Binder-paidat

>.

Saako noita binder-paitoja ostettua suomesta mistään tai tilattua suomensisäisesti jostakin?

Katsoin että menee melko hankalaksi alkaa tilata ulkomailta sillä noi maksuhommat aina vähän epäilyttää. Ja vaikka olisi hyvät ohjeet tilaamiseen ja Paypal toimisi moittettomasti kaikki on englanniksi, tietysti.

Täältä katselin niitä paitoja:
http://www.t-kingdom.com/breast-binders/shopping/english/page1700_english.shtml

34

11580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi valita

      maksutavaksi visa electron (esim). että ei sen välttämättä tarvii olla se paypal.. ainakin noin itse olen käsittänyt. suhtaudun iteki kyllä varauksellisesti nuihin engl. ohjeisiin..

      • Bikalle

        Bintskut tekis meille vapaa-aika-tiiteillekkin hyvää. Mä olen mielellään tomboi-tyylinen tiitti, mutta mulla on melko isot rintalihakset joita tollanen binderi kai litistäis. Tässä oliskin haastetta kotimaisille alan liikkeille. Kehotan kysymään voiko esim Jyväskylän Anti-shopin kautta tilattua. Ne Rupathan (sukunimi) diggaa koko kulttuuria ja ovat palveluhenkisiä ja kivoja ihmisiä ja kehuvat olevansa tavaratalo. Paljon sieltä on tullut ostettuakin ja varsinkin tilattua. Hyvä lafka. Tää ei oo mainos vaan Bizarre-Clubin bileissä kerran käynyt poikatiitti keski-iässä laittaa oman lusikkansa soppaan.

        hyvää kesää kaikille niille jotka kokevat kuuluvansa normaaliuden ulkopuolelle ollen silti ihan tavallisia=)


    • >.<

      Sivu josta olen ostamassa binderiä on tämä:
      http://ftm.underworks.com/

      Ja kysymys kuuluu että mitä eroa on Style 988 paidalla ja Style 997?

      Enkku taipuu laittoman huonosti joten apua pyytelen taikka jos jollakin on kokemusta noista itsellään.

      Pitäisi päästä mahdollisimman nopeati käyttämään tuollaista binder-paitaa koska nykyinen keino sitoa on varsin kivulias ja on jättänyt rintoihin pahoja "raskausarpia". Selkä-ja rintakipu on päivittäistä ja toiseksi tuollainen tavallinen ideaaliside ei pysy menossa mukana. Koko on kuitenkin isompi B. Jatkuva pelko siitä että se (side) tippuu tekee minusta kohta hullun enkä voi liikkua missään saati osallistua liikuntatunnille jne. =S

      Kiitos edeltäkäsin.

      • -

        Lisään vielä että jos on kokemusta niin kummasta on helpompaa tilata tänne suomeen, t-kindomista vai ftm.underworksista? Jos niillä on jotakin eroa.


      • litistää

        myös vatsan, se toinen ei.


      • Sigridur
        litistää kirjoitti:

        myös vatsan, se toinen ei.

        Käytän tiota binderia monta vuotta ja olen tyytyväinen. Kokoni on B-kuppi ja binder paita litistää aika hyvin, kun en pääsy vielä leikkaukseen.


      • uigb

        Underwoksista olen tilannut oman binderini. Tulee nopeasti. Binderiin olen ollut tyytyväinen. Minulla on E kupin rinnat ja litistää todella hyvin. Itselläni on toppi mallinen binderi.


      • Anonyymi

        HEI ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ TEIPPIÄ TAI IDEAALISITETÄ!
        -olkaa kilttejä itsellenne ja tehkää se turvallisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HEI ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ TEIPPIÄ TAI IDEAALISITETÄ!
        -olkaa kilttejä itsellenne ja tehkää se turvallisesti

        Iholle tarkoitettu kinesio teippi tai trans teippi on täysin turvallista käyttää, kunhan sitä ei käytä rinna ympäri kokonaan. Siinä pystyy uimaan ja urheilemaan ilman että se haittaisi tai rajottaisi keuhkojasi :)


    • ivan222

      ei oikeen suomesta saa. ite tilasin www.gc2b.co milta ja oon tosi tyytyväinen. joku kuukaus kesti tulla ja simppeli tilaus

    • Itsellä J-kuppi ja ostin toppini www.underworks.com
      halpa kappalehinta ja kiristää todella hyvin isommatkin rinnat poies, toppi yltää hyvin lantion alapuolelle. Saumat eivät myöskään purista/hierrä. Tuotteet taisi saapua 2 viikossa.

      • Mattiiiiii

        Se mikä mietityttää tilatessa USA:sta on vaan tuo tulli, jäikö omasi tulliin ja paljon tuli hintaa?


      • Kannattaa_lukea
        Mattiiiiii kirjoitti:

        Se mikä mietityttää tilatessa USA:sta on vaan tuo tulli, jäikö omasi tulliin ja paljon tuli hintaa?

        Tullin nettisivulla on hyvät ohjeet tuotteiden tullauksesta ja arvorajat mistä alkaen tullia ja ALV:a kannetaan.


      • Mattiiiiii kirjoitti:

        Se mikä mietityttää tilatessa USA:sta on vaan tuo tulli, jäikö omasi tulliin ja paljon tuli hintaa?

        Binderit ei jäänyt tulliin, tosiaan hinta oli niin alhainen.


      • sukupuolijoustava

    • Hollyanne

      Toi shipping on aika järkky. Eikö Euroopasta saa mistään?

    • Igell

      Holly: Danaë:lta (Hollannista) ainakin saa. Kannattaa hakea ihan vaan hakusanalla danae binders.

    • Lenzishop

      Itse ainakin tilasin lenzishopista, luotettava verkko kauppa

    • Anteeksi ,kai tämä ei kuulu suoraan aiheeseen,vaan olen pitkään halunnut tutustua ftm-mieheen muutosvaiheessa.Pks.Ei ole muita foorumeita...Mulle voi laittaa postia nomimerkin mukaan ja loppuosa suomi24.fi..Vielä kerran anteeksi jos joku kiivastuu..

      • Jahka

        Miksi ihmeessä haluat tuollaista?


      • Jahka kirjoitti:

        Miksi ihmeessä haluat tuollaista?

        Koska se on mielenkiintoista ja puoleensavetävää,ainakin minusta..jopa keskustella kahvikupin ääressä voisi olla kivaa ja tutustua,ystävystyä,voi olla muutakin jos kemiat kohtaavat...


      • Jahka

        Kiitos, että vastasit ja toivottavatsi en nyt loukkaa. Nämä on vain minun ajatuksiani. Minusta on outoa kuvitella että joku haluaisi tutustua johonkin puolivälin malliin. Itseäni ei ainakaan huvita deittailla, koska olen ilman hoitoja vielä. Vaikka minulla on runsaasti miespiirteitä ja saan huomiota niin homoilta kuin naisiltakin, en kuitenkaan ole keholtani mies. Miellän päässäni että kaikki muutkin kokee minut yhtä sukupuolivammaisen ja epämuodostuneen näköisenä keholtani kuin minäkin. Koen ulkoisen asuni niin vastenmielisenä että en voi kuvitella edes tapailevani ihmisiä, muita kuin niitä jotka olen tuntenut jo vuosia ja johon minulla on täysin platoninen suhde. Transsukupuolisuus on kuitenkin transihmiselläkin vain yksi ominaisuus ja moni voi kavahtaa jos lähestyt tuolla tapaa koska siitä tulee mieleen, että sinulla on fetish transihmisiin, etkä ole millään muulla tavalla kiinnostunut persoonasta. Onnea kuitenkin etsintään, mutta otathan huomioon, että meille transihmisille, ainakaan minulle tämä ei ole kiehtovaa eikä mielenkiintoista vaan pitkällinen kärsimys, joka onneksi voidaan lopettaa hoidoilla.


      • Ehkenn
        Jahka kirjoitti:

        Kiitos, että vastasit ja toivottavatsi en nyt loukkaa. Nämä on vain minun ajatuksiani. Minusta on outoa kuvitella että joku haluaisi tutustua johonkin puolivälin malliin. Itseäni ei ainakaan huvita deittailla, koska olen ilman hoitoja vielä. Vaikka minulla on runsaasti miespiirteitä ja saan huomiota niin homoilta kuin naisiltakin, en kuitenkaan ole keholtani mies. Miellän päässäni että kaikki muutkin kokee minut yhtä sukupuolivammaisen ja epämuodostuneen näköisenä keholtani kuin minäkin. Koen ulkoisen asuni niin vastenmielisenä että en voi kuvitella edes tapailevani ihmisiä, muita kuin niitä jotka olen tuntenut jo vuosia ja johon minulla on täysin platoninen suhde. Transsukupuolisuus on kuitenkin transihmiselläkin vain yksi ominaisuus ja moni voi kavahtaa jos lähestyt tuolla tapaa koska siitä tulee mieleen, että sinulla on fetish transihmisiin, etkä ole millään muulla tavalla kiinnostunut persoonasta. Onnea kuitenkin etsintään, mutta otathan huomioon, että meille transihmisille, ainakaan minulle tämä ei ole kiehtovaa eikä mielenkiintoista vaan pitkällinen kärsimys, joka onneksi voidaan lopettaa hoidoilla.

        Toisaalta, mies ottaa naisen aina kun saa, oli naisen motiivi mikä hyvänsä. Eli onko transmies kuitenkin eri asia kuin mies?


      • Ehkenn

        Kummasti vaan moni peniksetön transmies on kiinnostunut naisista, ja lesbot.


      • Jahka

        Niin olen kiinnostunut seksuaalisesti naisista ja jos ei ole penistä ei voi harrastaa seksiä, en ole lesbo. En tiedä mitä lesbot saa seksistä, mutta minä en ainakaan saa siitä yhtään mitään naisen kanssa naisen keholla.


    • Anonyymi

      Suomen Liivineulomo tekee Hämeenlinnassa bindereitä mittojen mukaan.

      • Anonyymi

        Ja eikös Sateenkaarikaupasta saa bindereitä ja muita tarvikkeita?


    • Anonyymi

      Sateenkaarikaupasta saa!

    • Anonyymi

      Mikä on binder-paita?

      • Anonyymi

        Mastektomiassa (rintojen poisto) käymättömien transmiesten käyttämä paita, jonka on tarkoitus litistää rinnat näkymättömiin.


    • Anonyymi

      Ainakin sateeknaarikauppasta saisi

    • Anonyymi

      Toi olis hyvä miestisseille. Täytyy ostaa.

    • Anonyymi

      Siis olen itsekkin aatellut että saisiko niitä jostain kaupoista vai onko ne pakko tilata netistä? Asun vielä toistaiseksi kotona, niin on vaikea tilata mitään ilman että kukaan huomaa.

      • Anonyymi

        Miten muuten vaikeaa? Tuotteet lähetetään postin pakettiautomaatiin ja ilmoitus tästä tulee tekstiviestillä.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe