Miksi virallinen silmätutkimus on merkitty joillakin koirilla koiranettiin näin:
ei todettu perinnöllisiä silmäsairauksia CEA : ei todettu?
Ja joillakin vain näin: ei todettu perinnöllisiä silmäsairauksia?
Eikö viralliseen tutkimukseen kuulu aina nimenomaan CEA:n tutkimus? Miksi se siis lukee toisten kohdalla oikein erikseen mainittuna ja toisten kohdalla ei?
Koiranet
3
1643
Vastaukset
- ryynis
En osaa sanoa.. Kaipa se riippuu lausunnon antaneestä eläinlääkäristä mitä KoiraNettiin sitten laitetaan?
Olen itsekin huomannut, että eivät ole kovin yhteneväisiä nuo silmäpeilausten sanamuodot.- Silmät meillä tutki
colliepiireissä erit arvostettu ell, luulisi hänen merkkaavan kaiken oikein, luotan kyllä häneen täysin. Mutta vähän kummastuttaa, jos noita koiranetin vastauksia täytyy maallikon alkaa lukemaan rivien välistä, tulkitsemaan ja arvailemaan, että onkohan kaikki nyt tutkittu...
- Dalian2009
eri rotu minulla hölökohtaisen mielenkiinnon alla mutta:
silmäpeilauskaavakkeessa on mahdollisuus ell joko kuitata kaikki rodulle mahdolliset olemalla merkitsemättä mitään allekirjoitustaan lukuunottamatta TAI sitten ko sairauden rastittamalla lisätä: "ei todettu"
SKL näppäilijät tuskin jaksavat vääntää jokaista tsiljoonasta heille saapuvasta lomakkeesta yhtenevään muotoon.
olkaat tyytyväisiä, että on terve; oli merkintä mikä hyvänsä. KoiraNet ei ole mikään ihan helppo projekti toteuttaa *miltään osin* (saati ylläpitää) joten siitä vaan itse perustamaan yhtä mittavaa tietokantaa jos resurssit sallii eikä nykytulos miellytä. Have some mercy ja ottaa toinen näkökulma, thanks.
No hard feelings, yeah?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465781Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki563098- 1832665
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t112392- 272103
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132099törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151796- 141409
- 1471344
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2621175