Hei,
onko kellään kokemusta Miamiin tyehdystä häämatkasta? Olemme tulavan mieheni kanssa menossa sinne Elokuussa. Tiedän jo, että saattaa olle hurrikaaneja yms., mutta emme välitä niistä. Hotelliksi olemme ajatelleet Loews Miami Beach Hotel. Onko kellään kokomusta vai suositelisitteko jotain muuta hotellia? Olemme reissussa 2 vko. Toisella viikolla ajattelimme lähteä Bahamalle. Miten sinne kannattaa mennä, lentäen vai ristelyllä? Kannattaako kaikki varata etukäteen vai vasta Miamista käsin? Saako esim. Bahamalta hotelleja helposti, jos siellä haluaa yöpyä? Kannattaako ristely varata jo suomesta? Mitä suosittelette? Kertokaa vinkkejä. Kaikki ovat tervetulleita. Kiittii. :)
Häämatka Miamiin ja Bahamalle
3
1293
Vastaukset
- wysig
Loews on hyvä hotelli.
Jos tiedätte, että on hurrikaanikausi ja silti haluatte lähteä tuohon aikaan matkalle, ettekä ole hurrikaanien metsästäjä, niin älkää olko hulluja.
Voitte päätyä viettämään lomanne Etelä-Carolinassa, evakuioituna, onnellisena henkenne säilymisestä, kuitenkaan nauttimatta Miamiin maksamistanne palveluista.- kamisnski
Silloin kun francis ja ivan iskivät olin floridassa hotelli pysyi kasassa, mutta Key westistä piti häipyä.
- matkalle häiden jälkeen
Itse olin lokakuussa 4 pv risteilyllä Bahamalla. Risteily varattiin suoraan netistä ja kaikki paprut tuli kotiin postissa. Laiva oli mahtava ja palvelu pelasi hyvin. Laiva on Caribian royal yhtiön laivoja ja valmistettu Suomessa, norjalais omistuksessa. Yöt vietimme laivalla, mutta päivisin olimme yksityissaaressa ja Nassaussa. Silloinkin oli hurrigaaneja ja Key West evakossa. Ihana matka, lähtisin toistekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku295037Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova671920HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1121813- 1111680
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291664Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p232956- 71911
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.44877Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54833- 53792