Olin muutama päivä sitten Habbo Hotellissa omassa yksityishuoneessani yksin ja olin laittanut hahmoni makaamaan sänkyyn, kun sisälle tuli joku vieras miespuolinen hahmo- Ennenkuin ehdin tehdä mitään, hän tuli viereeni sänkyyn ja alkoi ehdotella kaikkea inhottavaa, kuten pussaamista ja vauvantekoa! Hän myös kirjoitti kaikkea outoa, kuten "Haluaisin maata päälläsi", "sinulla on nätti paita" ja "minun pippeli on iso". Kysyessäni hänen ikäänsä hän sanoi olevansa 12-vuotias. Oliko kyseessä kenties virtuaalinen raiskaus?
Habbo hotel raiskaus?
Tyttö 14v
4
388
Vastaukset
- habbottaja
Tuohan oli selvää seksuaalista häirintää! Soita mahdollisimman nopeasti poliisille ja kerro tarinasi heille. Kirjoita valmiiksi mitä tapahtui, missä ja hahmon nimi. Tuollaista ei kuuluisi kenenkään kokea ja on tärkeää, että kyseiset tyypit saadaan kiinni.
- kukkais tyyppi1235678
mikä sen nimi on kerro mulle nii mä näytän sille kyllä 100% varmuudella.
- mitä vittua
Mitä vittua
- Moopeli
Uusi v18 habbo retro hamachi verkot sitehotelli 4-11 salasana kaikkiin 123
Osoite http://sitehotel.tk/
Suomennettu
Omistajat: Moopeli & February
Sivuilta lisätietoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk547742Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin207364Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1716911Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta536742Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.425751Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k765710Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1015466Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin
Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m243175- 50876
- 59855