Omista farkku Meganen (2000) 1.6 16v. Osaako joku neuvoa korjaamoa mansen seudulta, jolta onnistuu jakohihnan vaihto kohtuuhintaan. Tiedän, että siitä saa maksaa jopa 700-800e, mutta itse ajattelin hieman halvempaa vaihtoehtoa. Pistäkäähän kokemuksenne mukaan jotain edullisempia paikkoja... Thanks!
Jakohihna - Tampere
3
450
Vastaukset
- Meksu ykkönen
Tampereen seudusta en valitettavasti tiedä, mutta Jyväskylässä paikallisessa merkkihuollossa on kampanja menossa jakohihnan vaihdosta 499€, normaalihinta 640€, sisältää osat ja työn. No eihän tuokaan mikään halpa ole, mutta kuten totesit on pari vuotta sitten maksanut yli 800€.
Kannattaisiko kysyä Tampereen relluhuollosta onko heillä sama kampanja menossa?
Itsellä sama tilanne ja merkkiliikkeeseen on aika varattu. Ainakin on alkuperäisosat ja tähän mennessä työn laatukin ollut ihan asiallista. - J-pää
Huomasin vasta nyt tämän kyselyn merkkiliikettä halvemmasta jakopään vaihto
urakasta vaihdatin Lagu I:en vm:98 kaikki mikä kuuluu J-pää remonttiin myös
vesipumppu Nokialla H.Aaslan korjaamolla hintaan 309e - laaguna
Siinä hatanpäällä, about 100 m käyttöautosta. Jakopäänhihnan vaihto siihen liittyvät osat vesipumppu uudet jäähdytysnesteet maksoi -05 2.0 l scenickiin 500 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066