Nuijamiesten-lava Ylikiiminki??

Suittimies ihtekkin

Isäukko tuossa puhui, että ennenvanhaan oli Nuijamiesten-lavalla kova meno ja pesää oli kuulemma tarjolla liiaksikin asti. Pitkin lepikoita ja joenvarsia porukka kulki naimassa vaikka itikka parvet kuppasi perseet punakoiksi, niin silti vittu vinkui ja nahkahuilu naukui. Joka lepikosta kuulema paljaat perseet vilkkui ja naimisenlätke kuului, kun porukka nussia tuhersi pöpeliköissä minkä kerkesi.
Itse menin sitä touhua katssomaan ja tekihän se naistakin toki mieli, mutta paskan vitut siellä mitään ollut. Muutama vanha ämmä mustasukkaisen humalaisen ukkonsa kanssa siellä pyöri ontuvasti tanssilattialla.
Onko ajat siis muuttuneet? Ja jos sieltä saa tussua, niin kertokaa toki vinkkejä?

Terv.Poika pudiksen

75

5796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kairaaja vuosienkin taka

Siellä tuli vielä 2000-luvun alussakin lykittyä monet varvit pusikossa koivunrunkoa vasten takaapäin. Kyllä siellä aistii kiiman vielä nykyisinkin ja ylikiiminkiläisten tyttöjen pöksyt ovat kosteana kun sinne kunnon kaupungin chemeikka menee juntejen sekaan. Mutta tahtovat vain monet jo elävän pakkoavioliitossa sen ukon kanssa, kun heillä tuli ne mukulat tehtyä niin varhain jollekin räkänokalle, kun oli lama ja muut ongelmat jotka mahdollistivat ja edesauttoivat sitä asiaa että tehtiin lapsia ajankuluksi. Mutta kyllä siellä tupsua tarjolla on, vaikkakin varattua, mutta nuorta alta kolmikympistä ja oman miehen tansseihin kuskaamaa hieman elämäänsä leipääntynyttä. Joskus käynyt mielessä, että millainen mies tuolla on kun tänne tuo naisensa kuolaamaan vieraan klunssin perään. Monesta talosta lähtee emäntä sillä kylällä, se jos joku on varmaa. Mutta kuka haluaa olla se kodinrikkoja? en minä ainakaan!

• on ainaki

usein ihan kiitettävästi. Tosin itse olen käynyt vain viime kesänä, mutta en usko, että tänä kesänä olisi kovin paljon meno ehtinyt muuttua(?) Sidukat/kaljat piilotetaan metikköön, ja siellä sitte niitä käydään lipittelemässä. Naimishommista en ole kuullut niissä piireissä. En menisi selvinpäin, on kuitenkin niin kuivakka meno. Mutta pikkukännissä metässä on vaan kiva hiippailla :)

Ja vanhemmillehan siellä on ihan hyvä anniskelualue, ainaki karaoke pauhaa.

• Jussi Heinäpäästä

on tussua niin paljon tyrkyllä kuin olla ja voi. Voi mahoton kun siellä sais painaa menemään. Kuten joku tuossa sanoinkin, varattuja naisia (ikä 20-40v) kenen oma nyhverö ukko on impotentti tai alkoholisti tai molempia. Ja ne siellä haluaa saada vähän miestä. Miehet siellä kehuskelee kun niillä on niin kaamee aisa housuissa, mutta oma nainen silti vierasta himoaa, eli kumma juttu:)
        Mutta itse lavan läheisyydessä en kylä usko että kukaan paneskelee, kun on siellä hyttysiä niin julmetusti kun vesakoituneet ne rannat. Mutta onhan nykyaikana mahdollisuuskia aina autossa ja jopa heinäladossakin harrastaa maalaisromantiikkaa:) Itse ajelen juurikin siksi asuntoautolla kun siellä voi niin hyvin hoidella parit naiset per reissu. Mutta varokaa niitä ukkoja, siellä kun on aseet joka jätkällä peräkontissa ja nehän ampuu kun se itsetunto on mikä on ja siellä viidakonlait!
        Nii no ylikiiminkiläisiähän siellä siis on vain osa, eli ei voi tätä ilmiötä antoisista naisista pitää vain ylikiiminkiläisenä ilmiönä, kun on siellä ympäri suomea sitä lössiä. MUTTA NYKYNAINEN KYLLÄ TARJOAA ITSEÄÄN!

• Anonyymi
        Jussi Heinäpäästä kirjoitti:

on tussua niin paljon tyrkyllä kuin olla ja voi. Voi mahoton kun siellä sais painaa menemään. Kuten joku tuossa sanoinkin, varattuja naisia (ikä 20-40v) kenen oma nyhverö ukko on impotentti tai alkoholisti tai molempia. Ja ne siellä haluaa saada vähän miestä. Miehet siellä kehuskelee kun niillä on niin kaamee aisa housuissa, mutta oma nainen silti vierasta himoaa, eli kumma juttu:)
        Mutta itse lavan läheisyydessä en kylä usko että kukaan paneskelee, kun on siellä hyttysiä niin julmetusti kun vesakoituneet ne rannat. Mutta onhan nykyaikana mahdollisuuskia aina autossa ja jopa heinäladossakin harrastaa maalaisromantiikkaa:) Itse ajelen juurikin siksi asuntoautolla kun siellä voi niin hyvin hoidella parit naiset per reissu. Mutta varokaa niitä ukkoja, siellä kun on aseet joka jätkällä peräkontissa ja nehän ampuu kun se itsetunto on mikä on ja siellä viidakonlait!
        Nii no ylikiiminkiläisiähän siellä siis on vain osa, eli ei voi tätä ilmiötä antoisista naisista pitää vain ylikiiminkiläisenä ilmiönä, kun on siellä ympäri suomea sitä lössiä. MUTTA NYKYNAINEN KYLLÄ TARJOAA ITSEÄÄN!

Höpö höpö. Vitsiä kaikki jutut. Me naiset käydään vain tanssimassa tanssin ilosta. Kyllä nyt suomipojat vain rehvastelee. Mutta se sallittakoon. Tapaamisiin.

• Anonyymi
        Jussi Heinäpäästä kirjoitti:

Kyllä saa tämmöset äijät kylmää kyytiä näiltä tytöiltä. Kyllä tytöt ovat monet äijät diskosta ulos heittäneet kun ovat liian lähelle tuppaantuneet tulla. Omin silmin olen nähnyt. En suosittele kaksilahkeisille liian lähelle tuppaantumista, nimittäin siitä tulee näkyvästi nolo loppu. Yhden kerran tänä kesänä kaksi iloisen näköistä miestä kysyi että tuleeko tytöt kyytiin, kun kävelimme autoa kohti. Omalla autolla liikutaan ja joskus palkataan naapurin poika kuskiksi. Ei menty kyytiin nauratti että tuleeko tytöt kyytiin....Olisivat varmaan vain kotiin vieneet ilman sen kummempia. Satuja
        kertoo tämäkin kaksilahkeinen. Hyvän seuran vuoksi ja tuttuja tapaamassa siellä käydään.

• meininki tosiaan

muuttunu Nuijamiesten lavalla sitten minun nuoruusaikojen, jos nuo sun isäs kokemukset pitää paikkansa! Toistakymmentä vuotta siellä tuli kuljettua ja puskissakin ryypyllä käytyä, mutta empä muista paljasta persettä koskaan nähneeni. Taitaa isäukkolas dementia jyllätä oikein kunnolla?

• Oulun gentlemannit

On puhuttu, että käytäs porukalla kopasemas Nuijamiehen lavalla. Mut polttoaine ja taksi maksaa Oulusta-ei viitsisi turhan mennä, jos taso on semmonen kuin eräs sosiaalityöntekijä, jok mustas hamees pyörii viikonloput-pitäis olla musta roskasäkki peittona, ettei tule yrjöt..jos panis. Eli kuka on viimeinen nainen , jota on siellä nussittu kunnolla pusikossa-voisivat naisetkin kommentoida, että onko tultu lavalta sääret väärinä pois?

• herra 32v
        Oulun gentlemannit kirjoitti:

On puhuttu, että käytäs porukalla kopasemas Nuijamiehen lavalla. Mut polttoaine ja taksi maksaa Oulusta-ei viitsisi turhan mennä, jos taso on semmonen kuin eräs sosiaalityöntekijä, jok mustas hamees pyörii viikonloput-pitäis olla musta roskasäkki peittona, ettei tule yrjöt..jos panis. Eli kuka on viimeinen nainen , jota on siellä nussittu kunnolla pusikossa-voisivat naisetkin kommentoida, että onko tultu lavalta sääret väärinä pois?

Joku kylän naaras se oli jota viimeksi panin. Joka reissulla sieltä on nuorta pimppiä saanut.

• dfroa
        Oulun gentlemannit kirjoitti:

No et ole jääny paljon paitsi!
        Nuijamiesten lava on kyllä hienolla paikalla:
        Mutta liian pieni nykykävijä määrään, ja sekä liian lähellä joentörmällä vesistö, jossa kevät tulvat on kastellt lavan lattiat, jotka on pohjista 90% varmuudella homeessa, ja mädät.

Ite olen huomannu sen, että pehmenemään on lattia alkanu, kun kävellessä koko lattia notkuu..
        Että siinä on järjestäjille iso työmaa korjaukseen?
        Tai sitten rakentaa täysin kokonaa ylemmäs siitä joen penkalta kuivemmalle alueelle.

• Anonyymi
        herra 32v kirjoitti:

Joku kylän naaras se oli jota viimeksi panin. Joka reissulla sieltä on nuorta pimppiä saanut.

Siellähän on diskopuoli ja tanssisalipuoli. Tanssisalin puolella olen käynyt. Eipä ole kukaan puskareissua ehdottanut enkä niitä harrasta. Olen fiksu sievä ja sorea nainen. Tanssinut olen sydämeni kylliksi asti ja on ollut mukavaa. Tanssin ilon ja mukavien ihmisten vuoksi siellä käyn.

• Anonyymi

Poijat käyvät keskikaljaryypyllä puskissa. Joskus poikaporukalla ja joskus on tyttökaverit mukana. Ei siellä muuten puskat heilu.

• Simon keikalla

Sen verran sain kontaktia erääseen neitokaiseen. Olenko ainoa "onnistuja" viikonlopulta? Ei ole malttanut edes kättä taas pestä;)

• Lipittäjä

Rantakalliot ovat hengenvaarallisen liukkaita, kun porukat naineet urakalla varsinkin Jussin aikana. Siinä mielessä koivua vasten turvallista-pysyy tähtäin paikallaan eikä jalat lipeä kesken kaiken.Painakaahan menemään Yli-Kiimingin urokset ja vinguttakaa, että puron varret raikuu.

• Lissuk.ka
        Lipittäjä kirjoitti:

Rantakalliot ovat hengenvaarallisen liukkaita, kun porukat naineet urakalla varsinkin Jussin aikana. Siinä mielessä koivua vasten turvallista-pysyy tähtäin paikallaan eikä jalat lipeä kesken kaiken.Painakaahan menemään Yli-Kiimingin urokset ja vinguttakaa, että puron varret raikuu.

Enpä tiedä asiasta mutta kun kävin kerran paikalla niin pusikot ja pensaat siellä heilui vaikka tuulta ollut ollenkaan.

• Syväluotaava
        Lipittäjä kirjoitti:

saattaa jalat lipsua ja kohta on otsa edellä koivunrungossa taju kankaalla. Itse olen aina laittanut pystypanossa puuta vasten toimiessa kivet kantapäiden alle lipsahtamisen estämiseksi, jotta saa painaa oikeen tunteella. Mutta kerran sattui vahinko, kun tavara oli märkää kuin suo ja en tajunnut iskupituuttani, ja vedin ulos liikaa. Seuraava työntö meni hieman ohi ja munanjuuret nyrjähti. Auts!
        Ambulanssissa mua sitten tytöt hois;)

• mihin meet

Mee Jääliin, sieltä horo käy päivisin antamassa pomolle, iltasin saa muut joista se hyötyy!!

• Patu Jäälistä

sellaista se on, että keinoja kaihtamatta huipulle.

• olla sama

Taitaa olla sama horo joka jatkuvasti on puhumassa paskaa toisista selän takana, varsinkin naispuolisista "ystävistään", mutta kai se kateus iskee kun toiset tienaa yläpäällä eikä alapäällä :D

• pullotus housuissa

Mietin jos lähtisi piparia valkkaamaan;) Oletteko tulossa kauniit tytöt?;)

• PorkkaNainen

Kuka antoi jos antoi?

• Mualisperältä lähtöö
        PorkkaNainen kirjoitti:

Kuka antoi jos antoi?

Yks Mualisperän Jahvetti aika riski renkipoika oli huvialueen ulkopuolella hoitamassa tytyjä housut kintuis. Kannattais soittaa Mualisperän isännälle, niin kovistelis pojasta irti montko tammaa astu kesäyönä. Ensi vuona kaksospojat Jalmari ja Vhtori tulevat avuksi helpottamaan valtavaa astumisurakkaa.

• tottakai

ja ensi viikonloppuna onkin varsin kauniita naisia tarjolla.

• Porauslautta
        tottakai kirjoitti:

anna tuntomerkit?

• Jörnäsijä
        tottakai kirjoitti:

pitikö tuo lähtee landelle?

• Hajua vain sormissa

Olin Nuijjiksella ja roplasin yhen emännän piparia, ku sen ukko tuli paikalle kavereineen. Tuli vähän kiire, mutta ei ne sitä nähneet, onneksi, ettei tullut turpiin siltä porukalta. Nyt haisee sormet parmesaanille miedosti.

• puskan heruttaja

nanana naa nannnanna naa nnananaannnannnaa tänä iltana ei tuu pakkeja...:)

• nyrkkikyllikki

on jälleen anteliaalla päällä?

• nannattajalle

tulla pakit?

• Severi sus
        nannattajalle kirjoitti:

tulla pakit?

No menitkö linja-autolla raskain lastein ja pääsit keventämään lastin perillä? Juoksemalla sitten Ouluun ilman painolastia kulkuset heiluen. Vai sellainen tanssija.

• puskan heruttaja
        Severi sus kirjoitti:

No menitkö linja-autolla raskain lastein ja pääsit keventämään lastin perillä? Juoksemalla sitten Ouluun ilman painolastia kulkuset heiluen. Vai sellainen tanssija.

Tulin justiins kotiin ja olen ollut Ylikiimingissä eräällä mökillä erään ihanaisen naisenalun kanssa lauantaista alkain lavan sulkeuduttua. Joo, siis sainhan minä, totta kai vähän liikaakin, kun oli niin munanperso narttu taas.
        Oli vain varattu nainen ja perheen äiti. Vaan sellasiahan ne nykyisin on, että ei niitä perheet kiinnosta kun hauskanpito menee edelle, ikävä kyllä pakko sanoa näin.

nana na naa na nnannannaa nannannna nannaannaa tänä iltana ei jaksa yhtään enää nussia kun pitää välillä nukkua;)

• tumputtaja siis
        puskan heruttaja kirjoitti:

Tulin justiins kotiin ja olen ollut Ylikiimingissä eräällä mökillä erään ihanaisen naisenalun kanssa lauantaista alkain lavan sulkeuduttua. Joo, siis sainhan minä, totta kai vähän liikaakin, kun oli niin munanperso narttu taas.
        Oli vain varattu nainen ja perheen äiti. Vaan sellasiahan ne nykyisin on, että ei niitä perheet kiinnosta kun hauskanpito menee edelle, ikävä kyllä pakko sanoa näin.

nana na naa na nnannannaa nannannna nannaannaa tänä iltana ei jaksa yhtään enää nussia kun pitää välillä nukkua;)

heräsi kotonaan kovassa kamiksessa mällit housuissa, kun oli nähnyt niitä uniaan naisenaluista ja perheen äideistä!!!

• Agaton panija
        tumputtaja siis kirjoitti:

heräsi kotonaan kovassa kamiksessa mällit housuissa, kun oli nähnyt niitä uniaan naisenaluista ja perheen äideistä!!!

Lavan ympäristössä ei kannata nojailla vapa suorana puuta vasten, sillä salama voi romuttaa van pikaisesti. Samoin rouhiessa naista, niin karhu voi huomata mehevät perspalat ja haukata palasen panomiehestä. Lisäksi voi olla parempi pian pitää jolu visusti housussa, ttei saa sitä sikaflunssaa-sitten ei välttämättä jaksa panna Yli-Kiimingissä.

• NUORIA TYTTÖJÄ

DISKON PUOLELTA SAA MATKAAN VANHEMPIKIN MIES,OSAAVAT HOITAA HOMMAT OIKEIN HYVIN,MENEPPÄS SINÄKI KOKEILEEN!.

• japaninlippu

Kyllä sen päälle 20v pitää olla.

• Ruskea japaninlippu
        japaninlippu kirjoitti:

Kyllä sen päälle 20v pitää olla.

Kyllä niiden pitää ehdottamasti olla yli 20v poikia!!

• venttiilikaira
        Ruskea japaninlippu kirjoitti:

Kyllä niiden pitää ehdottamasti olla yli 20v poikia!!

Kiva upottaa kaamee aisa nuoreen piripäähän.
        Tytöt on väljiä!

• TÄYSJÄRKINEN
        venttiilikaira kirjoitti:

Kiva upottaa kaamee aisa nuoreen piripäähän.
        Tytöt on väljiä!

POIKIA PISTÄ,MUTTA OLIPA TAAS NUORI TIUKKA TYTTÖ ,PITI SITÄ VÄHÄN OPETTAA OLI KUULEMMA EKA KERTAA HOMMISSA!.

• Anonyymi

Oot varmaan se jolle annettiin lähöt diskosta. Ollaan sen verran tomeria me tytöt.

• sutinaaa

Jaaha, onkohan se seuraava pilluratsia sitten Jäälissä?

• uuuuuuuuuuhhhhuuh

ja siksi römpylää tarjolla.

• EIHÄN
        uuuuuuuuuuhhhhuuh kirjoitti:

ja siksi römpylää tarjolla.

MEILLE RÖMPYLÄ KELPAA,OLLAAN SEN VERRAN RONKELEITA. MENNÄÄN TAAS NUIJAMIESTEN PÄÄTTÄJÄISIIN.....JNE!

• Ratsaaja
        EIHÄN kirjoitti:

MEILLE RÖMPYLÄ KELPAA,OLLAAN SEN VERRAN RONKELEITA. MENNÄÄN TAAS NUIJAMIESTEN PÄÄTTÄJÄISIIN.....JNE!

Onko siellä näkynyt yleisiä naisia, jotka kerää kahisevat ukoilta pois? Lompsat tyhjiksi-myös pallit samalla.

• siiderin tarjoaja
        Ratsaaja kirjoitti:

Onko siellä näkynyt yleisiä naisia, jotka kerää kahisevat ukoilta pois? Lompsat tyhjiksi-myös pallit samalla.

Siiderin kun tarjoaa pienituloiselle kotiäitille ja kivoja jutustelee kehuskellen kauneutta sun muuta sille oikealle mökkihirmulle aviomiehen alistajalle (on niissä pantaviakin/ menetteleviä), niin kohta on koivet auki ja lemmenluolan ovet avoinna kutsumassa kaupunkilaiskollia sisuksiinsa.
        Puutteessahan ne elävät onnettomissa seksittömissä parisuhteissaan.
        Mutta itselläni ei jotenkin kiinnosta olla kodinrikkojana.

• Mäen Anna
        siiderin tarjoaja kirjoitti:

Siiderin kun tarjoaa pienituloiselle kotiäitille ja kivoja jutustelee kehuskellen kauneutta sun muuta sille oikealle mökkihirmulle aviomiehen alistajalle (on niissä pantaviakin/ menetteleviä), niin kohta on koivet auki ja lemmenluolan ovet avoinna kutsumassa kaupunkilaiskollia sisuksiinsa.
        Puutteessahan ne elävät onnettomissa seksittömissä parisuhteissaan.
        Mutta itselläni ei jotenkin kiinnosta olla kodinrikkojana.

et sit saanut?

• Utelias sonni
        Mäen Anna kirjoitti:

et sit saanut?

Oliko naiset anteliaita ennen talvitauoa?

• Jaska Raksilasta
        Utelias sonni kirjoitti:

Oliko naiset anteliaita ennen talvitauoa?

Ihan punakkana pillu vielä ja mälliä valuu.

• Marjaaana paljaanako
        Jaska Raksilasta kirjoitti:

Ihan punakkana pillu vielä ja mälliä valuu.

Jos puolukkkahilloa oli laittanut alakolmioon, ettei himot iske ja toopena luulit, että joku oli astunut ennen sun sarvea. Muisteleppa uudelleen-onko pakastin täynnä marjaa?

• Jaska Ylikiimingistä
        Marjaaana paljaanako kirjoitti:

Jos puolukkkahilloa oli laittanut alakolmioon, ettei himot iske ja toopena luulit, että joku oli astunut ennen sun sarvea. Muisteleppa uudelleen-onko pakastin täynnä marjaa?

Oli kuulemma lettuja lapsille paistanut ja hilloisella kädellä pyyhkinyt pimppinsä ja siksi punakka. Oli se vaan oudosti auki. Ihmeellistä.

• homo hape

Mulla oli persereikä hellänä kun tulin nuijamiesten lavalta... heh heh

• voi voi

Ohessa kirjoituksia Ylikiiminkiläisten sairaista sukurutsauksen aiheuttamasta skitsofrenia mielistä.

• Tiedän mistä puhun

TUO ON MUUTENTOTTA! sukurutsa näkyy ja kuuluu ylikiimingin väestössä. Siperiassakin on rennompi meininki kuin täällä kylällä, missä serkkuja ja naapureita naidaan tiineeksi edelleen! Mikä helkkari siinä on, kun ei voi muualta sitä puolisoa edes voi löytää kuin tästä sukurutsan tyyssijasta? Työpaikkaakaan eivät polot saa kuin suhteilla. Säälittävää, mutta selittää näiden käytöstä.

Minusta tähän sukurutsaan tulisi puuttua.
        Siltakosket-Väänäset-Hiltuset-Huttu-Hiltuset-Pykyt-Ylipykyt-Marttilat-MarttilaTorniot-Parkkiset-Oikariset ynnä muut tunnetut yk-rutsariauvut geeniperimän homogenisyyden perusteella keskenään lisääntymis ja seurustelukieltoon ja monoa perseelle tältä kylältä ja porttikieltoleima perseesen.Näin saataisiin skitsoutta karsittua!

• Oulutartar

Onpas ylläpitäjältä välinpitämätöntä, kun ei jaksa tällaisia kirjoituksia edes täältä poistaa. Täällä saa nimillä huudella aivan typerät ihmiset toisista mitä haluaa.

• Morsettaja
        Oulutartar kirjoitti:

Onpas ylläpitäjältä välinpitämätöntä, kun ei jaksa tällaisia kirjoituksia edes täältä poistaa. Täällä saa nimillä huudella aivan typerät ihmiset toisista mitä haluaa.

En kyllä pysty yksilöimään ketään tuon viestin perusteella.

• dtyhretyh
        Oulutartar kirjoitti:

No tee tutkintapyyntö Poliisille Suomi24 sivuista.
        Ei nuo nimeltään mainitut ihmiset ole ainoata: mitä täällä kirjotellaan.
        Penikat ei vaan tajua sitä että Netissä saa vain kirjottaa: Mutta nimetä ei saa ketään edes sukunimeltäkään..

Veikkaan että Suomi24 joko lopetetaan viranomaisten määräämänä, tai sitten saa niin ison huomautuksen.
        Että niitte on pakko alkaa siivoamaan..

• Vähän-huvittunut
        dtyhretyh kirjoitti:

No tee tutkintapyyntö Poliisille Suomi24 sivuista.
        Ei nuo nimeltään mainitut ihmiset ole ainoata: mitä täällä kirjotellaan.
        Penikat ei vaan tajua sitä että Netissä saa vain kirjottaa: Mutta nimetä ei saa ketään edes sukunimeltäkään..

Veikkaan että Suomi24 joko lopetetaan viranomaisten määräämänä, tai sitten saa niin ison huomautuksen.
        Että niitte on pakko alkaa siivoamaan..

Sukunimeltä saa mainita ja eikö tuossa ole koko Ylikiimingin kylä mainittu? :D Kyllä se varmaan kirpaisee kun oma sukunimi on tuossa listassa, mutta kyseessä on mielipide, eli koittakaa kestää. Eikö se ole pikkukylien yleinen ongelma tuo sisäsiitto, eli relax:D voiko jonkun maailma nyt murentua tuollaisesta vanhasta viestistä?

• sitgjftfk
        Vähän-huvittunut kirjoitti:

Sukunimeltä saa mainita ja eikö tuossa ole koko Ylikiimingin kylä mainittu? :D Kyllä se varmaan kirpaisee kun oma sukunimi on tuossa listassa, mutta kyseessä on mielipide, eli koittakaa kestää. Eikö se ole pikkukylien yleinen ongelma tuo sisäsiitto, eli relax:D voiko jonkun maailma nyt murentua tuollaisesta vanhasta viestistä?

Höpöhöpö!

• Höpö-itsellesi
        sitgjftfk kirjoitti:

Höpöhöpö!

No voitko yksilöidä tuon perusteella jonkun henkilön?

• Ylikiiminkiin
        Tiedän mistä puhun kirjoitti:

TUO ON MUUTENTOTTA! sukurutsa näkyy ja kuuluu ylikiimingin väestössä. Siperiassakin on rennompi meininki kuin täällä kylällä, missä serkkuja ja naapureita naidaan tiineeksi edelleen! Mikä helkkari siinä on, kun ei voi muualta sitä puolisoa edes voi löytää kuin tästä sukurutsan tyyssijasta? Työpaikkaakaan eivät polot saa kuin suhteilla. Säälittävää, mutta selittää näiden käytöstä.

Minusta tähän sukurutsaan tulisi puuttua.
        Siltakosket-Väänäset-Hiltuset-Huttu-Hiltuset-Pykyt-Ylipykyt-Marttilat-MarttilaTorniot-Parkkiset-Oikariset ynnä muut tunnetut yk-rutsariauvut geeniperimän homogenisyyden perusteella keskenään lisääntymis ja seurustelukieltoon ja monoa perseelle tältä kylältä ja porttikieltoleima perseesen.Näin saataisiin skitsoutta karsittua!

Älä saatana noille apinoille mene monoa antamaan. Asukoot nuo kaikki skitsofreeniset idiootit ihan keskenään kotipitäjässään ja jatkakoot serkkujensa naimista.

Ps. Kaikista narsistisimmat ja sekopäisimmät suvut jätit sitten mainitsematta.

• piripää

Kyllä mää tykkään panna siellä aina joskus... autossa tosin. Jos sattuu vaikka Muhokselta tulleen joku kuuma kolli.

• nunnako

Sieltäkö isäukkos sun äitis löysi..

• sentticv

Mä panin kans sun äitiä ja mun kaverit myös
        oli jono autoon,
        sun isä pani viimeksi paljaalla,ja sä synnyit.
        Ollaan pantu äitiäs senkin jälkeen.
        kuulemma isäs on jo impotentti pentti

• ketjunalkaja
        sentticv kirjoitti:

Mä panin kans sun äitiä ja mun kaverit myös
        oli jono autoon,
        sun isä pani viimeksi paljaalla,ja sä synnyit.
        Ollaan pantu äitiäs senkin jälkeen.
        kuulemma isäs on jo impotentti pentti

Lykkäsitkö tosiaan koko senttisi sisään, oot juluma panomies.

• paatteella

kylläpä mielikuvitus lentää kirjoittajilla.En ole kuullut,että nuijamiesten lavan vaikutuspiirissä ja tanssien aikana käydään pemmuuttamassa!

• Koivua-vasten-takaa

Katsoisit sinäkin akkasi perään vähän.

• paatteella
        Koivua-vasten-takaa kirjoitti:

Katsoisit sinäkin akkasi perään vähän.

Ei perässään mitään vikaa eikä etupuolekkakaan.

• Koivua-vasten-takaa
        paatteella kirjoitti:

Ei perässään mitään vikaa eikä etupuolekkakaan.

Salilla trimmattu perse, mutta parempaakin olen saanut. Annan arvosanan 7- kokonaisuudesta. Kyyti menetteli, ja kyllä tykkäsi kun huusi kiimaisesti kyllä.

• eipijähoppuilla

Sieltä mittää saa, viime yön kyttäsin pusikosa, ei sielä kettää muuta ollukkaa. Vejä issääs mun puolesta turpaan, ei sekkää valehtelija oo mittää saanu. Mahollisesti sinut ja sekin lie tapahtunu vahingosa ja kiireesä lopputuloksesta päätellen.

• Saija93

Sinne siis kuukauden sisään piusaa jakelemaan.

• Vitunpesulle-mars

Muistapa pestä se piusa. Ilmeisesti mökkisaunassa vaikea saada torttua puhtaaksi, kun Nuijjiisen lavan kassoilla haiskahtaa vahva silli. Menee viilaukset. Ei se uidessa puhdistu, ellei ui pakittaen. Pakittaessa isoimpiin rööreihin voi mennä pieni kiiski sisään ja nostaa piikit pystyyn. Sitten siellä haisoo.

• Anonyymi
        Vitunpesulle-mars kirjoitti:

Muistapa pestä se piusa. Ilmeisesti mökkisaunassa vaikea saada torttua puhtaaksi, kun Nuijjiisen lavan kassoilla haiskahtaa vahva silli. Menee viilaukset. Ei se uidessa puhdistu, ellei ui pakittaen. Pakittaessa isoimpiin rööreihin voi mennä pieni kiiski sisään ja nostaa piikit pystyyn. Sitten siellä haisoo.

Poika, piä heteroselipaatia 40 vuotta kuten minä niin ei tuu impotenssiä vihun hajsuta

• hh333

Alakaapi vissiinni lavakausi vetelee loppujaan

• Kiilaa-koloon

Käteen on saanut vedellä muutenkin Ylikiimingin lavan jälkeen. Kovan valvonnan alla Ylikiimingin rouvat kotonaan tätä nykyä.

• Anonyymi

Miten sitä rönttösten kanssa on yhteiselo lähtenyt käyntiin lavahuudeilla? Jos sitä saapi vähän ujella...

• Anonyymi

Vanhoja, viime sodassa ohi ammuttuja lottia ja hieman nuorempia ylipainoisia mummuja. Hiehot puuttuu tykkänään. Todella surkea paikka.

• Anonyymi

Liian vanha kirjoitus. Ei nykypäivänä ketään kiinnosta seksi, ei oman puolison, eikä muidenkaan kanssa. Mennyttä elämää se. Älylaitteet ja internet on mielenkiintoisempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7034
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2163
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2117
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe