Pintaan nousee

Aamun kaivolla ja
ammennusastiana tuntevana

Elämäni janoa sammuttamassa
ajatukset sanoiks
joiks virroiks
lauluiks yleneviks

Sinä
kuin kesäsade
olet lämmin

Avaan hiukseni jokaisen solmun
vapaaks karkeloos
taiten taidat otat jokaisen kielen

Sinä kestät kuulla
sadat itkevään mieleen
ilosta kirmasevalle ensrakkaudelle

Irti valtoimenaan tanssii
ei rajoita ahtaat
vangitsijan aatteet

Olethan kesän kupliva viini
aamuni ylkä
olet elämäni kohokohta

Sieluni siivet satees alle
kiurun leverryksenä ylenen
oi tämä aamu

Hiljainen olet sade
Sinä koskettelet herättelet
otat ja viet tunteitten laivaan valkeaan


Olla tämä hetki meitä varten suotu
rakastunnu - niin ett sieluun sattuu

Sinä tanssitit minua niin
niin ett sait esiin piilossa uinuneen
aalloilla -
pinnalle nousee - nousee

8

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiiger-66

      ~~

      Asuu herkkyys ja kauneus,
      yössä kuiskaus

      herkkä
      hiljaisen hyväilevä kuiskaus

      rakkaalleen, kaivatulleen

      ykseyden virta
      -alkulähteen siunaus

      kiitollisuus~~

      • tiiger-66......ensiks lämmin kiitos, osanotostas.
        Ovi ei auennu minulle , kun osin laittannu sähköpostia?

        Kesässä niin paljon herkkää, olen sitä taas saanu ihailla.
        Eilenki illalla vesillä, usva nous ja aurinko laski.
        Rakkaus tien löytää ja miten sen ilmaisee.
        Toissa yönä satoi ja käki kukkui, eikös siinäki oo hieno yhdistelmä.

        Sinun kesääs paljon kukkien tuoksua ja rakkautta.


    • *MURUKULTA*

      Se toivonliisa on ja kulkee teksteissäsi, johdatat sanoin, kantavasti aina loppuun saakka,
      syvistä vesistä ylös sillä toivon ja uskon vireellä ja se tuntuu ja säteilee tänne asti,
      se tekee runoistasi - todella jotain - niissä on - hyvä henki!
      Ne antaa lukijalle, ei ota, ja runon luettua jää täysi tunne!
      Kiitos Liisa oli jälleen lukunautinnosta, tässä kesäisessä aamussa! :)

      • Palauttees on niin paljon.
        Elämän vesillä onhan tuota jo ollu,
        myrskyjä ja sieltä pinnalle noustu.

        Yks
        joka tärkeää,
        ettei elämälle katkeroituis
        vaikka on ollu paljon pilvisiä päiviä

        Uskoa rakkauden ihmeellisyyteen,
        kaiken jälkeen löytyy niin uskomaton
        syvä rauha ja tyyneys.

        Elämän soitin sillä vielä soitto jatkuu,
        pintaan nousee -
        rakkauden väsymättömät aallot.

        Sinulle sydämellinen kiitos, palauttees syvästi puhuttelevaa.
        Kesän tuulia lämpimiä iltaas......Liisa


    • Weerushka

            Tämä oli kyllä nii-in hieno - todella...
            Kauniita sanajärjestyksiä ja kielellisiä kuvia.
                Kyllä...    :) Makea.

      • Herääminen siinä ainutkertainen olo.
        Luonto läsnä, orjanruusut kukassa ja tuoksui.
        Käki sen kukkumista ilo kuulla.

        Weerushka
        Sinulle palautteestas lämmin kiitos


    • minun metsäpeikon

      mielestä perhanan ylevää sanailua. Tulee mieleen torpan entivanhaset hyvät ajat.

      • Olen imeny itseeni niin syvälle, lapsuuden asumukset.
        Miten nee onkaa minulle kuin helmiä, aarteita.
        Olen korven kasvatti, en häpeä sitä kertoa.

        Hymyki jo läpi kyynelten.
        Eikö ois hyvä , jos esiin henkis maamme niin kauniin laulu.
        Sanot "hyvät ajat" ylevästi Sinäki metsänpeikko sanot, kiitos.

        Sinulle tuntevalle kiitos käynnistäs ajatusteni äärellä.
        Kesää kaikin maustein ja värein elämääs.....Liisa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe