Tuossa mietin ja kattelin

noita alla olevia otsikoita.. siellä on yhtä sun toista juttua.. hyvä niin, yhdessä puhutaan tarvitaanko naisia.. no, kait miehet hankkii nukkeja.. laittavat keinokohtuja.. ym. sekö on tulevaisuus.. Herätkää naiset jo tuollaisten keskustelujen nähtyänne pitämään puolta.. meidän naisten puolta..

Meitäkin tarvitaan yhteiskunnassa.. samalla lailla kun miehiäkin.. Miehiä tarvitaan monissa asioissa.. mutta oikealla tavalla.. kuten muistan vuosia sitten tapahtumia.. joissa miehet vaihtoi vaippoja.. he kävivät mukana synnytyksissä.. osallistuivat lastensa touhuihin muuten..

Naiset kulkee siinä mukana.. samalla tavoin.. miehellä on siittiöt.. joista ne yhtyessään munasoluun muodostaa kasvun.. uuden yksilön.. niin se vain on nisäkkäillä.. sama homma on myös linnuilla.. mutta tuo sikiön kasvu tapahtuu munassa.. kun taas nisäkkäillä kohdussa..

Muistan Dolly-lampaan.. joka kloonattiin.. sekin kasvatettiin vieraan lampaan kohdussa.. ei missään keinokohdussa.. vaan oika lammas tuon Dolly-lampaan synnytti.. ns. sijaisäiti..johon hedelmöitetty munasolu siirrettiin kasvamaan..

Mä ajattelen myös tässä samalla ihmisiä.. joista monet syntyy terveinä.. mutta milloin mistäkin syystä sairastuvat.. osa joutuu liikenneonnettomuuteen ja vammautuu.. kuka ilotulitusraketista.. kuka mistäkin.. varovaisuutta pitäs noudattaa ettei tuollaisia tapahdu.. Miten sitten mennä eteenpäin jos vammautuu eikä kaikista keinoista huolimatta vamma parannu.. siihenkin pitää pystyä ja yhteiskunnan on siihen luotava keinot.. että myös eritavoin vammautuneet pystyy elämään.. ja nauttimaan elämästä.. näin se vain on..

3

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JekkuKonttori

Keinotekoisuus ja uusidealismi sekä menneitten arvojen hukuttaminen on päivän johtava vietti ja päämäärä.Kaikessa muistetaan ottamaan huomioon vimeisin tieto ja tekniikka.
      En osaa kuvitella miltä mahtaisi tuntua lempiä pumpattavaa Barbaraa tai työntää tärinäsauvaa markkinarakoon.
      En myöskään näe ideaa keinosiemennykseen tai siihen että mies tulee raskaaksi itsestään kuten olemme saaneet lukea ja seurata telkusta.Maailma on tupaten täynnä normaalisti synnyttäviä niin miksi kyseenalaistaa inhimillisen ja ihmiskunnan nöyryytyksen tieteen alttarin mielettömyyden eteen.

• Hupijuttu

Tarvitaanko naisia oli mielestäni pikkuisen huumorilla sanottu.
      Tarvitanko miehiä?
      Tarvitaanko kotieläimiä? rahaa? julkisia rakennuksia?
      Kaiken voi karsia, ei se evoluution virrassa ole kun ohimenevä juttu :D
      Ihminen riistää itseltään, jollei se suvaitse tai hyväksy muuta kuin mieleisensä.
      Monimuotoisuus ja arvaamattomuus tekee elämästä niin jännittävän.
      Jos haluaa köyhän elämän, niin tuollainen on siihen hieno resepti.
      Älä siis pahoita mieltäasi tuollaisesta.
      Kaikella on aikansa ja paikkansa.

• Enkeli-trio

miälest.Pelkkää huumorii :) se oli !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe