Nykyään vallitsevan taantuman takia olisi hyvä mahdollisuus risteilä maailman ympäri voitoa tavoittelemattoman osuuskuntatoiminnan avulla. Maailman ympäri risteily voisi järjestyä 190-230 euroa / kk. edellyttäen tietenkin että kiinnostusta olisi riittävästi.. www risteilyosuuskunta.nettisivu.org , mutta mahtaisiko suomesta kuitenkaan löytyä riittävästi halukkaita? Olisitko sinusta partneriksi?
Halpa maailman ympäri risteily?
20
3247
Vastaukset
- että vuoden
kulut olisi 2760e ja sillä näkeen vuoden maailmaa? Mitä tähän sisältyis? Pelkkä matka, asuminen? Ruoka? Mitä velvoitteita?
Linkki ei toiminut. Saattaisin olla kiinnostunut, mutta senttiäkään en maksa etukäteen kenellekään vaan takautuvasti joka kuukausi vastaavan summan sitä mukaan kun reissu etenee.
Kuulostaa niin wincapita -malliselta huijarihommilta.- Katselin sivua
Oikea osoite on http://risteilyosuuskunta.nettisivu.org/
Tutustuin sivuihin ja kyllä tuo aika utopistiselta vaikuttaa.
Ensinnäkin kustannus on yli 8000 euroa per matkustaja (tuo aloittajan viestissä mainittu n. 200 euroa kuussa on laskettu harhaanjohtavasti jonkun ihme kaavan mukaan että matkustajat ottavat pankkilainan ja sitä sitten lyhentävät). Laivan vuokraaminen maksaa 3 340 000 EUR joten siitä sitten voi laskea kuinka monta matkustajaa tarvitaan (itse sain tulokseksi n. 420)
Rahat maksetaan nähtävästi etukäteen.
Matkalla olijat joutuvat jokainen tekemään matkan aikana töitä esim. laivan ravintolassa, siivoojina yms. - epämääräiseltä
Katselin sivua kirjoitti:
Oikea osoite on http://risteilyosuuskunta.nettisivu.org/
Tutustuin sivuihin ja kyllä tuo aika utopistiselta vaikuttaa.
Ensinnäkin kustannus on yli 8000 euroa per matkustaja (tuo aloittajan viestissä mainittu n. 200 euroa kuussa on laskettu harhaanjohtavasti jonkun ihme kaavan mukaan että matkustajat ottavat pankkilainan ja sitä sitten lyhentävät). Laivan vuokraaminen maksaa 3 340 000 EUR joten siitä sitten voi laskea kuinka monta matkustajaa tarvitaan (itse sain tulokseksi n. 420)
Rahat maksetaan nähtävästi etukäteen.
Matkalla olijat joutuvat jokainen tekemään matkan aikana töitä esim. laivan ravintolassa, siivoojina yms.Kuinka paljon on hallintorahasto-osuus kustannuksista ? Keitä ovat osuuskunnan henkilöstö? paljonko on heidän palkat sekä muut hallinnolliset kustannukset kokonaiskustannuksista? Miksei missään ole yhteystietoja?
Aika hämärää touhua. - vaikuttaa olevan
Katselin sivua kirjoitti:
Oikea osoite on http://risteilyosuuskunta.nettisivu.org/
Tutustuin sivuihin ja kyllä tuo aika utopistiselta vaikuttaa.
Ensinnäkin kustannus on yli 8000 euroa per matkustaja (tuo aloittajan viestissä mainittu n. 200 euroa kuussa on laskettu harhaanjohtavasti jonkun ihme kaavan mukaan että matkustajat ottavat pankkilainan ja sitä sitten lyhentävät). Laivan vuokraaminen maksaa 3 340 000 EUR joten siitä sitten voi laskea kuinka monta matkustajaa tarvitaan (itse sain tulokseksi n. 420)
Rahat maksetaan nähtävästi etukäteen.
Matkalla olijat joutuvat jokainen tekemään matkan aikana töitä esim. laivan ravintolassa, siivoojina yms.Tässäpä näitä läpinäkymättömiä epäselvyyksiä onkin.
- mikä on matkarahaston ja hallintorahaston osuudet kokonaissummasta?
- "sitten kun osuuskunnan kaikki maksamattomat velvoitteet on maksettu ja mahdollisesti etukäteen ostetut polttoaineet on eteenpäin myyty" siis mitkä kustannukset ja kenelle? Mitään ei jää jäljelle. Todennäköisesti velkaa tai ei mitään. Matkan keskeytyessa (voi olla jopa etukäteen suunniteltua) olen satavarma, että kaikki rahat meni ja kukin hoitaa itse itsensä kotia omaan pussiin, jos nyt koko paatti on lähtenyt liikkeelle.
"tilin käyttöoikeus on osuuskunnan juoksevia asioita hoitavalla osuuskunnan toimitusjohtajalla. Hallintorahastosta kustannetaan osuuskunnan henkilöstön palkat sekä muut hallinnolliset kustannukset."
Siis tä, osuuskunta muodostuu jostakin sisäpiirin porukasta, joka nostaa palkkaa ko. matkasta, paljonko? Kuinka suuri on tämä sisäpiirin henkilökunnan määrä? Paljonko on tämän hallintorahaston osuus kokonaissummasta?
Parilla risteilyllä maailmalla olleena tiedän, että tollaisen laivan pyörittäminen ei ole mikään pikkujuttu ja amatöörien puuhastelua. Tämän kokoisessa paatissa, jossa voi olla 600 matkustajaa on tavallisesti henkilökuntaa n. 400. Jos tästä otetaan pois pelkästään siivoojat / ravintolan tarjoilu sekä ruuanteossa olevat apulaishenkilökunta niin edelleen laivassa on oltava työntekijöitä oikealla palkalla satoja -> Miehistö tekniset asiantuntijat, turvallisuushenkilöstö, viranomaisyhteyksien hoitajat, kaikki eri "pomot", jotka pyörittävät koko laivan tarvikkeiden ostamista-, ravintola- keittiö, siivous- ym. toimintaa.
Voi olla myös, että laivaan yritetään hankkia ne täydet 600 henkeä jolloin rahaa tulee 4 800 000e, jolloin tästä vähennettävän laivavuokran jälkeen järjestävälle taholle jää 1,4milj. euroa palkkoihin ja muihin hallinnollisiin kuluihin...Menihän näillä "syöpäsäätiön" huijarirahankerääjilläkin hallintokuluihin jotain 95% saaduista tuloista...
Mahtanee olla jonkun pienen piirin ajatusleikki järjesteää itselle töitä ja siinä sivussa tienata hyvät rahat käymällä samalla maailmanympärimatkalla. Kaikki riskit ovat tämän rahoittajilla eli tähän mukaan lähtevillä. Tuskin laivaa on tarkoitus saada täyteen pelkästään suomalaisista joten onko mukana vastaava organisaatio myös muista maista?
Matkarahasto:
Osuuskunnan jäsenet maksavat matkarahasto-osuuden suoraan pankin pankkitakaustilille josta varoja ei kukaan voi nostaa tai käyttää. Nämä varat toimivat vakuutena, koska osuuskunnan pankki antaa laivan omistajalle pankkitakauksen aluksen vuokraa ja operoitikustannuksia varten. Osuuskunta maksaa aluksen omistajalle erääntyvät maksut luotolla ja luotto maksetaan pankille takaisin matkan jälkeen pankkitakaustilillä olevista varoista ja mahdollinen ylijäämä jaetaan osuuskunnan jäsenien kesken tasan. Tällä järjestelmällä mahdollistetaan matkan keskeyttäminen ilman riskiä että jouduttaisiin odottamaan tai perimään laivan omistajalta liika maksettua laivan vuokraa tai muita kustannuksia. Jos matka keskeytyy niin kaikki osuuskunnan jäsenet kustannetaan matkarahaston luotolla takaisin kotiin ja sitten kun osuuskunnan kaikki maksamattomat velvoitteet on maksettu ja mahdollisesti etukäteen ostetut polttoaineet on eteenpäin myyty niin jäljellä jäävä matkarahastopääoma jaetaan osuuskunnan jäsenten kesken.
Hallintorahasto:
Hallintorahasto-osuus maksetaan osuuskunnan käyttötilille ja tilin käyttöoikeus on osuuskunnan juoksevia asioita hoitavalla osuuskunnan toimitusjohtajalla. Hallintorahastosta kustannetaan osuuskunnan henkilöstön palkat sekä muut hallinnolliset kustannukset. Osuuskunnan taloushallintoa hoitaa tilitoimisto talouspäällikkö palveluna. Hallintorahaston mahdollinen ylijäämä myös jaetaan osuuskunnan jäsenten kesken tasan. - edelliseen
vaikuttaa olevan kirjoitti:
Tässäpä näitä läpinäkymättömiä epäselvyyksiä onkin.
- mikä on matkarahaston ja hallintorahaston osuudet kokonaissummasta?
- "sitten kun osuuskunnan kaikki maksamattomat velvoitteet on maksettu ja mahdollisesti etukäteen ostetut polttoaineet on eteenpäin myyty" siis mitkä kustannukset ja kenelle? Mitään ei jää jäljelle. Todennäköisesti velkaa tai ei mitään. Matkan keskeytyessa (voi olla jopa etukäteen suunniteltua) olen satavarma, että kaikki rahat meni ja kukin hoitaa itse itsensä kotia omaan pussiin, jos nyt koko paatti on lähtenyt liikkeelle.
"tilin käyttöoikeus on osuuskunnan juoksevia asioita hoitavalla osuuskunnan toimitusjohtajalla. Hallintorahastosta kustannetaan osuuskunnan henkilöstön palkat sekä muut hallinnolliset kustannukset."
Siis tä, osuuskunta muodostuu jostakin sisäpiirin porukasta, joka nostaa palkkaa ko. matkasta, paljonko? Kuinka suuri on tämä sisäpiirin henkilökunnan määrä? Paljonko on tämän hallintorahaston osuus kokonaissummasta?
Parilla risteilyllä maailmalla olleena tiedän, että tollaisen laivan pyörittäminen ei ole mikään pikkujuttu ja amatöörien puuhastelua. Tämän kokoisessa paatissa, jossa voi olla 600 matkustajaa on tavallisesti henkilökuntaa n. 400. Jos tästä otetaan pois pelkästään siivoojat / ravintolan tarjoilu sekä ruuanteossa olevat apulaishenkilökunta niin edelleen laivassa on oltava työntekijöitä oikealla palkalla satoja -> Miehistö tekniset asiantuntijat, turvallisuushenkilöstö, viranomaisyhteyksien hoitajat, kaikki eri "pomot", jotka pyörittävät koko laivan tarvikkeiden ostamista-, ravintola- keittiö, siivous- ym. toimintaa.
Voi olla myös, että laivaan yritetään hankkia ne täydet 600 henkeä jolloin rahaa tulee 4 800 000e, jolloin tästä vähennettävän laivavuokran jälkeen järjestävälle taholle jää 1,4milj. euroa palkkoihin ja muihin hallinnollisiin kuluihin...Menihän näillä "syöpäsäätiön" huijarirahankerääjilläkin hallintokuluihin jotain 95% saaduista tuloista...
Mahtanee olla jonkun pienen piirin ajatusleikki järjesteää itselle töitä ja siinä sivussa tienata hyvät rahat käymällä samalla maailmanympärimatkalla. Kaikki riskit ovat tämän rahoittajilla eli tähän mukaan lähtevillä. Tuskin laivaa on tarkoitus saada täyteen pelkästään suomalaisista joten onko mukana vastaava organisaatio myös muista maista?
Matkarahasto:
Osuuskunnan jäsenet maksavat matkarahasto-osuuden suoraan pankin pankkitakaustilille josta varoja ei kukaan voi nostaa tai käyttää. Nämä varat toimivat vakuutena, koska osuuskunnan pankki antaa laivan omistajalle pankkitakauksen aluksen vuokraa ja operoitikustannuksia varten. Osuuskunta maksaa aluksen omistajalle erääntyvät maksut luotolla ja luotto maksetaan pankille takaisin matkan jälkeen pankkitakaustilillä olevista varoista ja mahdollinen ylijäämä jaetaan osuuskunnan jäsenien kesken tasan. Tällä järjestelmällä mahdollistetaan matkan keskeyttäminen ilman riskiä että jouduttaisiin odottamaan tai perimään laivan omistajalta liika maksettua laivan vuokraa tai muita kustannuksia. Jos matka keskeytyy niin kaikki osuuskunnan jäsenet kustannetaan matkarahaston luotolla takaisin kotiin ja sitten kun osuuskunnan kaikki maksamattomat velvoitteet on maksettu ja mahdollisesti etukäteen ostetut polttoaineet on eteenpäin myyty niin jäljellä jäävä matkarahastopääoma jaetaan osuuskunnan jäsenten kesken.
Hallintorahasto:
Hallintorahasto-osuus maksetaan osuuskunnan käyttötilille ja tilin käyttöoikeus on osuuskunnan juoksevia asioita hoitavalla osuuskunnan toimitusjohtajalla. Hallintorahastosta kustannetaan osuuskunnan henkilöstön palkat sekä muut hallinnolliset kustannukset. Osuuskunnan taloushallintoa hoitaa tilitoimisto talouspäällikkö palveluna. Hallintorahaston mahdollinen ylijäämä myös jaetaan osuuskunnan jäsenten kesken tasan.600 hengen löytäminen vastaavalle risteilylle ei onnistu ilman merkittäviä markkinointiponnisteluja ja VARSINKAAN KULUJA -> eli tarvitaan markkinointi henkilökuntaa sekä rahaa mainontaa varten.
Allaoleva sivuilla oleva kommentti on täyttä huuhaata. Kuka antaa ilmaista valtakunnallista medianäkyvyyttä hyvää hyvyyttään, jos niin miksi? Mahtaa olla markkinointikanavana ilmaiset nettisivut ja keskustelupalstat.
Jos kukaan oikeesti jotain tällaisen markkinoinnista maksaisi niin hänelle tästä olisi oltava tästä taloudellista hyötyä. Vai onko sielläkin luvattu, jollekin pikkujobbarille kavereineen ilmainen matka, jonka toiset maksavat?
Miksi sivuilla ei ole yhteyshenkilöiden nimiä, osoitteita, salaamattomine puhelinnumeroineen?
"Osuuskunta perustetaan ja rekisteröidaan vasta sitten kun on saatu kokooon 60 - 70 kpl risteilystä kiinnostunutta henkilöä , koska tämä mahdollistaisi ilmaisen sponsoroidun risteilyosuuskunnan markkinoinnin valtakunnallisesti media-alan yhteistyökumppanin kanssa." - osuuskunnan
epämääräiseltä kirjoitti:
Kuinka paljon on hallintorahasto-osuus kustannuksista ? Keitä ovat osuuskunnan henkilöstö? paljonko on heidän palkat sekä muut hallinnolliset kustannukset kokonaiskustannuksista? Miksei missään ole yhteystietoja?
Aika hämärää touhua.tj henkilöstö niitä matkustusluokan 1 matkustajia, jotka bilettävät laivalla 130 päivää putkeen asuen laivan muutamissa paremman luokan hyteissä/sviiteissa ja nostavat tästä vielä huippupalkkaa osallistumatta vielä kaikenlisäksi pätkääkään edellämainittuihin siivous ja ravintolatöihin, johon matkustusluokan 3 matkustajat osallistuu. Hyvä yritys, mutta tuhoon tuomittu jo kättelyssä.
Osuuskunnan toimitusjohtjan henkilöstön motiivi
- olla tekemättä laivalla mitään
- taloudellinen riskivastuu siirretty heiltä kokonaan pois
- järjestää maailmanympärimatka ilman rahaa tai oikeastaan tienata sillä - ja lisätietoja saa!
edelliseen kirjoitti:
600 hengen löytäminen vastaavalle risteilylle ei onnistu ilman merkittäviä markkinointiponnisteluja ja VARSINKAAN KULUJA -> eli tarvitaan markkinointi henkilökuntaa sekä rahaa mainontaa varten.
Allaoleva sivuilla oleva kommentti on täyttä huuhaata. Kuka antaa ilmaista valtakunnallista medianäkyvyyttä hyvää hyvyyttään, jos niin miksi? Mahtaa olla markkinointikanavana ilmaiset nettisivut ja keskustelupalstat.
Jos kukaan oikeesti jotain tällaisen markkinoinnista maksaisi niin hänelle tästä olisi oltava tästä taloudellista hyötyä. Vai onko sielläkin luvattu, jollekin pikkujobbarille kavereineen ilmainen matka, jonka toiset maksavat?
Miksi sivuilla ei ole yhteyshenkilöiden nimiä, osoitteita, salaamattomine puhelinnumeroineen?
"Osuuskunta perustetaan ja rekisteröidaan vasta sitten kun on saatu kokooon 60 - 70 kpl risteilystä kiinnostunutta henkilöä , koska tämä mahdollistaisi ilmaisen sponsoroidun risteilyosuuskunnan markkinoinnin valtakunnallisesti media-alan yhteistyökumppanin kanssa."Sivuilla http://www.risteilyosuuskunta.nettisivu.org/ olevan palaute tai yhteydenottolinkin kautta vastataan kyllä kysymyksiin ---> (noin vuorokauden sisällä.) Oletko kokeillut ?
- kokeillut
ja lisätietoja saa! kirjoitti:
Sivuilla http://www.risteilyosuuskunta.nettisivu.org/ olevan palaute tai yhteydenottolinkin kautta vastataan kyllä kysymyksiin ---> (noin vuorokauden sisällä.) Oletko kokeillut ?
evvk
- Jasfi
osuuskunnan kirjoitti:
tj henkilöstö niitä matkustusluokan 1 matkustajia, jotka bilettävät laivalla 130 päivää putkeen asuen laivan muutamissa paremman luokan hyteissä/sviiteissa ja nostavat tästä vielä huippupalkkaa osallistumatta vielä kaikenlisäksi pätkääkään edellämainittuihin siivous ja ravintolatöihin, johon matkustusluokan 3 matkustajat osallistuu. Hyvä yritys, mutta tuhoon tuomittu jo kättelyssä.
Osuuskunnan toimitusjohtjan henkilöstön motiivi
- olla tekemättä laivalla mitään
- taloudellinen riskivastuu siirretty heiltä kokonaan pois
- järjestää maailmanympärimatka ilman rahaa tai oikeastaan tienata silläMielenkiintoinen kommentti ja sinäänsä hyvä ,koska monille voi osuustoiminta ja osuuskunta olla vieras asia.
Tässä konseptissa osuuskunta on osuuskunnan henkilöstön työnantaja ihan samalla tavalla kuin joku yritys, kunta tai valtio. Osuuskunta joutuu toimimaan suomen lainsäädännön mukaan, koskien niin työn vastikkeellisuutta eli palkkaa kuin muita työehtoja. Osuuskunnan jäsenet ovat siis osuuskunnan palkatun henkilöstön työnantajia ja jäsenet päättävät henkilöstön tehtävistä ja työnkuvasta sekä palkasta. Osuuskunnan on kuitenkin noudatettava lainsäädäntöä koskien palkausta sekä muita työehtoja eli suomeen rekisteröitynyt työnantaja osuuskunta ei tietenkään voi palkata henkilöstöä ns. orjapalkalla ja ehdoilla vaan työehdot ja palkkaus pitää täyttää ns. minimi vaatimukset. Nämä minimi vaatimukset täyttyvät budjetoidussa palkkaus ja henkilöstö suunnitelmassa . Epätodennäköistä on siis että yli 400 osuuskunnan jäsentä päätää kirjata osuuskunnan henkilöstön työsopimuksiin tehtäväksi 130 vrk,n bilettämisen huippupalkalla ja tämän lisäksi käyttöön laivan parhaimmat hytit jne.. - georgesmiley
Katselin sivua kirjoitti:
Oikea osoite on http://risteilyosuuskunta.nettisivu.org/
Tutustuin sivuihin ja kyllä tuo aika utopistiselta vaikuttaa.
Ensinnäkin kustannus on yli 8000 euroa per matkustaja (tuo aloittajan viestissä mainittu n. 200 euroa kuussa on laskettu harhaanjohtavasti jonkun ihme kaavan mukaan että matkustajat ottavat pankkilainan ja sitä sitten lyhentävät). Laivan vuokraaminen maksaa 3 340 000 EUR joten siitä sitten voi laskea kuinka monta matkustajaa tarvitaan (itse sain tulokseksi n. 420)
Rahat maksetaan nähtävästi etukäteen.
Matkalla olijat joutuvat jokainen tekemään matkan aikana töitä esim. laivan ravintolassa, siivoojina yms.Joskus on tullut asiaa mietittyä, ja aina tultu tulokseen jonka munkaan vain ja juuri tämä varustamo ja lippulaiva Europa, vaikka halvimmassa hytissä tarjoaa ehdottomasti vakaimmat chanssit onnistuneelle Welt-Runt Cruiselle. Nimestä ei pidä säikähtää - kyllä tällä viiden tähden (kenties maailman hienoimmalla) saksalaisristeilijällä myös englantia väännetään, vaikkakin tavat ovat tasokkalla tavalla saksalaisia.
Reissu ottaa 250 päivää ja maksaa tietenkin maltaita - mutta mitä pirun järkeä on lähtemään kurkkia maailman joka nurkkaa. Sama varustamo voi heittää melko "kohtuu" hinnalla pohjahytissä vaikka Etelä-Amerikan kiertoreissun - johon sisältyy aina edestakainen lentomatka plus hotelliyö tai pari ennen laivaan astumista.
Tämä kaikki mistä tahansa Saksan suurkaupungista.
- matkustamisesta
ilman työvelvoitetta, epämääräisiä järjestelyitä ***** oikealla risteilijällä erinomaisine ohjelminee, huippuravintoloineen maailman ympäri, jossa pysähdytään huomattavasti useammassa kohteessa ilman puuduttavia tosipitkiä valtamerien ylityksiä pikkupurtilolla.
Parin minuutin nettisurffaillulla löytyy esim. seuraava n. 120 päivän (kolme eri risteilyä) matka, jonka hinnaksi tulee n. 10 - 11 000e LENTOLIPPUINEEN Helsinki - Lontoo ja Rio de Janeiro - Helsinki.
Lähtö 25.8 Lontoo ja paluu 24.12 Riosta
DAY DATE PORT ARRIVE DEPART Wed Aug 26 London (Southampton), England 7:00pm Thu Aug 27 At Sea Fri Aug 28 At Sea Sat Aug 29 Gibraltar, UK Territory 1:00pm 10:00pm Sun Aug 30 At Sea Mon Aug 31 Barcelona, Spain 7:00am 5:00pm Tue Sep 1 Monte Carlo, Monaco 9:00am 6:00pm Wed Sep 2 Florence / Pisa (Livorno), Italy 7:00am 7:00pm Thu Sep 3 Rome (Civitavecchia), Italy 7:00am 7:00pm Fri Sep 4 Naples (Capri), Italy 7:00am 7:00pm Sat Sep 5 At Sea Sun Sep 6 Athens (Piraeus), Greece 6:00am 4:30pm Mon Sep 7 Anzac Cove (Cruising) 6:00am 2:00pm Tue Sep 8 Istanbul, Turkey 8:00am 6:00pm Wed Sep 9 Mykonos, Greece Noon 7:00pm Thu Sep 10 Rhodes, Greece 8:00am 4:00pm Fri Sep 11 Limassol, Cyprus 8:00am 6:00pm Sat Sep 12 Cairo (Port Said), Egypt 7:00am 8:00pm Sun Sep 13 Suez Canal, Egypt (Transit) 1:00am 5:00pm Mon Sep 14 Luxor (Safaga), Egypt 7:00am 8:00pm Tue Sep 15 At Sea Wed Sep 16 At Sea Thu Sep 17 At Sea Fri Sep 18 At Sea Sat Sep 19 At Sea Sun Sep 20 Muscat, Oman (Mina Qaboos) 8:00am 3:00pm Mon Sep 21 Dubai, United Arab Emirates 9:00am 10:00pm Tue Sep 22 At Sea Wed Sep 23 At Sea Thu Sep 24 At Sea Fri Sep 25 Bombay (Mumbai), India 7:00am 6:00pm Sat Sep 26 Goa (Mormugao), India 9:00am 6:00pm Sun Sep 27 At Sea Mon Sep 28 Cochin, India 8:00am 6:00pm Tue Sep 29 At Sea Wed Sep 30 At Sea Thu Oct 1 At Sea Fri Oct 2 Phuket, Thailand 7:00am 6:00pm Sat Oct 3 Langkawi, Malaysia 8:00am 5:00pm Sun Oct 4 Kuala Lumpur (Port Kelang), Malaysia 7:00am 7:00pm Mon Oct 5 Singapore 7:00am 7:00pm Tue Oct 6 At Sea Wed Oct 7 At Sea Thu Oct 8 At Sea Fri Oct 9 At Sea Sat Oct 10 Darwin, Australia 8:00am 6:00pm Sun Oct 11 At Sea Mon Oct 12 At Sea Tue Oct 13 At Sea Wed Oct 14 At Sea Thu Oct 15 At Sea Fri Oct 16 Sydney, Australia 7:00am
DAY DATE PORT ARRIVE DEPART Sat Oct 24 Sydney, Australia 9:00pm Sun Oct 25 At Sea Mon Oct 26 At Sea Tue Oct 27 Fiordland National Park, New Zealand (Cruising) 8:00am 6:00pm Wed Oct 28 Dunedin (Port Chalmers), New Zealand 8:00am 6:00pm Thu Oct 29 Christchurch (Lyttelton), New Zealand 8:00am 6:00pm Fri Oct 30 Wellington, New Zealand 8:00am 6:00pm Sat Oct 31 At Sea Sun Nov 1 Auckland, New Zealand 7:00am 10:00pm Mon Nov 2 At Sea Tue Nov 3 At Sea Wed Nov 4 Suva, Fiji 8:00am 5:00pm Wed Nov 4 Cross International Dateline 8:00am Noon Thu Nov 5 Apia, Samoa 8:00am 5:00pm Fri Nov 6 Pago Pago, American Samoa 7:00am 4:00pm Sat Nov 7 At Sea Sun Nov 8 At Sea Mon Nov 9 Moorea, French Polynesia 8:00am 5:00pm Mon Nov 9 Papeete, Tahiti, French Polynesia 8:00pm Tue Nov 10 Papeete, Tahiti, French Polynesia 5:00pm Wed Nov 11 Bora Bora, French Polynesia 7:00am 4:00pm Thu Nov 12 At Sea Fri Nov 13 At Sea Sat Nov 14 At Sea Sun Nov 15 At Sea Mon Nov 16 Honolulu, Oahu, HI 7:00am 11:00pm Tue Nov 17 Lahaina, Maui, HI 7:00am 5:00pm Wed Nov 18 At Sea Thu Nov 19 At Sea Fri Nov 20 At Sea Sat Nov 21 At Sea Sun Nov 22 Los Angeles, CA 7:00am
DAY DATE PORT ARRIVE DEPART Sun Nov 22 Los Angeles, CA 4:00pm Mon Nov 23 At Sea Tue Nov 24 Cabo San Lucas, Mexico Noon 7:00pm Wed Nov 25 At Sea Thu Nov 26 Acapulco, Mexico 7:00am 4:00pm Fri Nov 27 At Sea Sat Nov 28 San Juan del Sur, Nicaragua Noon 7:00pm Sun Nov 29 Puerto Caldera, Costa Rica 7:00am 6:00pm Mon Nov 30 At Sea Tue Dec 1 Manta, Ecuador 5:30am 6:00pm Wed Dec 2 At Sea Thu Dec 3 Lima (Callao), Peru 7:00am 10:00pm Fri Dec 4 Pisco, Peru (San Martin) 7:00am 6:00pm Sat Dec 5 At Sea Sun Dec 6 At Sea Mon Dec 7 La Serena, Chile 7:00am 6:00pm Tue Dec 8 Santiago (Valparaiso), Chile 6:00am 6:00pm Wed Dec 9 At Sea Thu Dec 10 At Sea Fri Dec 11 At Sea Sat Dec 12 Punta Arenas, Chile 6:00am 7:00pm Sun Dec 13 Ushuaia, Argentina Noon 8:00pm Mon Dec 14 Cape Horn (Cruising) 8:00am 9:00am Tue Dec 15 Port Stanley, Falkland Islands 8:00am 6:00pm Wed Dec 16 At Sea Thu Dec 17 At Sea Fri Dec 18 Montevideo, Uruguay 8:00am 5:00pm Sat Dec 19 Buenos Aires, Argentina 8:00am 5:00pm Sun Dec 20 At Sea Mon Dec 21 At Sea Tue Dec 22 Rio de Janeiro, Brazil 7:00am- varustamo?
Itse löysin hieman yli 100 vrk.n risteilyjä n. 11000-12000 e hintaan sisähytissä ilman lentoja ja palvelumaksua . Mikä oli löytämäsi n. 120 vrk risteilyn varustamo ja laiva ?
- princess cruicesin
varustamo? kirjoitti:
Itse löysin hieman yli 100 vrk.n risteilyjä n. 11000-12000 e hintaan sisähytissä ilman lentoja ja palvelumaksua . Mikä oli löytämäsi n. 120 vrk risteilyn varustamo ja laiva ?
risteilyjä star laivalla. Halvemmallakin varmaan pääsis kun kyttäis jenkkien nettisivuilta vimehetken paikkoja risteilyille ja käyttäs suunnitteluun aikaa reilummin aikaa ja vaikka lentäisi joitain välejä ja olisi pitempiä aikoja maissa.
Esim. reissu joka lähtis new yorkista (tai lontoosta) grönlannin, islannin, norjan, englannin, madeiran ja sieltä afrikan rannikkoa pitkin cap towniin, jossa muutama päivä. Sieltä mm. seycellien kautta intiaan ym. päättyen singaporeen. Singaporesta halpalentoyhtiöiden koneella austaraliaan ja joko sieltä tai uudesta seelannista tahitin ym. kautta losiin risteillen, josta lento suomeen tai muistaakseni pääsi vielä losista miamiin laivalla karibian kautta ainakin johonkin aikaan, josta sitten vaihtoehtoisesti lento suomeen.
Positiivista tällaisessa olisi, että kohteita olisi tosi paljon, mutta negatiivista se että halutessaan olla pitempään per paikka on mahdoton. No pitäisi sitten joskus palata hyviin kohteisiin oikeen ajankanssa. Lisäksi näissä oikeissa risteilyissa on loistavaa mielettömän suuri valmiiksi organisoitu retkitarjonta tunnetuimmille nähtävyksille. Ei tarvitse itse järjestellä ja kuluttaa aikaa moiseen. Tosin ne maksaa aika maltaita.
Ottaisin tosin ainakin osan matkoista parvekehytillä vaikka ne vähän enemmän maksaisi. On se niin mahtava kokemus katsella omalta partsilta lipuavia paratiiseja, satamiin tuloja ja lähtöjä sekä upeita auringon nousuja ja laskuja shamppanjalasi kädessä. - on myös
Esittämäsi tarjoukset eivät sisältäneet 1800 dollarin per henkilö palvelumaksua joka veloitetaan automaattisesti eikä kaikkia erikseen veloitettavia satamien matkustajamaksuja 3-6 dollaria henkilö / satama.
Todellinen risteilyhinta n. 12300 -12500 e per henkilö pienessä sisähytissä. - eojqwjmup
gNVDQM qsbwnupbpide, [url=http://nuiyzohgckcm.com/]nuiyzohgckcm[/url], [link=http://leerpytvxeau.com/]leerpytvxeau[/link], http://klsadcjbydrg.com/
- Jasfi
Osuuskunnan sivuille on lisätty toinen lyhyempi 122 vrk maailman ympäri risteily. Vähän edullisempi ja ehkä myös jännittävämpi vaihtoehto ,koska reitti kulkee merirosvojen Adeninlahden läpi .
- lännenhunttari
ja muitakin kiertamassa tellusta.. voit menna sinne tyopalvelukseen -- vapaehtoiseen ,on monenlaista tyota tarjolla.
ja evankeliumikin tulee samalla tarjottua monissa satamissa.
eika ole huijauksen pelkoa.otahan selvaa-- kristityt jarjestot kylla tietaa nuo asiat.
- frud
katso cargoshipcruises tai hamburg sud reiseagentur.myyvät maailmanympäri matkoja kontti laivoille.
- Kaikenlaista sitä on
100 tonnin hintaan pääsee jo ihan kunnolliselle maailmanympäriristeilylle, eikä millekään osuuskuntatyöleirille.
Antakaa ammattilaisten hoitaa nämä jutut, ja keskittykää hiljaiseen haaveiluun. - JÄRJETÖN JASFI
Ehkä tuon verran maksaisi ruuat no mitä maksaa koko matka varmaan vähintään viisi tonnia laivalla ja koska hyvin harvalla on niin palojon rahaa vain muutama jolla olisi 5000 olisi edes kiinnostunut moisesta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi972523Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302345Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen192048Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663881641- 1101540
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1621287Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2621082- 71994
- 79946
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha178920