Aamun kaivolla ja
ammennusastiana tuntevana
Elämäni janoa sammuttamassa
ajatukset sanoiks
joiks virroiks
lauluiks yleneviks
Sinä
kuin kesäsade
olet lämmin
Avaan hiukseni jokaisen solmun
vapaaks karkeloos
taiten taidat otat jokaisen kielen
Sinä kestät kuulla
sadat itkevään mieleen
ilosta kirmasevalle ensrakkaudelle
Irti valtoimenaan tanssii
ei rajoita ahtaat
vangitsijan aatteet
Olethan kesän kupliva viini
aamuni ylkä
olet elämäni kohokohta
Sieluni siivet satees alle
kiurun leverryksenä ylenen
oi tämä aamu
Hiljainen olet sade
Sinä koskettelet herättelet
otat ja viet tunteitten laivaan valkeaan
Olla tämä hetki meitä varten suotu
rakastunnu - niin ett sieluun sattuu
Sinä tanssitit minua niin
niin ett sait esiin piilossa uinuneen
aalloilla -
pinnalle nousee - nousee
Pintaan nousee
8
211
Vastaukset
- tiiger-66
~~
Asuu herkkyys ja kauneus,
yössä kuiskaus
herkkä
hiljaisen hyväilevä kuiskaus
rakkaalleen, kaivatulleen
ykseyden virta
-alkulähteen siunaus
kiitollisuus~~tiiger-66......ensiks lämmin kiitos, osanotostas.
Ovi ei auennu minulle , kun osin laittannu sähköpostia?
Kesässä niin paljon herkkää, olen sitä taas saanu ihailla.
Eilenki illalla vesillä, usva nous ja aurinko laski.
Rakkaus tien löytää ja miten sen ilmaisee.
Toissa yönä satoi ja käki kukkui, eikös siinäki oo hieno yhdistelmä.
Sinun kesääs paljon kukkien tuoksua ja rakkautta.
- *MURUKULTA*
Se toivonliisa on ja kulkee teksteissäsi, johdatat sanoin, kantavasti aina loppuun saakka,
syvistä vesistä ylös sillä toivon ja uskon vireellä ja se tuntuu ja säteilee tänne asti,
se tekee runoistasi - todella jotain - niissä on - hyvä henki!
Ne antaa lukijalle, ei ota, ja runon luettua jää täysi tunne!
Kiitos Liisa oli jälleen lukunautinnosta, tässä kesäisessä aamussa! :)Palauttees on niin paljon.
Elämän vesillä onhan tuota jo ollu,
myrskyjä ja sieltä pinnalle noustu.
Yks
joka tärkeää,
ettei elämälle katkeroituis
vaikka on ollu paljon pilvisiä päiviä
Uskoa rakkauden ihmeellisyyteen,
kaiken jälkeen löytyy niin uskomaton
syvä rauha ja tyyneys.
Elämän soitin sillä vielä soitto jatkuu,
pintaan nousee -
rakkauden väsymättömät aallot.
Sinulle sydämellinen kiitos, palauttees syvästi puhuttelevaa.
Kesän tuulia lämpimiä iltaas......Liisa
- Weerushka
Tämä oli kyllä nii-in hieno - todella...
Kauniita sanajärjestyksiä ja kielellisiä kuvia.
Kyllä... :) Makea.Herääminen siinä ainutkertainen olo.
Luonto läsnä, orjanruusut kukassa ja tuoksui.
Käki sen kukkumista ilo kuulla.
Weerushka
Sinulle palautteestas lämmin kiitos
- minun metsäpeikon
mielestä perhanan ylevää sanailua. Tulee mieleen torpan entivanhaset hyvät ajat.
Olen imeny itseeni niin syvälle, lapsuuden asumukset.
Miten nee onkaa minulle kuin helmiä, aarteita.
Olen korven kasvatti, en häpeä sitä kertoa.
Hymyki jo läpi kyynelten.
Eikö ois hyvä , jos esiin henkis maamme niin kauniin laulu.
Sanot "hyvät ajat" ylevästi Sinäki metsänpeikko sanot, kiitos.
Sinulle tuntevalle kiitos käynnistäs ajatusteni äärellä.
Kesää kaikin maustein ja värein elämääs.....Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291293
- 99833
- 73623
- 50557
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11471ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m148406Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387- 25368
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174362
