skriva pa mig?
valitettavasti en osaa vielä ruotsia, mutta perillä sitä sopii puhua, kun muutan sinne pian, etsin vielä asuntoa.
Jag är kvinna ach jag har barns till skolan.
Olen 40v. Silti minua ei tarvitse hävetä kahvilassakaan..olen ihan normal ja siisti
Jag vänta vän pa skrivar, paitsi Suomeksi tähän aikaan
ja minulla ei ole a-rengasta, ruotsalaista O-ta.
Ç¿??
omalaatikko@
hot
mail.
com
EKENÄS kan du
6
904
Vastaukset
- ei ollut
suuri
- minä muuten,
mutta kun olen ukkomies. Harmi.
- aloittaja
suosiota muutenkaan nautita, eikä tarvi ukkomiehenkään pelätä,
koska en uhkaa ihan vielä kenenkään liittoja, oma menee just rikki ja en halua sellaista traagisuutta viljellä. Ja en vieläkään tiedä mihin muuttaisi
lasten parhaaksi !
..ja koulutkin kohta alkaa lapsille.
Onko kokemusta, onko seminarieskolan kivat/hyvät opet ja minkälaisia oppilaita?
kerro ukkomies, sullahan lienee lapsia?
Ja minkälainen on Tammisaaren henki?
Kai sieläkin ihmiset on yksilöitä
Eli vertaan siihen,että pääkaupunkiseudun "hengen" olen jo nähnyt aikoinaan.
No riittää että se ei ainakaan ole samanlainen.Ellei suomalainen agressio ja kyräily ja suvaitsemattomuus ole sekoittunut ruotsalaiseen sivistykseen.
Ei ole kokemuksia paikoista. nytkin olen muilla mailla..
Tänään kuulin, että Pietarsaareen oli tullut venäläinen mies paikanpäälle - hämmästyi hän kuinka vieraat tervehtivät kadulla,niin kuin esim. espanjassakin.
Mies perusti sitten jonkun jumppa/urheilusalin ja asuu nyt sielä.
Terve te joilla on kaikki hommat hanskassa, niin tääläkin yritetään!!!!!!!!!!!!
hejdaªºº- tyhjä kahvila
ei näykään mitään liikettä tässä palstalla.
Kaikki ovatkin tuolla finlandssvenskarna puolella tyhjä kahvila kirjoitti:
ei näykään mitään liikettä tässä palstalla.
Kaikki ovatkin tuolla finlandssvenskarna puolelladu ska lära dig svenska,du hör ju till nordens analfabeter
- pishui
flyttat till Ekenäs redan?
Välkommen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100