NIMETKÄÄ PARAS HOROSKOOPPIMERKKI

_GALLUP___

ELI, MIKÄ MERKEISTÄ ON SE PARHAIN? PERUSTELUITA!

72

8064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voin sanoa, että....

      Jos ottaa kaikki horoskooppimerkit yhteen ja vertailee, niin vähiten tulee huonoja puolia esiin,merkki on vesimies. Varsinkin vesimiehen elämänkatsomus on omaa luokkaansa! Itse olen rapu (en ole vesimies)

      • Anonyymi

        Juuri siksi vesimiehen ovat niin tylsiä, itse en jaksa viettää heidän kanssaan paljoa aikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri siksi vesimiehen ovat niin tylsiä, itse en jaksa viettää heidän kanssaan paljoa aikaa

        Vesimies on henkilö, joka on ihan kiva. Heidän kanssaan on helppo tulla toimeen (ainakin aluksi), mutta heitä ei halua päästää liian lähelle. He ovat tylsiä, vähän liian pinnallisia, eivätkä välitä tarpeeksi. Ymmärrän, miksi jonkun mielestä vesimiehet ovat mahtavia, mutta minulle (kalat) he ovat toisaalta liikaa ja toisaalta aivan liian vähän.


    • silloin

      kun pikkuplaneetta Ceres on lähempänä oppositiota kuin konjunktiota.

    • ku

      toi onnii hassu kysymys et suoraa KALAt ku sanotaa et on taivaallinen ja viimenen merkki jossa kaikki laadut yhdistyy... :P

      • Anonyymi

        Kalat vastaa kiinalaisessa kissaa, eli jänistä, josta puuelementtiä sanotaan Buddhan valaistuneeksi jänikseksi.


    • ,kun se

      on ketjuilla kiinni.

      • Jellonatytsy

        Kun Leijona on niin lojaali ja vilpitön. Huonona puolena ihmissuhteissa voi olla dominanssi, mutta kun sen huomaa, niin muuttaa toimintatapojaan.


      • Anonyymi
        Jellonatytsy kirjoitti:

        Kun Leijona on niin lojaali ja vilpitön. Huonona puolena ihmissuhteissa voi olla dominanssi, mutta kun sen huomaa, niin muuttaa toimintatapojaan.

        Silti kun ketjussa kiinni niin merkki kuin merkki on hyvä.


    • Kalat36nainen

      Koska on värikäs ja monipuolinen, jokainen päivä hänen kanssaan on erilainen, tylsyydestä ei tietoakaan! Rakastaa täysillä, ei tyydy keskinkertaisuuksiin, hänessä on haaastetta ja hän haastaa myös minut.Mä tykkään :)

      • kalaN

        "Mä tykkään :)" Nimenomaan sä tykkäät, joku muu ei välttämättä pidä ihmisestä joka elää täysillä tai jossa on haastetta.

        Tällaiset kyselyt ovat vähän hassuja. Eikai kaikki maailman ihmiset pidä samoista asioista tai ihmisistä.

        Mä tykkään joskus ihan pähkähulluista oinaista ja joskus viisaista vesimiehistä, yleensä molemmat ärsyttävät :) Kaikki on niin suhteellista.


      • Kalat36nainen
        kalaN kirjoitti:

        "Mä tykkään :)" Nimenomaan sä tykkäät, joku muu ei välttämättä pidä ihmisestä joka elää täysillä tai jossa on haastetta.

        Tällaiset kyselyt ovat vähän hassuja. Eikai kaikki maailman ihmiset pidä samoista asioista tai ihmisistä.

        Mä tykkään joskus ihan pähkähulluista oinaista ja joskus viisaista vesimiehistä, yleensä molemmat ärsyttävät :) Kaikki on niin suhteellista.

        jos joku lähtee kyselemään näitä asioita niin pitäähän silloin antaa jokaisen omalle mielipiteelle tilaa.Itse pidän myös leijonista ja jousimiehistä tuon skopun lisäksi.


    • ehdottomasti

      parempaa luotettavampaa ystävää et löydä. rakastaa välittää huolehtii susta niin hyvinä kun huonoina aikoina. :)

    • minä vaan

      oma merkki on tietenkin paras. Kauriin jälkeen merkeistä tulee mercedes-benz.

      • Anonyymi

        Sanoo narsisti-rakel pirkkalasta,synt.24.12.


    • se on

      Vaaka paras merkki! Rauhaa rakastava diplomaatti..

      • yxikkaxi

        Täällähän pidetään hyvinä kaikkia ääliöitä; kalat, rapu, härkä ja vesimies.

        Hyviä merkkejä ovat esim. jousimies (iloinen ja optimistinen), kaksoset (viaton ja hauska) ja oinas (todellinen ystävä ja auttaja).


      • pläjäytit
        yxikkaxi kirjoitti:

        Täällähän pidetään hyvinä kaikkia ääliöitä; kalat, rapu, härkä ja vesimies.

        Hyviä merkkejä ovat esim. jousimies (iloinen ja optimistinen), kaksoset (viaton ja hauska) ja oinas (todellinen ystävä ja auttaja).

        noihan ne sun ´´ hyvät ``just typerimpii merkkejä onkii!


      • ........................
        pläjäytit kirjoitti:

        noihan ne sun ´´ hyvät ``just typerimpii merkkejä onkii!

        OVAT PAREMPIA KUIN NEGATIIVISET!


      • Auttavat ja tukevat.
        ........................ kirjoitti:

        OVAT PAREMPIA KUIN NEGATIIVISET!

        Ne merkit, jotka eivät käytä rumia sanoja. Ei perse, eikä kopiointia, vain omaa työtä, vastaanottamista, vierellä kulkemista, silmiin katsomista, ajan seisastumista, värienluontia, vaaleansinistä, vaaleanpunaista, hymyä, kirkkautta, valoa, uusia suuntia antavia. Esimerkiksi Vaaka, Rapu, Härkä. Vielä on aikaa toivoa. Uutta tulemista, jos innostusta on. Jos ikä on tehnyt ihmisestä uuden, luovan, jos hän on löytänyt herkän puolen itsestään. Ja uskaltaa ottaa tilanteen haltuun. Jos hän on noussut uudelle tasolle. Heijasteet läpikäytyään. LP.


      • nämä merkit
        Auttavat ja tukevat. kirjoitti:

        Ne merkit, jotka eivät käytä rumia sanoja. Ei perse, eikä kopiointia, vain omaa työtä, vastaanottamista, vierellä kulkemista, silmiin katsomista, ajan seisastumista, värienluontia, vaaleansinistä, vaaleanpunaista, hymyä, kirkkautta, valoa, uusia suuntia antavia. Esimerkiksi Vaaka, Rapu, Härkä. Vielä on aikaa toivoa. Uutta tulemista, jos innostusta on. Jos ikä on tehnyt ihmisestä uuden, luovan, jos hän on löytänyt herkän puolen itsestään. Ja uskaltaa ottaa tilanteen haltuun. Jos hän on noussut uudelle tasolle. Heijasteet läpikäytyään. LP.

        Härkiähän ovat mm. Hitler, Lipponen, Aho,; Rapu: Nykänen, ja voin kertoa kyllä härjistä ihan omakohtaisia kokemuksia, ei ole hurraamista. Samoin ravuista.


      • vattenman
        yxikkaxi kirjoitti:

        Täällähän pidetään hyvinä kaikkia ääliöitä; kalat, rapu, härkä ja vesimies.

        Hyviä merkkejä ovat esim. jousimies (iloinen ja optimistinen), kaksoset (viaton ja hauska) ja oinas (todellinen ystävä ja auttaja).

        sinähän se varsinainen ropellikorva oot..


      • HärkäMeedio
        nämä merkit kirjoitti:

        Härkiähän ovat mm. Hitler, Lipponen, Aho,; Rapu: Nykänen, ja voin kertoa kyllä härjistä ihan omakohtaisia kokemuksia, ei ole hurraamista. Samoin ravuista.

        Budha oli myös Härkä.


    • Tyylikkäin, lahjakkain, sitkein, monipuolisin, älykkäin, realistisin, monimutkaisin, odottamattomin, harvinaisin, komein, turvallisin, miehekkäin, huumorintajuisin, taiteellisin, täydellisin sekä vaatimattomin kaikista. Varovaisesti arvioiden. Kauriina olen myös rehellisin, joten turha inttää vastaan selvässä asiassa. Jos intätte, saatte huomata kauriin olevan myös itsepäisin ja nokkelin. Kauris on superlatiivi.

    • korpppp

      maailma olis aika epätasapainonen jos olis vaa pelkkää tiettyä merkkiä tääl. kaikki merkit tasapainottaa tätä maailmaa. esim ite oon kaksoset, maailmaha olis aika tylsä jos ei olis hulluja ja arvaamattomia huumorintajuisia ja pölpöttäviä kaksosia tääl :p ilman kaksosia olis aika tylssääää.

      • NeitsytNaisena...

        Luen hei oikeesti näitä uteliaisuudesta...

        Ja pakko sanoa et: Joskus saatte kaikki merkit mut hyvälle tuulelle jahkailujenne kanssa. Ja kaiketi mielipidettänne ei voi torjua muttei myöskään korostaa. Itse haluan irrottaa tän astrologian kokonaan parisuhde käsitteestä nykyään ja liittää sen "leikkaa-liimaa"-periaatteella itsetutkimiseen ja henkilökohtaisen tuntemuksen kirjoon, mielummin kuin alkaisin baarissa valikoida ihmisiä sen perusteella et kuka sanoo tekee, osaa mitä, ja mihin merkkiin on tyyppillinen...

        ...itse olen siihen sortunut ja voin sanoa että jäljet ovat todella kauaskantoiset aikaa kun aletaan tutkiskelemaan eteenpäin...tänään se harmittaa...
        harmittamisesta puheenollen kaikissa merkeissä on jotakin jota sietää tiettynä päivänä ja toisina taas sitten ei... joten mikä minä olen sanomaan?

        Mutta kiitokset merkistä huolimatta, saitte tytön hilpeälle tuulelle tänään... :)))


    • vaakainen

      omasta kokemuksesta parhaat merkit ovat vesimies, kaksoset, jouskari ja kalat. En oikeen osaa sanoa, mikä on paras, sillä kaikissa on hyvät ja huonot puolensa. Välillä toinen tuntuu paremmalta ja sit taas joku muu. Riippuu sen hetkisistä ihanteista ja arvoista ja mielipiteistä.

      - jouskari, koska ne ovat hauskoja, sosiaalisia ja ennakkoluulottomia, sekä optimistisia
      - vesimies, koska niillä myös se syvällinen puoli, ovat myös seurallisia ja riippumattomia
      - kaksoset, koska niiden seurassa saa nauraa ja seikkailla:)
      - kalat on ihanan tunteellisia ja herkkiä, mutta mun tuntemat kalat on myös älyttömän sosiaalisia! lisäks ne ottaa muut hyvin huomioon

    • ...

      On vaikea sanoa vain yhtä "parasta" merkkiä, mutta omalta kohdaltani voin sanoa että ystävänä ihanimpia merkkejä ovat vesimies ja leijona; vesimiehet ovat hauskoja ja omaperäisiä ja heidän kanssaan pystyy keskustelemaan lähes mistä vaan, leijonat ovat lämpimiä, ystävällisiä ja huolehtivia ihmisiä.
      Rakkaudessa parhaita merkkejä ovat mielestäni kaksonen ja jousimies.
      Kaksoset ovat romanttisia ja hauskoja ja usein vielä älykkäitäkin. Jousimiehet ovat iloisia ja vauhdikkaita ja ihanan seikkailumielisiä =)

      Ja sitten on vielä neitsyet.. sekä ystävinä että kumppaneina erittäin luotettavia ja turvallisia ihmisiä

      • kalaneitsytvesimies

        Itse pidän Neitsyistä ja Kauriista ystävinä;

        Neitsyt: pyyteetön halu auttaa, eivät koskaan korosta itseään (love it), ahkeria, luotettavia, itsekriittisiä (pysyy joku proti tekemisissä ;-)), kriittisiä muita kohtaan -> hiovat perfektionismia, tarkkoja, inhoavat virheitä (niin minäkin inhoan), pidättyväisiä (koskaan ei tarvitse hävetä näiden ihmisten seuraa - osaavat aina käyttäytyä "siivosti").

        Kauris: vakavamielisiä, ihana sarkastinen huumorintaju (love it), luotettavia, viimeistelijöitä (tasapainottavat hyvin mua, joka ideoin kyllä paljon, mutta en suorita mitään loppuun).

        Itse olen Kalat, nouseva Neitsyt - nousumerkillä yhtymässä Saturnus (eli tavallaan mun nousumerkkini on osittain myös Kaurismainen).

        Ravuista myös tykkään, joku tässä ketjussa aiemmin jo hyvin kuvailikin, miksi ravut ovat niin ihania. Aviomieheni on onneksi Rapu, ja voin kyllä luottaa häneen "in sickness and in health".

        Näitä merkkejä en taas alkuunkaan ymmärrä ns. parhaiksi merkeiksi: Oinas (tallaavat tarvittaessa muut alleen päästäkseen eteenpäin elämässä -> väärällä tavalla kunnianhimoisia, itse "vanhana viisaana" loppupään merkkinä (jolla myös vanha kuun vaihe, ja Kuu merkki Vesimiehessä aurinko Kalojen lisäksi) en ymmärrä alkuunkaan sitä Oinasmaista lapsekasta draivia), Leijona (ovat uskomattoman omahyväisiä, tarvitsevat jatkuvaa ihailua, liian suuri ego), Skorpioni (selkään puukottajia, uskomattoman omistushaluisia ja mustasukkaisia (juuri sillä väärällä / hullulla tavalla mustasukkaisia), juonittelijoita, ajattelevat aina ensisijaisesti toisista ihmisistä pahaa, heittelevät uskomattoman satuttavia piikkejä, kun sille päälle sattuvat) ja Kaksonen (kaksinaamaisia, ei voi luottaa yhtään, elämä yhtä leikkiä, heistä ei saa mitään "otetta").


    • Namiu

      Omasta kokemuksesta Vaaka ja Kaksonen on molemmat todella ihania ja hyviä ystäviä, mutta myöskin osaa olaa TODELLA ärsyttäviä. Itse olen Kalat ja ja tiedän ettei se oikeasti ole paras horoskooppi jos itselleen kyseistä merkkiä haluisi. En paljon tiedä muista horoskoopeista... Ai juu pakko sanoo, että tämä yksi Kalajen perusluonne on ärsyttävä jopa itselleni. Kun pitäisi kirjottaa tarina koulun kirjotuskilpailuun, en jaksa mitään tehdä, kun pitää lukea kokeeseen jätän sen viime tinkaan jne. Ja tällä hetkellä olen lievästi masentunut noiden asioiden takia :P Eli en sanoisi, että Kalat on paras...

    • Vesimies1

      Oma merkki. Tiätty. Jos tykkää itsestään tykkää kanssa omasta horoskoopistaankin eniten! ;-) Eli minun tapauksessani vesimies. Tulee - ainakin yrittää tulla - kaikkien kanssa toimeen, pystyy keskustelemaan tosiaan vaikka aidanseipäästä kenen tahansa kanssa, ja on syvällinen mutta myös hauskaa seuraa. Mielikuvituksekas. Lojaali. Vähän erikoinen :)

    • tulin kertomaan

      Meissä kaikissahan on vähän kaikkia merkkejä! En näe tämän keskustelun ideaa.

      • Anonyymi

        Kyllä, mutta jos tästä on jo raamatussa puhuttu, niin mielestäni asia on suuren noteeraamisen arvoinen.

        Älä laita kahta oinasta tai skorpionia yhteen...


    • Ilmaskorpioni93

      Ilman (kaksonen, vaaka ja vesimies) ja veden merkit (rapu, skorpioni ja kalat)

      Taiteellisuus, älykkyys, tunteellisuus, avaruus jne...;)

    • vaaka1

      Minun parhaita ystäviäni ovat Härkä, Kaksonen, Leijona ja Jousimies. Härkä on lähes samanlainen kuin Vaaka, esteetikko, Venuksen hallitsema merkki. Vaikkakin hyvin pikkutarkka, mutta hyvä ystävä, hyvää juttuseuraa. Sitten on Kaksonen. Hän on todella vauhdikas ja puhelias, hyvin seurallinen. Hyvä ystävä, eikä hänen kanssaan tule koskaan tylsää. Ja Leijona, tuo mahtaileva ja hieman itserakas, mutta ihana ystävä ja luotettava. Menen hänen etusijalleen. Jousimies on myös hyvä ystävä ja luotettava, vaikkakin haluaa olla usein päätähti. Hän rakastaa puhumista ja juoruamista. Tässä ovat ehdottomat suosikkini eläinradasta!

    • tapposkaa

      Minun mielestäni ihanimpia ihmisiä ovat ne, jotka eivät välitä horoskooppimerkeistä, vaan arvioivat ihmistä ihmisenä, ei horoskooppimerkkien mukaan.

      Paras on empaattisen sympaattinen, herkkä ja voimakas ihminen, horoskooppimerkillä ei väliä.

      • MrJuha82outolintu

        Hyvin sanottu IMO.


      • Anonyymi

        "Minun mielestäni ihanimpia ihmisiä ovat ne, jotka eivät välitä horoskooppimerkeistä"

        Valitettavasti heissä on vallitsevana oma luonteensa, joka sitten tulee esiin, kun se törmää toisen kanssa...
        Suosittelisitko kahta skorpionia yhteen, tai härkää tulielementtien, tai vesimiehen tai kaksosen kanssa?

        Haloo! On erittäin vaarallista olla ottamatta huomioon ihmisluonnetta. Ihminen ei voi avaruuden taustasäteilylle mitään, joka näyttäisi vaihtelevan ajoittain.


    • Scorpioleidi

      Itse pidän henkilökohtaisesti kaloista (heidän kanssa tuntee voivansa keskustella kaikesta), vesimiehistä (sama juttu, plus heidän maailmankuvansa on minusta täydellinen), kauriista (tasapainottavia, ahkeria, lojaaleja.. Painottavat tälläistä ailahtelevaa vedenmerkkiä) sekä häristä (Tasapainoisia, heidän kanssaan on mukava väitellä asioista)

      Mutta loppujen lopuksi, ei se horoskooppi paljoa ihmisestä ja tämän luonteesta kerro, enkä ystäviä sen mukaan valitse. Tottakai, jos ihminen kertoo olevansa vaikkapa kalat, hänet voi kuvitella filosofisena, mutta jos taas toinen on vaikkapa leijona, voi kuvitella hänen olevan ylimielinen ja narsistinen, vaikkei se aina pitäisikään paikkaansa. Ärsyttävimmänkin merkin takaa voi löytyä aarre ja mukavimman merkin takaa täysi kusipää.

      • Anonyymi

        "ei se horoskooppi paljoa ihmisestä ja tämän luonteesta kerro"

        Kyllä kertoo ja paljon.

        On otettava huomioon länsimaalaiset päämerkit, elementit ja nousevat merkit, kiinalaiset päämerkit ja nousevat merkit, sekä 5 elementtiä, sekä nuo planeetat.

        24x24x5x9 = 25.920 = suuri tähtivuosi tai kosminen vuosi. Tämä laskelma on oikein.


    • KristenGold

      Leijona
      Leijona on rohkea ja voimakas persoona. Se on jumalten suosiossa ja hallitseva planeetta on aurinko. Leijona on vahvin ja tulee aina tulemaan.

      • Anonyymi

        Miinuspuolena yang polariteetti, liiallinen loistaminen, länsimaalaisten astrologian huomionhaluisin, kullan arvon alentaminen sen liiallisella käytöllä, höyrypäisyys, liioittelu, oman merkityksen suurentelu, itsensä jalustalle nostaminen, muiden huomion varastaminen ovelilla keinoilla.
        Kaikki leijonat, jotka ovat olleet minun kimpussa, ovat tavalla tai toisella oleet repiviä ja liioitteleviä.
        Terv. härkä


    • Näin on

      Leijonat ovat itseään täynnä olevia ylimielisiä materialisteja. Parhaita merkkejä ovat vesimies, vaaka, kalat, neitsyt, härkä ja jousimies.

      • Anonyymi

        Vesimies yksi parhaista merkeistä? Ei mielestäni.


    • Rapunen

      Rakastan kaíkkia pusi pusi. Oinas aivan ihana ja mutkaton, härkä sellane ihmine mille voi puhua mistä vaan, kaksosia en tunne, rapu tosi mielenkiintoinen, leijona ihana, neitsyitä en tunne, vaaka osaa keskustella, skorpioni hauska mutta syvällinen, jousimies ihanan vilpitön, kauriita en tunne, vesimies ihan älyttömän tilannetajuinen ja sen kanssa saa nauraa, ja kalat niin ihanan herkkiä ja hauskoja :D
      Aamen.

    • arvaa aurinkomerkki

      Itsekin tykkään vain kivoista ihmisistä. Siis ihmisistä! Jokaisessa ihmisessä on omat heikkoutensa ja vahvuutensa, jotka eivät välttämättä johdu lainkaan horoskooppimerkeistä.

      Itse olen iloinen, elämänmyönteinen, syvällinen, hauskakin ja huumorintajuinen, rauhallinen, harkitseva, jalat maassa - pää pilvissä tyyppi, voimakastahtoinen ja aikaansaava, en kovin seurallinen, kotona viihtyvä, liikuntaa kaipaava, yksin viihtyvä, luontoa ja kotia rakastava, henkisistä asioista kiinnostunut, sovitteleva, rauhaa rakastava, diplomaattinen.

      Jos tuosta pitäisi löytää joku yksi horoskoopimerkki, olisi se täysin mahdotonta.

      Voittekin ihan huviksenne arvata, mikä aurinkomerkki on kyseessä?

    • minä

      Mielestäni parhaimmat merkit on:
      -Vaaka
      -Vesimies
      - Rapu

      En Tykkää neitsyistä, koska oman kokemuksen perusteella he yleensä ovat itsekeskeisiä ja täydellisyyttä tavoittelevia ihmisiä.

      • Anonyymi

        Et kuitenkaan kertonut omaa merkkiäsi, jonka pohjalta olisi ehkä ollut helpompaa ymmärtää valintasi?


    • NoraParmaali

      Tällaisen kysymyksen esittäminen ei kerro hyvää ihmisten arviokyvystä. Samaa kuin kysyisi mistä kuukaudesta pidät, miksi? Ja vastauksia tulee. Jotta vuosi tulisi täyteen, kaikki kuukaudet pitää käydä läpi. Kokonaisuuden kannalta kaikki ovat yhtä tarpeellisia. Kaikki merkit ovat yhtä hyviä. Seuraava kysymys, koettakaa saada se osumaan varsinaiseen astrologiaan ja parantaka tätä Suomi24 keskustelujen tasoa.

    • härkäneitsyt

      Kyllä neitsyt on paras. Se kun on niin täydellinen tai jos ei ole, niin ainakin pyrkii täydellisyyteen. Neitsyt on myös kiltti ja auttavainen, siisti ja kunnollinen. Neitsyellä on hyvä käytännön järki ja on tarkka ja järjestelmällinen, eikä mikään hutilus. Neitsyt on myös selväjärkinen eikä mikään haihattelija. On lahjakas ja silti vaatimaton, ja tekee ahkerasti oikeaa käytännöllistä työtä, toisin kuin haihattelevat hutilukset ja idealistiset uneksijat.

      • Anonyymi

        Juuri neitsyen järkevyyden takia he eivät usein usko horoskooppeihin :(


      • Anonyymi

        Idealistisia uneksijoitakin tarvitaan. Kaikkien merkkien edustajat pääasiassa uskovat olevansa se paras, tai eivät ainakaan yleensä näe itsessään suurempia vikoja. En usko yhdenkään eläinradan tähdistön olevan turha tuolla. Suurempi ongelma taitaa olla tuo 9:n planeetan kierto.


    • Härkä ja Sika.Maailman rehellisin tyyppi,ja huijatuin koska on niiin sinisilmäinen ettei usko että sisaretkin huijaavat !!!!!

    • Anonyymi

      Pidän vaaoista, sillä he ovat aina ajatelleet asioita paljon, jolloin kun he ovat (vihdoin) tehneet päätöksen, sitä on ainakin mietitty, ja sillä on perustelut valmiina. Jos koet tarpeelliseksi muuttaa vaa'an mielipidettä, kerro faktoja ja erilaisia mielipiteitä, älä pelkästään kerro miten asiat mielestäsi ovat. Juuri tuo tekee vaakojen kanssa keskustelemassa niin ihanaa!

    • Anonyymi

      astral-tv'n Karpovska suorastaan repeää liitoksistaan jos jousimies tai vesimies soittaa. Aivan pönde. Astraltv'n touhu muutenkin aivan kahjoa. Tyrkyttävät jotain nooakin aikaista hömppää. Tiede todistanut astrologian huuhaaksi, kuten myös mukamas energian siirrot, kaukoparannus. Kuinka ihmiset edelleen menee moiseen hömppään. Halvemmaksi tulee jos tilaatte ajan oikealle lääkärille.

      • Anonyymi

        "Astraltv'n touhu muutenkin aivan kahjoa. "

        Oon joskus vilkaissut ja ensimmäinen ajatus on että miten tuollainen voi olla edes sallittua. Minilex sanoo näin:

        "Rikoslain mukaan petos on kyseessä, kun rikoksen tekijä saa erehdyttämällä toista tai erehdystä hyväksi käyttämällä toisen tekemään tai jättämään tekemättä jotakin, joka aiheuttaa erehtyneelle tai erehtyneen määräysvallan alaiselle henkilölle taloudellista vahinkoa, ja joka puolestaan tuo rikoksen tekijälle oikeudetonta taloudellista hyötyä tai vahingoittaa tätä toista henkilöä. "

        Astral TV:ssahan ideana nimen omaan on erehdyttää katsoja soittamaan niihin puhelinnumeroihin ja tuottamaan taloudellista vahinkoa soittajille ja hyötyä vastaajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Astraltv'n touhu muutenkin aivan kahjoa. "

        Oon joskus vilkaissut ja ensimmäinen ajatus on että miten tuollainen voi olla edes sallittua. Minilex sanoo näin:

        "Rikoslain mukaan petos on kyseessä, kun rikoksen tekijä saa erehdyttämällä toista tai erehdystä hyväksi käyttämällä toisen tekemään tai jättämään tekemättä jotakin, joka aiheuttaa erehtyneelle tai erehtyneen määräysvallan alaiselle henkilölle taloudellista vahinkoa, ja joka puolestaan tuo rikoksen tekijälle oikeudetonta taloudellista hyötyä tai vahingoittaa tätä toista henkilöä. "

        Astral TV:ssahan ideana nimen omaan on erehdyttää katsoja soittamaan niihin puhelinnumeroihin ja tuottamaan taloudellista vahinkoa soittajille ja hyötyä vastaajille.

        Käsittääkseni astrologia ei ole tunnustettu viralliseksi "uskonnoksi"?


      • Anonyymi

        Jos astrologia on hömppä, niin miksi raamatussa Herra opettaa sitä profeetoille nimikkeellä "tähtien kierto" (viisauden kirja)? Moni muukin asia raamatussa viittaa suoraan astrologiaan.
        Miksi rapparien tieteen kuulemma perustuvat astrologialle, kabbalalle ja numerologialle, ja he hallitsevat paljolti ja ovat korkeissa viroissa monet?


    • Anonyymi

      Meinaako aloittaja että pitäisi alkaa synnyttää kersoja vain parhaaseen merkkiin?
      Minusta tulimerkkejä ei saisi synnyttää paljoa, koska ovat liioittelualttiita ja nk. höyrypäisiä.
      Härkää ei saisi synnyttää monia, koska eivät tule toimeen toisen härän kanssa (härkä vastaa kiin. käärmettä), ja jos rapuja (vastaa vuohea) tuotetaan vastapainoksi, saa maailma herkkähipiäisiä kauhisteljoita, vaikkakin nämä tulevatkin toimeen keskenään kuten kalat.
      Kaksosia ei saisi synnyttää paljoa, koska ovat "ikinuoria kersoja", eivätkä pysty ottamaan vastuuta mm. perheestään kuten muut. Kaksosella ja etenkin vesimiehellä on hajottava vaikutus.
      Jos maailmaan synnytetään kaloja, saattaa olla, että lässyhumanismi ja "kuplavolkkarit yms. "ei kunnialliset pienet pyöreäperäiset" autot voivat lisääntyä." Skorpionit voi unohtaa kokonaan.
      Ilmaelementeistä suosittelen vaakaa, maaelementistä härkää, tulielementeistä... ääh unohtakaa, vesielementeistä... kaloja.... ei jumankauta... tää ei nyt oikeen onnistu.

    • Anonyymi

      joo nyt 12 v. myöhemmin tämän aloitusta niin kirjoitan mielestäni yhden miinuksen ja yhden plussan lempihoroskoopeistani. (Olen itse vaaka)
      Kalat:
      Voi puhua niiden kanssa ja ne ymmärtää
      -Luulee olevansa aina oikeassa ja kaikki on aina toisten syytä
      Leijona:
      Sosiaalisia, jos saa Leijonan huomion niin elämä hymyilee
      -Tarvivat liikaa huomiota
      Vesimies:
      HUUMORI
      -Pikkasen laiskoja
      Kaksoset:
      Vauhdikkaita ja haluavat aina seuraa ja tehdä jotain
      -Liian nokkelia, ja sillä tavalla ärsyttäviä
      Neitsyt:
      Keksii kivoja juttuja mitä tehdä yhdessä, ihana puhekaveri
      -Ei osaa pitää puoliaan
      Kauris:
      Söpö ja söpö ja söpö ja söpö
      -Ujo ja ujo ja ujo ja ujo
      Nämä ovat sitten vain omia mielipiteitäni:)

    • Anonyymi

      Miksi aina kysytään yhtä ainoaa oikeaa tai parasta? Ihmisluonteita ei pitäisi sekoittaa teollisuuden tuotteisiin. Jokaisessa luonteessa on jotain hyvää, ja jotain pahaa.
      Paremmuusjärjestykseen niitä voi yrittää kyllä laittaa, mutta kun edes yhdestä länsimaisesta luonteesta ei voida puhua suoraan keheenkään viitaten. Tätä on vähän vaikea selittää.
      Voisi kuvitella, että skorpioni ja oinas ovat häntäpäässä, ja toisten mielestä jalat maassa oleva ateistinen härkä pitäisi laittaa parhaiden joukossa oleviin, ja toisten mielestä sen vihollinen, liioittelualtis leijona.
      Jos ei näistä, niin herkkä, samaistuva, alkoholille perso kalat, vai laiturilta suoraan järveen hyppäävä sekalaisia huuteleva jousimies?

    • Anonyymi

      En ole edes lukenut tätä kokonaan mutta ihanin horoskooppi mielestäni on kyllä kaksoset ❤️

    • Anonyymi

      Sanoisin, että nämä "yksi paras" jutut voisi unohtaa, ja muuttaa sellaiseksi, että "nimeä kaikista elementeistä yksi paras eläinmerkki ja yksi huonoin."

      • Anonyymi

        "Yksi paras" juttua nimittäin hokee kaikki, ja se on helppo matkia muita, ottaa jo puhuttu asia puheeksi. Minun ukko opetti, että muut on navetassa.


    • Anonyymi

      Noh skorpioni on parhain mulla on 2bff ketkä on skorpioneja 2 kaveria ketkä on skorpioneja sitten vesimiehistä en tiedä mun kaikki perheenjäseneet on vesimiehiä paitsi kissa ja minä (leijona) olen myös ihastunut vesimieheen mutta hirvein tuntemani ihminen on vesimies… kalatkinnon ihan ok :)

    • Anonyymi

      Empaattiset merkit kuten kalat, härkä ja rapu tulee ekana mieleen.
      Vaakamerkkisistä ei ole aina ollut hyviä kokemuksia, koska osa heistä kovia, tunteettomia ja ilkeitä. Skorpioneista kokemukset ei ole kovin huonoja vaikka niitä haukutaan paljon sillä mm muusikko-lauluntekijä Jarkko Martikainen, lauluntekijä Heikki Salo ja laulaja-lauluntekijä Maarit Hurmerinta on olleet minulle tosi mukavia facebookissa jossa oon kirjoittanut heidän kanavalle. Maarit laittaa aina sydämen kuvan faniensa kommentteihin ja Heikki Salo on aivan loistava ihminen ja todellinen symppis. Oinaista ei ole ollut aina kovin hyviä kokemuksia, sillä jotenkin saanut niistä epäempaattisen vaikutelman ja sama pätee vaakoihin, kauriisiin ja jousimiehiin. Tuntuu että aika moni jousimies, kauris, vaaka ja oinas arvioi ihmisen sen perusteella miten paljon se tekee työtä.

    • Anonyymi

      Olen ehkä aika myöhässä mutta onko normaalia että leijona horoskooppi on ujo..olen 9v horoskooppimerkki on leijona ja omistan vain yhden ystävän ja joskus omistin jopa kaksi mutta se toinen osoittautui vain huomiota hakevansa kielikelloksi… tuota noin hänen horoskooppi oli oinas ja hän sitten lopulta jätti minut yksin 30 min pitkäks välkäks ei siin mitään viihdyn ihan hyvin yksinkin mutta silti nyt kun yritän puhus hänelle hän vain hymähtelee ja tuota olen pahoillani jos puhun hänestä hieman ilkeästi mutta minua vain ärsyttää se tyyppi 🥺 mutta onko mahdollista että joku toinen horoskooppimerkki on minun horoskooppimerkkini tai jotain ? Meinaan en ole kauhean sosiaalinen ja en uskalla koskaan kysyä opettajaltakaan oikein mitään ja tykkään enemmän seisoa sivussa kuin olla kaikkien nähtävillä koska on pelottavaa nähdä miljoonat katseet katsovan suoraan silmiin 😣 mutta olenko tylsä kun vaikutan kovin paljon vesimieheltä tai jotkut ovat niin minulle sanoneet 😩 ja ehkä parasta horoskooppimerkkiä ei ole kun ottaa huomioon kuinka erilaisia jotkut ovat horoskooppimerkkiinsä nähden :0

    • Anonyymi

      Oinas tietysti. Luonnollinen ja aito.

    • Anonyymi

      Vanha ketju, mutta mielestäni paras on kauris. Kauris tekee ja menestyy eikä tarvitse mitään muilta. Kauris on hyvin itsenäinen, eikä käytä aikaansa turhiin asioihin. Se että he ovat on melko erakkoja ja hyvin päättäväisiä. Siksi he usein myös pääsevät pitkälle.

    • Anonyymi

      Kaikissa merkeissä on hyvät ja huonot puolensa. Paras löytyy usein suhteutettuna siihen, mikä itselle sopii.
      Ja se, että puhutaan "parhaasta merkistä"... kaikki on "parhaita" niin pitkään, kun eivät ole vihaisia.

    • Anonyymi

      Vaakaleijona: tasapainoinen, oikeudenmukainen ja kykenee vahvaan toimintaan, ja siten myös oikeuteen. Ymmärtää pahaiten, objektiivinen. Ei säiky, häily, ole vaikutuksille altis.

    • Anonyymi

      Juu, tällainen on juuri esimerkki siitä, että keskustelun taso kun on tätä, ei voi odottaa mitään kehitystä astrologian -eikä paljon muunkaan - suhteen. Älkää ikinä vastatko tällaisiin viesteisin, se voi vähän auttaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe