Sähkölaitos oli katkaissut torpasta virran tosta vaan. Ettei enää mitään uskota.
Miehän takuuvarmasti maksoin laskun toisen varoituksen jälkeen...ainakin näin muistan.
Kenkkumaista väkeä 'pääkatkaisijayhtiössä!
Tuli taas sähköä tupaan sano!
9
126
Vastaukset
- pilvi*
Minullekin tuli takapakkia Galleriasivujen maksun viivästymisen vuoksi.Tyttärenpoika,joka hoiti sen myöhästyi maksusta ja se myytiin heti jollekin.
Ne on niin kysyttyjä,että heti on ostaja varaamassa paikan.
Nyt syksyllä joudun avaamaan uuden pilvi* nimellä,kun se ostaja sai myöskin oikeuden
nimen poistoon ja omansa tilalle.No,en sitä harmittele,mutta oudolta tuntuu.
Mukavaa illanviettoa ja iloa puseroon teille....- Vakinikki
Sähkölamppu posahti S. (Ymmärtää ken ymmärtää)
- capt.cöpenick*
Olisin sadepäivän kastelemana laittanut "sisäistäkin villapaitaa" ylle. On kuitenkin menoa ihan koht'siltään.
Kivaa iltaa vaan sinulle Pilvi* kuten myös kaikille palstalaisille.
Vitsin mukaan karhu kontio pyyhki oravalla takapuoltaan, hävitön. Soon heipparallaa! - muille palstalaisille
capt.cöpenick* kirjoitti:
Olisin sadepäivän kastelemana laittanut "sisäistäkin villapaitaa" ylle. On kuitenkin menoa ihan koht'siltään.
Kivaa iltaa vaan sinulle Pilvi* kuten myös kaikille palstalaisille.
Vitsin mukaan karhu kontio pyyhki oravalla takapuoltaan, hävitön. Soon heipparallaa!sanoja tuhlaamaan.
- rialookii oo
muille palstalaisille kirjoitti:
sanoja tuhlaamaan.
Hyvät yöt toki siullekii.
- hyvät yöt
rialookii oo kirjoitti:
Hyvät yöt toki siullekii.
ihan halien kanssa.
- näin me pärjäillään
hyvät yöt kirjoitti:
ihan halien kanssa.
nukkukaahan makoisasti. Luvattiin tosi hienoja säitä pariksi viikoksi:)
Mikäs meijän on ollessa,kun pidetään toisistamme huolta! Moi moi.
- capt.cöpenick*
Aikana jolloin presidentit olivat vielä kekkosia, laitoin paikalliseen lehteen ilmoituksen seuranhaku mielessä. Puhelinnumerot ja kaikki mukana.
Liisa sitten soittikin. "Mitä sanot, jos kosaisen tässä puhelimessa",heitti Liisa.
Menin treffeille kymmenien kilsojen päähän.
Liisa osottautuikin varatuksi naiseksi ja aivan eri heimosta kuin ite tässä. No. Siinä kun kahvit oltiin juotu, lähdin paluumatkalle.
Kuplasta oli imaistu menovedet niin tarkkaan, että jäin metsätaipaleelle ja seurasi kävelykeikka.
Se liika avoimuus seuranetsimis-asioissa tuli sii iltamyöhällä vakavasti uudelleen harkittavaksi.- pilvi*
taidan olla pienessä sievässä,kun tein pyykkipäivän päätteeksi ozso lasillisen.
Tulee mieleen hymyillen---- Kalle Tappinen...ja hurmaava Tamara.
ootte te miehet ihania....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413