fetissi emo tyttöihin vaikka itse pukeudun ns normaalisti

    • niiiiih

      *köhh* ei emot oo ain vältämät ton näkösii u googlest saa ku hakee "emo". emo on lyhenne sanasta emotial, eli herkkä. eli perjaattees 70v pappa voi olla emo mut luulen et ei oo.

      emo tyylin stereotypiat on mustat hiukse, mustat vaatteet. mut se voi olla tämmönenki: http://www.myemohairstyles.com/gallery/files/0/emo12pf7.jpg
      mut on myös esim emoscene joka on se risteymä: http://www.besthairstyle.us/wp-content/uploads/2010/12/Emo-Scene-Hair-Fashion.jpg

      pää asia on et emot yleisesti on hienoimpii ihmisii omasta mielestäni

    • vapaudenkaipuu

      Toiset emot on ja toiset ei ole seksikkäitä. Emojaki on erilaisia.

      Vastaisin jotain järkevää, jos osaisin tarkasti määritellä mikä mun mielestä tekee ihmisestä seksikkään. Valitettavasti en osaa, joten vastaus loppuu tähän.

    • kid_emo

      ite tyttönä tähän nyt kirjoitan kun luin tota että "hyi vittu ne on kamalia" yms juttuja.
      en ymmärrä tuomitsevatko ihmiset emot vain ulkonäön takia -.-
      suosittelen tutustumaan emoihin ja ystävystymään heidän kanssa koska saatatte nähdä ne onnekkaana ilman meikkiä :D ja huimaa että siinä on suuri ero.
      mieäki oon emo mutta osaan myös näyttää tavalliselle suomalaiselle tai tyttömäiselle jos tahdon :D kuhan vain laitan hiukan erinlaista vaatetta ja vähmmän meikkiä pidennykset päähä ainakin viellä toistaiseksi koska tämä on esimerkkinä miltä näytän nyt suunillee: http://www.fashion-lifestyle.net/images/broi11/subc08.jpg tuolta :)

    • (:

      hohhoijaa ymmärtääkää jo et emo ei oo mikää tyyli -.- se on ns mieliala ja ei todellakaan ooo emotytöt seksikkäitä! : d mut scenet juu (: esim, Moon Lenson, Suomalainen scene > Hannie Dropkick ja Brookelle Bones. nämä ovat mielettömän nättejä :3

      • memeloo

        jep emo ei ole tyyli :D vaikka kaikki sanoo sitä :D ja kyllä tietyn laiset emot osaa olla seksikkäitäkin varsikki ku omistaa ystävinä kaks ja on nähny ne ei emon näkösinä


    • yeyeyeyeye

      "(:" (y) onneks säki tajuut : D eli miks jonkumielest ois emot seksikkäitä...ku sehä on niiku tunne (angst yms..) mut sen sijaan scenet on useimmat tosi nättejä mut sit taas jotkut 12-13veet yrittäää olla scenejä ja luulee et scene tarkottaa samaa ku emo...todellisuudessa ei oo varmaa koskaa ees kuullu sanaa scene tai ees mitä se tarkottaa ja ne maalaileee kasvojaaa iha älyttömän rumiks ja ei osaa tuperaata hiuksiaa kunnol vaa jättäää ne sellasiks peikon näkösiks (ei oo päältä kammattu yhtää -.-) tälläsiii tulee mulle aina päivässä vastaaa. tekis mieli mennä vähä ojentaa niitä : DD mut niii etten nyy liikaaa toistais tässä "(:":sää nii hannie ja brookelle on iha älyttömän nättejä ja jopa myös tosi seksikkäitä (; meijänki koulus on jotai emoja silmät on rumasti vedetty mustalla kajaalilla, ja hiukset on ku harakan perse...anteeks ny vaa niille ketkä on tälläsiii : D muttta yhtäää ei oo meijä koulus scenejä. vaikka emot onki surullisia/angst ei se tarkota sitä et pitää meikata, ku ois ollu vuoden samat meikit päässä.

    • Hekepeke

      Musta emo tytöt on mukavia ja seksikkäitä samaan aikaan, ja gootit ja scenetkin on seksikkäitä! Musta tytöt joilla on snake bitet, seotum rengas kulmakoru ja muuta sun sellasta naamassa on seksikkäitä, MUTTA noita kaikkia ei kannata olla samaan aikaan tai siitä tulee sellane kettinki naama jota kukaa ei taho katella, mutta jos on snake bitet, korvikset, septum rengas ja kielikoru nii se on HOT! Jos tytöllä taas on noiden lisäksi poski lävistykset huulilävärit ja korvissa venytykset, alkaa olemaan jo sellainen olo ettei tuota voi seksikkääksi sanoa.

    • nääh ei emot

      ei ne emot mut ku emon määritelmäki on vähä moninainen...
      semmoset hevaritytöt on kyllä tooosi sexyi ;)
      et on nahkarotsi maiharit kettinkiä pitkät muistat hiukset jne. ainakin eräs ystäväiseni on vieläpä erittäin muodokas niin totta kai :-)

    • minävaa

      On ne aika söpöjä :)

    • boy

      hyi vittu

    • iloinen :)

      onhan niitä emoja joita luokittellaan tosi paljon ! :D on semmoisia ns. rumia emoja jotka vaa angstaa ja meikkaa rumasti, ja on semmoisia emoja , joilla on vaan se emo tyyli , mutta luonteeltaan erilaisia :D itse saan kyllä kommentteja että näytän emolle ja blää blää ... mutta en todellakaan ole emo, en meikkaa sotkuisesti , meikkaan nätisti ja siististi mutta tummilla meikeillä, käytän tummia vaatteita, lävistyksiä naamassikin on, ja iha perus musta tukka on :) mutta vedän kyllä niitä poikia puoleeni ! pitää vain näyttää seksikkäälle ja olla iloinen kaiken mitä saa :;)

    • en oo aatellu ennen et olisin emo tai scene,ennenku aloin kuuntelee mitä muut puhu mun ulkonäöstä. mulle toi scene tyyli kai sit tuli vaa luonnostaa, en ees huomannu et olin alkanu meikka ja pukeutuu erilailla :D mulla ittelläni on pitkät blondit tupeeratut hiukset, mut en laita mutää mustii pandasilmii :D pukeudunki silleee toisii värikkäämmi ja erotun joukosta :) oon aina ajatellu etten haluu olla massaa, mut onneks en ookkaa :D tosin mun mielestä söpöimpii poikii mitä on nii on punkkari pojat

      • Male vm94

        että erotut joukosta? voi vittu anteeks, mut miks ihmees väität tollaista kun tämänhetken massatyylihän on scene tyylistä?

        mut oo sä vaa siel tosi erilainen siin scenetyylissäs ja katso kun joka toisessa kadunkulmassa tulee kanssasi samannäköinen henkilö vastaan :)

        Aloittajalle vastaan viel, että emot ja scenet on liian massaa ja tosi naurettavan näköisiä, ite oon rokkari enkä vois ikinä kuvitellani tutustuvani paremmin keneenkään emo/scenetyylin omaavaan , ehottaisin et te tuota tyyliä kannattavat, vaihtaisitte ainakin sen hiustyylin hittoon - hyi saatana kun 5 vuoden päästä ei enää teillä oo hiuksia juuri miksikään, kun kokoajan pakko tupeerata ja laittaa lakkaa sun muuta...


    • ArvaappasSe

      Ite en tuomitse edes siitä että he ovat nii itsetuhoisia muttä ku jotkut vaan haluaa huomiota esim viiltelyllä..

    • -viipukkajee-

      itelläni on scene hair ja pidän siitä emot on nättei vaikka kaikki ei ees pidä mut jos on liikaa lävistyksii nii sit en oikeen pidä hirveesti

    • lifemocker

      riippuu varmaan tytön ulkonäöstä? :D

    • Emotonjoskushot

      Riippuu on jokku mutta ei kaikki ;)

    • boeah

      riippuu... Ite ihastunu yhtee emotytyyn joka (on kyl kaveri myös et friendzoneen taitaa ajautuu tää juttu.) joka on hawtt...

    • lol pojat

      ...Mitä järkee on arvostella muita ihmisii ulkonäön perusteella? Kaikki kuitenkin ollaan ihmisiä niin mitä välii onko eno, hevari, punkkari, nörtti tai joku muu. Täällä nyt puhutaa et jotki emot on söpöjä ja jotkut ei, sama pätee ihan kaikkiin. Ja se on sitten ihan oma mielipide onko vai ei, muiden mielipiteet ei oo tärkeitä. Miks te ihmiset arvostelette muita ulkonäön perusteella? Ok, tajuun jos on joitai jotka käyttäytyy oudosti mut se on sitten IHAN eri juttu. Mikä pakkomielle teil on arvostella muiden ulkonäköö, eiks se oo ihan hyvä et jotkut erottuu. Ja sitten pojat, eiks yhtää hävetä kirjottaa tollasta. Ketä vittu kiinnostaa seisooks teillä vai ei, ihan ku maailmassa ei ois mitään tärkeempää joten painukaa sanonko minne kaluinenne. Mua ainaki iljettää katella näitä kirjotuksii. Miettikäähän sitten huoliiko tytöt tollasii pervoja itserakkaita ääliöitä.

      • Serverikone

        En ala arvostella ihmistä sen ulkonäön perusteella, mutta nytoli kyse siitä että onko emot seksikkäitä vai ei.


    • KYSYMYS ON TYHMÄ...

      Kysymys on tyhmä...
      Kaikki näyttäää erillaisit ...
      jos yks o emo ei se tarkota et nyt sen vieres oleva toinen emo näyttäis hirveest samalt....
      nii eiks oo aik tyhmää sanooo et jooo en panis emoi et ne o ihan vtun rumiii ynm,,,
      vhän niinkuin et kaks hipsterii samas huonees molemmat o erinökösii...kaks scenee toinen blondi toinen punatukkainen.... -_- en tajuu mikä ihmisii vaivaa nykyään erillaisuuden kans VITTU ME ELETÄÄN 2000-LUVUL..... TAI NO te ootte näköjään jääny toiselle vuos tuhannelle....
      HATER GONNA HATE .....

    • Toi on vähän sama kun et kysyis vaik "onks linnut söpöjä" ja vertaa jotai kalkkunaa ja undulaattia. Eli on ne emotki ihan söpöjä jos ne ei oo mitää överiks vedettyjä.

      • awsfasef

        Ristus notta mikä nimi ja tuo ilme ;) Miten keksitkin? Tuo näyttää vähä jälkeejääneeltä pösilöltä..semmoselta johon verrattuna päiväntasaajanguineassa asuva kehitysvammanen sammakkokin on ihan yleisnero


    • Krapu83

      Ei, vaan äidillisiä, kuten Äiti Ämmä, Mamma...siis Amma. Emo on sama kuin emä ja emä taas äitihahmo. Emot on siis mammoja.

    • Usko_vain_en

      No, oikeastaan ei helvetissä! hirveän näköistä tommoinen masentuneen ja mustasilmän leikkiminen!

    • ProvokaatioPolle

      En tykkää kanaemoista tai mistään muistakaan emoista! Jos tykkäisin, olisin zoofiili.

    • Anonyymi

      Ei

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      389
      3952
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      219
      1956
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1460
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      154
      1320
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      981
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      60
      950
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      118
      903
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe