Täällä ihmiset kyselee allergisoimattomien koirien perään.
Tässä yksi asia mitä kannattaa miettiä:
Koirat tuovat turkissaan sisälle mukana kaikki siitepölyt.
allergia ja korirat
2
165
Vastaukset
- todellakaan
...kyllä sinne uloskin vielä jotain siitepölyä jää.
- Havannafani
Allergiakeskustelu on mielenkiintoista täällä koiramaailmassa. Olen itse allergiatesteissä saanut koiralle ja kissalle ja minulle sanottiin, että ei koiraa eikä kissaa. Olen myös monille kasveille, puille ja ruoka-aineille testien mukaan ja - allerginen. Minulla on ollut koiria seitsemän useiden vuosien aikana. Joskus koiria on ollut 1 joskus 2. Tällä hetkellä on 2, kultainen noutaja ja havannankoira.
En saa niistä mitään allegisia reaktioita. Aikaisemmin reagoin jonkin verran lapinkoiralle. Koirat eivät nuku siinä huoneessa missä itse nukun ja havannankoiran pidän siistinä eli pesen ja pidän puhtaana. Koirat ovat paljon ulkona. Olen siedättänyt itseni myös ruoka-aineille ja koivulle ym. allergiaa aiheuttaville niin että pärjään tarpeeksi ajoissa keväällä aloitetulla antihistamiinilla, aina ei tarvita sitäkään.
Kissaa en voi ottaa koska heti kun kissa on lähelläni silmät vuotavat vettä, ääni häviää ja aivastelen. Eli siis reagoin kissalle voimakkaasti. Uusi allergiaohjelma painottaa tervettä järkeä allergia-asioissa eli siis jos reagoit jollekin aineelle tai eläimelle ja reagointi voi olla voimakasta/ hengenvaarallista VÄLTÄ silloin tällaista asiaa. Pienellä omalla siedätyksellä ja jos ei reagoi mitenkään esim. koiraan voi koiraa pitää allerginenkin. Minulle koirani ovat olleet terapeutteja, kavereita ja lisänneet hyvinvointia elämän monissa tilanteissa. Parempaa kaveria ei ole kuin havannalainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1852680Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 73921
- 64921
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239809Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka283767Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88759Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708