miehekästä?

tämä?

Huvittaa katsella kun nykymiehet ovat niin polleaa kun pitää olla oikein laiha keskivartalo. Ennen miehet oli rautaa! Entisaikaan kovat jätkät oli aina lihavia ja isoja. Nykyään kaikki vaan vittuilevat lihaville, mutta he eivät oikein itse ymmärrä että käyttäytyvät kuin naiset! Yleensähän muijien tapana on aina ollut huolehtia siitä keskikropasta, syödä vähän ja hyvä ettei anoreksia iske ( sehän on nuorten likkojen tauti ja siihen menehtyi aikoinaan erään tunnetun yhtyeen naislaulajakin ).

Mun mielestä toi keskikropan muokkaaminen on helvetin akkamaista joka ukolta! Jos haluaa olla ÄIJÄ, niin ei silloin välitetä mitään keskikropasta, ei siihen kuole vaikka sä oot lihava. Lihavana on kiva kävellä kun näyttää isolta ja kaikki hoikemmat joutuu periaatteessa väistelemään kun tietävät että lihavemmalla on kokonsa puolesta etunsa.

Miksi siis ukot laihduttaa ja muokkaa keskivartaloa? ei ymmärrä.. Se on oikeasti akkamainen tapa! Sitä ei pidä hyväksyä! ÄIJÄN pitää syödä kuin sika. Moni nainen on tyytyväisempi tukevamman miehen kainalossa kuin samankokoisensa.

Nyt on Suomi unohtanut kokonaan mistä miehet on tehty! Nykypäivänä yhä useampi miehistä vain tarkkailee syömisiään, eikö se ole helvetin outoa ja akkamaista?
Siis kaikkihan ovat laihoja yleensä syntymästään, mitä ihmeellistä siinä on? Itse en näe siinä mitään komeaa. Suuri koko ja lihavuus on komeaa naisten mielestä.

Menkää miehet itseenne ja lopettakaa se ruikuttaminen. Olette kuin Tipi-linnut. Sangen naurettavaa sellainen. Ei kenenkään ole pakko tarkkailla syömisiään, se ei kuulu valtiolle eikä muille. Jokainen voi aiheuttaa itselleen terveydellisiä ongelmia muillakin konstein, lihavia aina syrjitään. Miksi sitten tupakka ja viina sallitaan? Miksi niitä ei kielletä? Luulisi nyt olevan selvempi se, että näiden käyttäminen lisää enemmän terveydenhuoltokuluja yhteiskunnalle kuin pelkkä tahallinen välinpitämättömyys ruokailutavoissa.

Lopettakaa se tupakan ja viinan läträäminen. Kaupat on täynnä makeisia ja rasvaisia ruokia, syökää niitä ja heittäkää nipopäiset muijat pihalle jos eivät kestä kun piereskelette komeasti ja röyhtäilette.

Nyt katsokaa peiliin ja menkää huomenna syömään MC Donaldsiin ja todistakaa että olette ÄIJIÄ! Ja muistakaa:

Akkavallalla ei ole oikeutta puuttua miehensä syömisiin! Ruoka ja miehekkyys on tärkeämpi asia! Omaan käteensä voi aina tyytyä jos muija nipottaa :)

10

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sentään

      Olipas miehekäs mielipide, juku!! Ei taida kirjoittaja sitten tietää, että lihavuus aiheuttaa kansantaloudellisia kuluja mm. lisääntyneinä terveydenhuolto menoina. Sitä paitsi kaikki ei liho vaikka söisi kuinka. Minäkin olen omasta mielestäni aina syönyt kohtalaisen paljon, enkä pelkkiä rehuja vaan perunaa ja lihaa menee pienen perheen verran mutta en vaan liho "äijäksi" hyvä niin! Empä ole tottunut MC Donaldsilla käymään kun ei niitä ollut silloin muinoin kun nuorimies olin! Kirjoituksestasi päätellen sinulla on hiukkasen outo käsitys "äijistä" ja taidat olla pahasti pettynyt parisuhteissasi (jos niitä on edes ollut) kun naisia et näytä arvostavan yhtään. Eipä siinä mitään, taaplatkoon jokainen tyylillään =))

    • Sis pac

      http://www.joedeacon.com/news archive/fat man/fat man copy.jpg

      Joo, mä oon todella kateellinen tuolle linkin miehelle, hän on todellinen ÄIJIEN ÄIJÄ, todella miehekäs supermies, ei mikään naismainen ruikku, mahtaa hänellä käydä loistava flaksi naisten parissa.

      Sä aloittaja oot varmasti ihan samanlainen, tai jos et vielä ole, niin siinä sulle miehen mallia, johon pyrkiä, sitten kun olet tuon saavuttanut, olet tosi ÄIJIEN ÄIJÄ, ja kaikki väistää sua, kun vyöryt, ihan kirjaimellisesti pitkin katuja.

      • naistennaurattaja.

        kyllähän niillä isoilla äijillä yleensä hyvä flaksi käy naisten kanssa, esimerkkejä olisi vaikka kuinka. Kuulostatte hieman katkerilta ( ainakin toinen postaus ) joten veikkaisin ettei se flaksi ole ainakaan "sispakilla" käynyt.
        Tiedäthän sispakki että homot arvostavat yleensä samoja asioita mitä naisetkin, etenkin tätä "sixpack" muotia. Homopojat pitää siitä että mies on hoikka, naiset taas haluavat vierelleen miehen, joka suojelee heitä ja jonka luona on turvallista olla.

        Sanoisinkin että katkeraa laihan miehen ruikutusta :)


      • kanssa..
        naistennaurattaja. kirjoitti:

        kyllähän niillä isoilla äijillä yleensä hyvä flaksi käy naisten kanssa, esimerkkejä olisi vaikka kuinka. Kuulostatte hieman katkerilta ( ainakin toinen postaus ) joten veikkaisin ettei se flaksi ole ainakaan "sispakilla" käynyt.
        Tiedäthän sispakki että homot arvostavat yleensä samoja asioita mitä naisetkin, etenkin tätä "sixpack" muotia. Homopojat pitää siitä että mies on hoikka, naiset taas haluavat vierelleen miehen, joka suojelee heitä ja jonka luona on turvallista olla.

        Sanoisinkin että katkeraa laihan miehen ruikutusta :)

        ja se vielä tähän perään että älkää antako muijille etusijaa koskaan! Niillä on sitä ollut jo tarpeeksi! Ovia ei tarvitse pidellä auki!

        antakaa niiden yrittää, odottakaa te! näyttäkää ettette ole huonompia!

        samaa paskaa he ovat, olivatpa kauniita tai mitä hyvänsä. ja eräät ottavat sitten pakolla jos akka ei muuta kun vittuile niin sitä saa mitä tilaa.


    • kaljamaha5

      mun mielestäni nykypäivän laihat miehet ovat vaan niin hintelän näköisiä kyllä ennenvanhaankin ne kovat turvan murtajat olivat lihavia äijiä! en nyt tarkoita että akka pihalle ja kolmattasataa kiloa viemään vaan sellanen sopiva kaljamaha niin siinä on mielestäni mies. tämä on tietenkin mun oma mielipiteeni ja tulen todennäköisesti saamaan tästä paskaa niskaan.

    • sesama

      Lihavuus on heikkoutta! Ei ollut sodassa läskejä elossa. Lihava ihminen on muita huonompi.

    • satanisti.

      satanistina ainakin syön kuin sika enkä välitä mitä joku laiheliini siitä virkkoo.
      Syön vaan ja nauran päälle kuin kuninkaat.

    • 4+4
    • Satanisti.

      Ollut jo vuodesta -93, enkä sitäpaitsi ole kirjoittanut tätä aihetta vaan ainoastaan vastannut siihen.

    • Kuusaalla vieraillut

      Kannattaisi enemmänkin olla huolissaan nuorten naisten lihomisesta. Ei tollasia hervottomia läskejä ollut noin paljon ainakaan parikymmentä vuotta sitten. Ne, ketä silloin pidettiin lihavina olisivat nykyisessä katukuvassa suhteellisen normaalin näköisiä verrattuna näihin ylilihaviin nuoriin naisiin. Toiset ihmiset ovat pikkasen pulskempia mutta rajansa kaikella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      76
      4948
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      40
      1650
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1557
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1243
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      66
      1179
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1000
    7. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      997
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      914
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      50
      810
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      778
    Aihe