Eli kyseessä 97vm 1.6 Megane. Sytytyksen ohjausyksikkö otti lopputilin. Uuden ohjausyksikön jälkeen kone käy enää kahdella pytyllä. ensimmäinen ja viimeinen sylinteri eivät käy lainkaan, ko sylinterit kuuluvat saman puolan taakse. Uusi puolakin on asennettu, mutta sama ongelma toistuu. Missä voi olla vika?
Kiitokset etukäteen asiallisista vastauksista!
Megane käy 2 pytyllä
Holmi
2
717
Vastaukset 2
- Renault man
Huollon jälkeen Clio 1.2 -02 toimi hyvin parisen tuhatta kilometriä. Siten jostain ihmesyystä yksi pytty (arvioni mukaan) ei enää toiminut. Vauhtia ei saanut helposti yli 70 km/h. Tätä jatkui monta päivää. Ennenkuin ehdin mihinkään suurempiin korjaussuunnitelmiin, vika hävisi yhdessä käynnistyksessä aivan yhtä ihmeellisesti kuin se oli tullutkin. Sen jälkeen autolla on ajettu 25 000 km vailla mitään ongelmia.
Ihmeelliset ovat elektoriniikat. Siitä se kai johtuu. - Ronkainen93
Mulla käy 4 pytyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405