Pintaan nousee

Aamun kaivolla ja
ammennusastiana tuntevana

Elämäni janoa sammuttamassa
ajatukset sanoiks
joiks virroiks
lauluiks yleneviks

Sinä
kuin kesäsade
olet lämmin

Avaan hiukseni jokaisen solmun
vapaaks karkeloos
taiten taidat otat jokaisen kielen

Sinä kestät kuulla
sadat itkevään mieleen
ilosta kirmasevalle ensrakkaudelle

Irti valtoimenaan tanssii
ei rajoita ahtaat
vangitsijan aatteet

Olethan kesän kupliva viini
aamuni ylkä
olet elämäni kohokohta

Sieluni siivet satees alle
kiurun leverryksenä ylenen
oi tämä aamu

Hiljainen olet sade
Sinä koskettelet herättelet
otat ja viet tunteitten laivaan valkeaan


Olla tämä hetki meitä varten suotu
rakastunnu - niin ett sieluun sattuu

Sinä tanssitit minua niin
niin ett sait esiin piilossa uinuneen
aalloilla -
pinnalle nousee - nousee

8

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiiger-66

      ~~

      Asuu herkkyys ja kauneus,
      yössä kuiskaus

      herkkä
      hiljaisen hyväilevä kuiskaus

      rakkaalleen, kaivatulleen

      ykseyden virta
      -alkulähteen siunaus

      kiitollisuus~~

      • tiiger-66......ensiks lämmin kiitos, osanotostas.
        Ovi ei auennu minulle , kun osin laittannu sähköpostia?

        Kesässä niin paljon herkkää, olen sitä taas saanu ihailla.
        Eilenki illalla vesillä, usva nous ja aurinko laski.
        Rakkaus tien löytää ja miten sen ilmaisee.
        Toissa yönä satoi ja käki kukkui, eikös siinäki oo hieno yhdistelmä.

        Sinun kesääs paljon kukkien tuoksua ja rakkautta.


    • *MURUKULTA*

      Se toivonliisa on ja kulkee teksteissäsi, johdatat sanoin, kantavasti aina loppuun saakka,
      syvistä vesistä ylös sillä toivon ja uskon vireellä ja se tuntuu ja säteilee tänne asti,
      se tekee runoistasi - todella jotain - niissä on - hyvä henki!
      Ne antaa lukijalle, ei ota, ja runon luettua jää täysi tunne!
      Kiitos Liisa oli jälleen lukunautinnosta, tässä kesäisessä aamussa! :)

      • Palauttees on niin paljon.
        Elämän vesillä onhan tuota jo ollu,
        myrskyjä ja sieltä pinnalle noustu.

        Yks
        joka tärkeää,
        ettei elämälle katkeroituis
        vaikka on ollu paljon pilvisiä päiviä

        Uskoa rakkauden ihmeellisyyteen,
        kaiken jälkeen löytyy niin uskomaton
        syvä rauha ja tyyneys.

        Elämän soitin sillä vielä soitto jatkuu,
        pintaan nousee -
        rakkauden väsymättömät aallot.

        Sinulle sydämellinen kiitos, palauttees syvästi puhuttelevaa.
        Kesän tuulia lämpimiä iltaas......Liisa


    • Weerushka

            Tämä oli kyllä nii-in hieno - todella...
            Kauniita sanajärjestyksiä ja kielellisiä kuvia.
                Kyllä...    :) Makea.

      • Herääminen siinä ainutkertainen olo.
        Luonto läsnä, orjanruusut kukassa ja tuoksui.
        Käki sen kukkumista ilo kuulla.

        Weerushka
        Sinulle palautteestas lämmin kiitos


    • minun metsäpeikon

      mielestä perhanan ylevää sanailua. Tulee mieleen torpan entivanhaset hyvät ajat.

      • Olen imeny itseeni niin syvälle, lapsuuden asumukset.
        Miten nee onkaa minulle kuin helmiä, aarteita.
        Olen korven kasvatti, en häpeä sitä kertoa.

        Hymyki jo läpi kyynelten.
        Eikö ois hyvä , jos esiin henkis maamme niin kauniin laulu.
        Sanot "hyvät ajat" ylevästi Sinäki metsänpeikko sanot, kiitos.

        Sinulle tuntevalle kiitos käynnistäs ajatusteni äärellä.
        Kesää kaikin maustein ja värein elämääs.....Liisa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe