Hei,
onko kellään kokemusta Miamiin tyehdystä häämatkasta? Olemme tulavan mieheni kanssa menossa sinne Elokuussa. Tiedän jo, että saattaa olle hurrikaaneja yms., mutta emme välitä niistä. Hotelliksi olemme ajatelleet Loews Miami Beach Hotel. Onko kellään kokomusta vai suositelisitteko jotain muuta hotellia? Olemme reissussa 2 vko. Toisella viikolla ajattelimme lähteä Bahamalle. Miten sinne kannattaa mennä, lentäen vai ristelyllä? Kannattaako kaikki varata etukäteen vai vasta Miamista käsin? Saako esim. Bahamalta hotelleja helposti, jos siellä haluaa yöpyä? Kannattaako ristely varata jo suomesta? Mitä suosittelette? Kertokaa vinkkejä. Kaikki ovat tervetulleita. Kiittii. :)
Häämatka Miamiin ja Bahamalle
3
1295
Vastaukset
- wysig
Loews on hyvä hotelli.
Jos tiedätte, että on hurrikaanikausi ja silti haluatte lähteä tuohon aikaan matkalle, ettekä ole hurrikaanien metsästäjä, niin älkää olko hulluja.
Voitte päätyä viettämään lomanne Etelä-Carolinassa, evakuioituna, onnellisena henkenne säilymisestä, kuitenkaan nauttimatta Miamiin maksamistanne palveluista.- kamisnski
Silloin kun francis ja ivan iskivät olin floridassa hotelli pysyi kasassa, mutta Key westistä piti häipyä.
- matkalle häiden jälkeen
Itse olin lokakuussa 4 pv risteilyllä Bahamalla. Risteily varattiin suoraan netistä ja kaikki paprut tuli kotiin postissa. Laiva oli mahtava ja palvelu pelasi hyvin. Laiva on Caribian royal yhtiön laivoja ja valmistettu Suomessa, norjalais omistuksessa. Yöt vietimme laivalla, mutta päivisin olimme yksityissaaressa ja Nassaussa. Silloinkin oli hurrigaaneja ja Key West evakossa. Ihana matka, lähtisin toistekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2774722Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452941Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k412911Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771826Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061694Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281531- 641471
- 971322
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271222