Aamun kaivolla ja
ammennusastiana tuntevana
Elämäni janoa sammuttamassa
ajatukset sanoiks
joiks virroiks
lauluiks yleneviks
Sinä
kuin kesäsade
olet lämmin
Avaan hiukseni jokaisen solmun
vapaaks karkeloos
taiten taidat otat jokaisen kielen
Sinä kestät kuulla
sadat itkevään mieleen
ilosta kirmasevalle ensrakkaudelle
Irti valtoimenaan tanssii
ei rajoita ahtaat
vangitsijan aatteet
Olethan kesän kupliva viini
aamuni ylkä
olet elämäni kohokohta
Sieluni siivet satees alle
kiurun leverryksenä ylenen
oi tämä aamu
Hiljainen olet sade
Sinä koskettelet herättelet
otat ja viet tunteitten laivaan valkeaan
Olla tämä hetki meitä varten suotu
rakastunnu - niin ett sieluun sattuu
Sinä tanssitit minua niin
niin ett sait esiin piilossa uinuneen
aalloilla -
pinnalle nousee - nousee
Pintaan nousee
8
211
Vastaukset
- tiiger-66
~~
Asuu herkkyys ja kauneus,
yössä kuiskaus
herkkä
hiljaisen hyväilevä kuiskaus
rakkaalleen, kaivatulleen
ykseyden virta
-alkulähteen siunaus
kiitollisuus~~tiiger-66......ensiks lämmin kiitos, osanotostas.
Ovi ei auennu minulle , kun osin laittannu sähköpostia?
Kesässä niin paljon herkkää, olen sitä taas saanu ihailla.
Eilenki illalla vesillä, usva nous ja aurinko laski.
Rakkaus tien löytää ja miten sen ilmaisee.
Toissa yönä satoi ja käki kukkui, eikös siinäki oo hieno yhdistelmä.
Sinun kesääs paljon kukkien tuoksua ja rakkautta.
- *MURUKULTA*
Se toivonliisa on ja kulkee teksteissäsi, johdatat sanoin, kantavasti aina loppuun saakka,
syvistä vesistä ylös sillä toivon ja uskon vireellä ja se tuntuu ja säteilee tänne asti,
se tekee runoistasi - todella jotain - niissä on - hyvä henki!
Ne antaa lukijalle, ei ota, ja runon luettua jää täysi tunne!
Kiitos Liisa oli jälleen lukunautinnosta, tässä kesäisessä aamussa! :)Palauttees on niin paljon.
Elämän vesillä onhan tuota jo ollu,
myrskyjä ja sieltä pinnalle noustu.
Yks
joka tärkeää,
ettei elämälle katkeroituis
vaikka on ollu paljon pilvisiä päiviä
Uskoa rakkauden ihmeellisyyteen,
kaiken jälkeen löytyy niin uskomaton
syvä rauha ja tyyneys.
Elämän soitin sillä vielä soitto jatkuu,
pintaan nousee -
rakkauden väsymättömät aallot.
Sinulle sydämellinen kiitos, palauttees syvästi puhuttelevaa.
Kesän tuulia lämpimiä iltaas......Liisa
- Weerushka
Tämä oli kyllä nii-in hieno - todella...
Kauniita sanajärjestyksiä ja kielellisiä kuvia.
Kyllä... :) Makea.Herääminen siinä ainutkertainen olo.
Luonto läsnä, orjanruusut kukassa ja tuoksui.
Käki sen kukkumista ilo kuulla.
Weerushka
Sinulle palautteestas lämmin kiitos
- minun metsäpeikon
mielestä perhanan ylevää sanailua. Tulee mieleen torpan entivanhaset hyvät ajat.
Olen imeny itseeni niin syvälle, lapsuuden asumukset.
Miten nee onkaa minulle kuin helmiä, aarteita.
Olen korven kasvatti, en häpeä sitä kertoa.
Hymyki jo läpi kyynelten.
Eikö ois hyvä , jos esiin henkis maamme niin kauniin laulu.
Sanot "hyvät ajat" ylevästi Sinäki metsänpeikko sanot, kiitos.
Sinulle tuntevalle kiitos käynnistäs ajatusteni äärellä.
Kesää kaikin maustein ja värein elämääs.....Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664
