lääkkeen lopetus, pysyvät vahingot?

Oon syönyt vaan 4kk sepramia 20 mg:n annoksena.. ja nyt oon lopettamassa.. Pelkään kuitenkin, että se on aiheuttanut pysyvää vahinkoa. Seksuaalisia haluja ei ole hirveästi ollut ja muutenkin välillä vähän turta olo. Kai nuo kuitenki vielä palaavat?
1165
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Luultavasti palaavat, mutta olen lukenut myös henkilöstä, joka kadotti lipidonsa pysyvästi syötyään samankaltaisia lääkkeitä kuin sinä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


cidbodor kirjoitti:

Oon syönyt vaan 4kk sepramia 20 mg:n annoksena.. ja nyt oon lopettamassa.. Pelkään kuitenkin, että se on aiheuttanut pysyvää vahinkoa. Seksuaalisia haluja ei ole hirveästi ollut ja muutenkin välillä vähän turta olo. Kai nuo kuitenki vielä palaavat?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu