Kalat ja Rapu

sopii tai ei?

Kalat ja rapu pitäs tulla hyvin toimeen mutta moneen vaikuttaa moni muukin kuin toi merkki - nousevat laskevat ... en ole spesialisti!

Olen kalaN ja tulen erittäin hyvin toimeen rapujen kanssa ja siksi näiden seuraan hakeutunutkin. Rakastunut kaksi kertaa ja yhtä monta kertää sydän särkynyt: sama ajatusmaailma, sama herkkyys ja hellyys MUTTA mun kohdalla huomannut että tää kala haluaa harrastaa kilpamielessä (tavoitteellista), eli omaa elämää ei sais olla (ollut 1-3 iltaa/vko muu kaikki vapaa-aika kotona). Haluis että olen AINA kotona! Ei vaan sovi mulle... ei ei rapu kaikille kaloille kai oikee?

9

803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olenkin

      kalatM niin minulle tärkeää "irtautuminen" ja se on tuottanut ongelmia läheiselleni mutta ajan kuluessa he ovat itsekin tajunneet että en tarkoita sillä mitään "pahaa" vaan että se kuuluu osana minuun. en tiedä miksi näin mutta jos esim. kiireiden takia en saa "omaa aikaa" menen ihan lukkoon. Itselleni tuntuisi härkäN olevan luonteeltaan sopivin tiettyjen ominaisuuksien takia.

      • Kalat36nainen

        on kuin suoraan omasta kädestäni! Omaa tilaa ja rauhaa vaan täytyy saada välillä tai pää hajoaa.

        Itselläni skorpionimies on tajunnut tämän tarpeen parhaiten ja osaa antaa tilaa loukkaantumatta.


    • kalaN

      Jostain syystä en koskaan ihastu muihin vesimerkkeihin. Ehkä juuri samasta syystä kun sinä kun sanoit että rapu liimautuu liikaa ja kotielämä on tärkeintä. Samoin skorpionit ja toiset kalat eivät vain sytytä, vaikka ovat mitä ihanimpiä ihmisiä. Mutta katsopas mars-merkkiäsi, siitä löydät miesihanteesi. Minulla mars on oinaan merkissä ja ah, rakastan oinasmiehiä :)

      • MasterZeromus

        On mars leijonassa enkä sitten yhtään kiihotu leijonanaisista. Mistä se johtuu? Toisaalta kuu oinaat kiihottavat todella paljon.

        Terveisiä rapumies


      • kalaN
        MasterZeromus kirjoitti:

        On mars leijonassa enkä sitten yhtään kiihotu leijonanaisista. Mistä se johtuu? Toisaalta kuu oinaat kiihottavat todella paljon.

        Terveisiä rapumies

        katsoa venusmerkkiään. Sieltä löytyy naisihanne.


      • [-][-]
        kalaN kirjoitti:

        katsoa venusmerkkiään. Sieltä löytyy naisihanne.

        juu..mullekkin tullut sama kysymys mieleen että sopiiko rapu ja kalat yhteen..?
        oon täältä lukenu aika 2tylyä2 kommenttia kaloista.. poikaystäväni on rakastava,hellä mutta ehkä liian mustasukkainen


      • santtukoira
        [-][-] kirjoitti:

        juu..mullekkin tullut sama kysymys mieleen että sopiiko rapu ja kalat yhteen..?
        oon täältä lukenu aika 2tylyä2 kommenttia kaloista.. poikaystäväni on rakastava,hellä mutta ehkä liian mustasukkainen

        itse olen nainenkalat ja tulen toimeen ravun kanssa tosi hyvin,niinkuin monen muunkin merkin kans.Mut sit jos mies on liian paljon vanhenpi,kuin mä, niin sit tulee joitain tiettyjä ongelmia tietyn horoskopiin merkeis.Mut se riippuu siitä ,ihan näin melkein asiantuntijana sanon ,siitä ikä erosta,sit myös siitä paljonko toinen on seurustellut aikanansa ja myös kokemuksesta.Mut sen voin sanoa ravusta et,jos miehes,jotain tiettyjä ominaisuuksia,niin no ,mones merkeis on ,sanon vain kokemukseni mukaan,niin täl hetkellä säkenöi tosi lujaa,enkä mielelläni päästäis käsistäni pois kaveria ,johon oon ihastunut..oon sen verran elämää kokennut et tiedän mistä sanon.itse oon 20.2 syntynyt,no meit on moneen junaan..


      • santtukoira
        [-][-] kirjoitti:

        juu..mullekkin tullut sama kysymys mieleen että sopiiko rapu ja kalat yhteen..?
        oon täältä lukenu aika 2tylyä2 kommenttia kaloista.. poikaystäväni on rakastava,hellä mutta ehkä liian mustasukkainen

        itse olen nainenkalat ja tulen toimeen ravun kanssa tosi hyvin,niinkuin monen muunkin merkin kans.Mut sit jos mies on liian paljon vanhenpi,kuin mä, niin sit tulee joitain tiettyjä ongelmia tietyn horoskopiin merkeis.Mut se riippuu siitä ,ihan näin melkein asiantuntijana sanon ,siitä ikä erosta,sit myös siitä paljonko toinen on seurustellut aikanansa ja myös kokemuksesta.Mut sen voin sanoa ravusta et,jos miehes,jotain tiettyjä ominaisuuksia,niin no ,mones merkeis on ,sanon vain kokemukseni mukaan,niin täl hetkellä säkenöi tosi lujaa,enkä mielelläni päästäis käsistäni pois kaveria ,johon oon ihastunut..oon sen verran elämää kokennut et tiedän mistä sanon.itse oon 20.2 syntynyt,no meit on moneen junaan..elämä on ihanaa,kunhan ottaa siitä kiinni mistä nautti.


      • kortemaria
        [-][-] kirjoitti:

        juu..mullekkin tullut sama kysymys mieleen että sopiiko rapu ja kalat yhteen..?
        oon täältä lukenu aika 2tylyä2 kommenttia kaloista.. poikaystäväni on rakastava,hellä mutta ehkä liian mustasukkainen

        Kyllä sopii toisillensa,kunhan ei ole liika ikäeroa,sama pätee muiden horoskooppimerkkien kanssa.Rapu on aivan ihana kaveri tai puoliso,kunhan tietää mistä se ärsyyntyy ja pitää ottaa molenpien tunteet huomioon.Sanon näin kokemuksesta,kun olen syntynyt 20.02,seurustellut aikoinani 14v.nuoremman ravun kanssa ja monen muunkin horoskooppimerkin kans.Itse olen aikoinani eronnut n.17v.sitten,kun mies käytti liikaa alkoholia ja sai jopa 3 eri mahdollisuutta valitakseen,3lasta ja minut,mut valitsi koskenkorvan.Minä lapset,nyt lapset jo täysikäisiä,mut rapu miehenä on ainut laatuinen,kunhan ymmärtää missä mennään eikä liikaa rajoita miestä.Meit on moneen junaan,mut ei kaikki asiat päde silti,pitää olla kokemusta ja kuunnella omia tuntemuksia ja ottaa huomioon toinenkin ja ennenkaikkea pettymyksistäkin voi oppia,niinku monesta muusta asiasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe