Miksi virallinen silmätutkimus on merkitty joillakin koirilla koiranettiin näin:
ei todettu perinnöllisiä silmäsairauksia CEA : ei todettu?
Ja joillakin vain näin: ei todettu perinnöllisiä silmäsairauksia?
Eikö viralliseen tutkimukseen kuulu aina nimenomaan CEA:n tutkimus? Miksi se siis lukee toisten kohdalla oikein erikseen mainittuna ja toisten kohdalla ei?
Koiranet
3
1616
Vastaukset
- ryynis
En osaa sanoa.. Kaipa se riippuu lausunnon antaneestä eläinlääkäristä mitä KoiraNettiin sitten laitetaan?
Olen itsekin huomannut, että eivät ole kovin yhteneväisiä nuo silmäpeilausten sanamuodot.- Silmät meillä tutki
colliepiireissä erit arvostettu ell, luulisi hänen merkkaavan kaiken oikein, luotan kyllä häneen täysin. Mutta vähän kummastuttaa, jos noita koiranetin vastauksia täytyy maallikon alkaa lukemaan rivien välistä, tulkitsemaan ja arvailemaan, että onkohan kaikki nyt tutkittu...
- Dalian2009
eri rotu minulla hölökohtaisen mielenkiinnon alla mutta:
silmäpeilauskaavakkeessa on mahdollisuus ell joko kuitata kaikki rodulle mahdolliset olemalla merkitsemättä mitään allekirjoitustaan lukuunottamatta TAI sitten ko sairauden rastittamalla lisätä: "ei todettu"
SKL näppäilijät tuskin jaksavat vääntää jokaista tsiljoonasta heille saapuvasta lomakkeesta yhtenevään muotoon.
olkaat tyytyväisiä, että on terve; oli merkintä mikä hyvänsä. KoiraNet ei ole mikään ihan helppo projekti toteuttaa *miltään osin* (saati ylläpitää) joten siitä vaan itse perustamaan yhtä mittavaa tietokantaa jos resurssit sallii eikä nykytulos miellytä. Have some mercy ja ottaa toinen näkökulma, thanks.
No hard feelings, yeah?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278168- 2342778
- 262621
- 1642039
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61735Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185