Eli kyseessä 97vm 1.6 Megane. Sytytyksen ohjausyksikkö otti lopputilin. Uuden ohjausyksikön jälkeen kone käy enää kahdella pytyllä. ensimmäinen ja viimeinen sylinteri eivät käy lainkaan, ko sylinterit kuuluvat saman puolan taakse. Uusi puolakin on asennettu, mutta sama ongelma toistuu. Missä voi olla vika?
Kiitokset etukäteen asiallisista vastauksista!
Megane käy 2 pytyllä
Holmi
2
675
Vastaukset
- Renault man
Huollon jälkeen Clio 1.2 -02 toimi hyvin parisen tuhatta kilometriä. Siten jostain ihmesyystä yksi pytty (arvioni mukaan) ei enää toiminut. Vauhtia ei saanut helposti yli 70 km/h. Tätä jatkui monta päivää. Ennenkuin ehdin mihinkään suurempiin korjaussuunnitelmiin, vika hävisi yhdessä käynnistyksessä aivan yhtä ihmeellisesti kuin se oli tullutkin. Sen jälkeen autolla on ajettu 25 000 km vailla mitään ongelmia.
Ihmeelliset ovat elektoriniikat. Siitä se kai johtuu. - Ronkainen93
Mulla käy 4 pytyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012087
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501922- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91531- 811244
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961030